Jak znaleźć się w Google w 4 krokach

Na nowoczesnym rynku cyfrowym każda marka szuka sposobu na zwiększenie widoczności w Internecie. Bez wątpienia jednym z najlepszych sposobów dotarcia do większej liczby klientów jest poprawa pozycji w wyszukiwarkach takich jak Google. Ale jeśli chcesz znaleźć się w Google, musisz trochę popracować.

Optymalizacja wyszukiwarek wymaga czasu, aby wykorzystać swoją magię. Nie możesz po prostu napisać świetnego bloga i oczekiwać, że ruch zacznie napływać. Zamiast tego musisz być strategiczny w kwestii tego, gdzie spędzasz czas i energię. Posiadanie planu może pomóc skoncentrować wysiłki na najważniejszych częściach strategii SEO.

Niezależnie od tego, czy dopiero uruchamiasz swoją witrynę po raz pierwszy, czy szukasz sposobów na zoptymalizowanie swojej istniejącej witryny, możesz wykonać 4 poniższe kroki, aby szybko znaleźć się w Google:

4 proste kroki, jak znaleźć się w Google

1. Przeszukaj swoje słowa kluczowe.

Badanie słów kluczowych SEO jest krytycznym pierwszym krokiem do znalezienia się w Google. Badanie słów kluczowych pomaga zidentyfikować słowa kluczowe i wyrażenia, których używają Twoi docelowi klienci, aby znaleźć marki podobne do Twojej w wyszukiwarce. Nie obejmuje to tylko szerokich słów kluczowych o długości jednego lub dwóch słów, ale także słów kluczowych o długim ogonie, które są bardziej szczegółowymi frazami, które użytkownik wyszukiwarki mógłby wpisać w celu zawężenia wyszukiwania.

badania słów kluczowych

Badanie słów kluczowych zajmuje dużo czasu, ale wszystko jest tego warte, gdy zaczniesz zwiększać ruch w witrynie.

Poświęć czas na burzę mózgów.

Aby rozpocząć badanie słów kluczowych, musisz przeprowadzić burzę mózgów niektórych potencjalnych słów kluczowych związanych z Twoją marką oraz oferowanymi przez Ciebie produktami lub usługami. Daje to skuteczny punkt wyjścia do wyszukiwania, które słowa kluczowe mogą faktycznie generować największy potencjalny ruch w Twojej witrynie.

Zaproś cały zespół do spotkania i przeprowadzenia burzy mózgów, które słowa kluczowe i wyrażenia mogą wykorzystać potencjalni klienci, aby znaleźć Cię w Internecie. Nie zapomnij dołączyć do burzy mózgów bardziej szczegółowych słów kluczowych z długim ogonem.

Pamiętaj, że nie musi to być idealna lista, a każda sugestia słowa kluczowego nie spowoduje ograniczenia. Ale to daje dobry punkt wyjścia do zawężenia listy słów kluczowych.

Rozwiń listę słów kluczowych.

Po utworzeniu początkowej listy słów kluczowych nadszedł czas na rozszerzenie. Istnieje kilka różnych taktyk, których można użyć, aby rozpocząć powiększanie listy słów kluczowych:

  • Znajdź swoje słowa kluczowe. Jeśli prowadzisz sklep stacjonarny lub kierujesz reklamy do klientów w określonych lokalizacjach geograficznych, spróbuj dodać informacje o mieście do słów kluczowych. Na przykład „Naprawa klimatyzacji w Los Angeles”.
  • Skorzystaj z Google sugestii. Wiesz, jak Google sugeruje ci pewne rzeczy na podstawie tego, co zaczynasz pisać na pasku wyszukiwania? Możesz użyć tych sugestii jako dodatkowych wyrażeń kluczowych.
  • Spójrz na podobne wyszukiwania. Podczas wyszukiwania haseł w Google zobaczysz listę podobnych wyszukiwań na dole SERP. Spójrz na nie i sprawdź, czy któreś z nich są istotne dla Twojej marki.
  • Spójrz na swoją konkurencję. Innym sposobem na poszerzenie listy słów kluczowych jest sprawdzenie, co zajmują konkurenci. Możesz również rozważyć umieszczenie niektórych z tych słów kluczowych na liście.

