Wymogi przeglądarek

Jak przygotować stronę www do wymogów przeglądarek?

Najważniejsze w projektowaniu i tworzeniu serwisów internetowych jest wykonanie strony, która zainteresuje użytkowników. Będzie odpowiadać na główne pytania nurtujące grupę docelową. Dla procesu wybicia się pośród innych podobnych projektów potrzebna jest optymalizacja. Strona musi być przystosowana do wymogów wyszukiwarek. A potrzeby przeglądarek zmieniają się często wraz z modyfikacja algorytmów wyszukiwania. Jakie są wymogi przeglądarek?

1. Wersja www, czy bez prefiksu

Jeśli w przestrzeni medialnej Internetu będą egzystować obie wersje algorytm wyszukiwania zakwalifikuje taki stan rzeczy jako dublowanie treści. Należy zatem czym prędzej zastosować przekierowanie na zasobach jednej z wersji. Ma to wpływ na pozycjonowanie.

2. Narzędzia dla webmasterów.

W Google Webmaster Tools znajduje się ogólnodostępny zestaw narzędzi. Pozwala na zebranie informacji o linkach zewnętrznych, słowach kluczowych i błędach zaobserwowanych w zasobach serwisu. Bez tych informacji solidna optymalizacja stron internetowych nie będzie możliwa.

3. Kolejny raz web panel

Jeżeli dysponujemy wysłużonym adresem domeny, wszystkie nowe pomysły lepiej skonfrontować w panelu dla webmasterów. Bez tego pozycjonowanie i optymalizacja stanie się bezcelowa. Jeśli adres znajduje się poza indeksem wyszukiwarki trzeba to sprawdzić parametrem site: i czym prędzej zgłosić do indeksacji. Warto zajrzeć wpierw do robot. txt i sprawdzić wpisy.

google

4. Jak nas widzi przeglądarka?

W użytym wcześniej panelu można sprawdzić jak portal jest widziany przez wyszukiwarkę. Daje to inne, świeże spojrzenie na sprawę i pozwala wychwycić błędy. Na koniec generowany jest raport podsumowujący audyt.

5. Analizy od Google.

W sekcji head dla celów analitycznych umieszcza się kod do Google Analytics. Otrzymuje się możliwość logowania do panelu kontrolnego, gdzie jest możliwość prześledzenia wielu parametrów, takich jak dostępność, odwiedziny, urządzenia użytkowników oraz kilka innych.

6. UX serwisu

Najważniejszą przecież jest użyteczność serwisu. Ocenę wystawiają internauci. Można wywindować stronę na sam szczyt, ale jeśli nie będzie spełniała oczekiwań zainteresowanych sprawa nie posunie się do przodu. Strona nie sprzeda nic. Nie znalazłszy konkretów, goście nie odwiedzą więcej ułomnej strony. Optymalizacja i pozycjonowanie to również dopieszczanie klientów i dbanie o ich wygodę.

7. Content marketing

Czas reklamy z tupetem jak taran oblężniczy minęły bezpowrotnie. Uczymy się wyszukanych manier. I nie wystarczą tu jedynie podstawy bonnes manières. Złą reklamę można zablokować. Trzeba korzystać z subtelnej perswazji i wykorzystywać narzędzia content marketing.

8. Optymalizacja strony pod Google jest jak najbardziej na miejscu. Daje temu podstawy wysoka pozycja wyszukiwarki firmowej giganta medialnego. Nikt nie jest w stanie zbagatelizować kilkudziesięcioprocentowego ruch z tej sieci.

Zostaw odpowiedź