Badanie wielkości i trudności słowa kluczowego.

Teraz, gdy masz już listę potencjalnych słów kluczowych, musisz przeprowadzić dochodzenie, aby dowiedzieć się, które z nich warto zastosować. Zacznij od spojrzenia na średnią miesięczną liczbę operacji wyszukiwania dla każdego słowa kluczowego w Google Keyword Planner.

Zawęź listę.

Teraz, gdy wiesz, jakich słów kluczowych używają konsumenci, aby znaleźć marki takie jak Twoja online, i masz dane, aby je wykonać, czas zawęzić listę.

Najpierw musisz odrzucić słowa kluczowe, które nie są szczególnie istotne dla Twojej marki. Nie ma sensu szukać w Google słów kluczowych, które nie są trafne. Będzie to miało tylko negatywny wpływ na współczynniki konwersji.

Następnie określ słowa kluczowe, które możesz potencjalnie uszeregować.

Będziesz chciał pójść za słowami kluczowymi, które mają wysoką miesięczną liczbę operacji wyszukiwania, ale mniejszą trudność słowa kluczowego. Sprawdź, jakie słowa kluczowe są używane przez twoich konkurentów, i zastanów się, czy warto spróbować rankingować również pod kątem tych słów kluczowych i wyrażeń.

Szukając słów kluczowych dla swojej marki, pamiętaj, że skuteczne badanie słów kluczowych wymaga czasu. Jest to także coś, co musisz robić na bieżąco, jeśli chcesz znaleźć się w Google.

Powyższe informacje to tylko podstawowy przegląd tego, jak rozpocząć wyszukiwanie słów kluczowych SEO. Jeśli szukasz bardziej zaawansowanych wskazówek, zapoznaj się z naszym postem na temat badań nad słowami kluczowymi, które wprowadzą Twój SEO na wyższy poziom.

2. Utwórz treść zoptymalizowaną dla wyszukiwarek.

Jeśli chcesz znaleźć się w Google, musisz utworzyć treści zoptymalizowane dla wyszukiwarek. Teraz, gdy masz listę słów kluczowych, możesz opracować trafne i przydatne treści, które podkreślą słowa kluczowe i frazy, których konsumenci używają do wyszukiwania marek podobnych do twojej. Twoje treści są tym, co wyszukiwarka przeszukuje lub przeszukuje, aby znaleźć te słowa kluczowe i dostarczyć właściwe wyniki użytkownikom wyszukiwarki.

Treść jest znana jako czynnik SEO na stronie, co oznacza, że ​​jest to coś, co robisz w swojej witrynie, aby poprawić optymalizację wyszukiwarki. Google uważa świetną treść za jeden z 3 najważniejszych czynników w rankingu, dlatego ważne jest, aby firmy regularnie inwestowały w produkcję i publikowanie świetnych treści.

content marketing i SEO

Content marketing i SEO to połączenie wykonane w raju marketingu cyfrowego.

Content marketing to nie tylko ważna część strategii SEO, ale także odgrywa istotną rolę w napędzaniu cyfrowych kampanii marketingowych. Kiedy tworzysz świetne treści do czytania dla swoich odbiorców, angażujesz ich i edukujesz. Co prowadzi ich do kolejnego etapu procesu zakupowego.

Z tego powodu treść powinna być zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek, ale również odpowiednie i przydatne dla osób czytających.

Teraz, gdy wiesz, dlaczego świetna treść jest ważna, porozmawiajmy o tym, co czyni ją świetną z punktu widzenia SEO. Treść zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek ma następujące cechy wspólne:

  • Długa forma – Chociaż w porządku jest napisanie krótszego posta na blogu tu i tam, wiele najlepszych wyników wyszukiwania zawiera ponad 2000 słów. Wszechstronne posty są nie tylko bardziej pomocne, ale mają tendencję do przyciągania uwagi czytelnika przez dłuższy czas, zwiększając w ten sposób czas spędzany na stronie i wyniki SEO.
  • Łatwy do odczytania – Nawet jeśli Twoja firma działa w trudnej lub złożonej branży, upewnij się, że Twoje treści są łatwe do odczytania przez użytkowników. Treści napisane w strawnych fragmentach, z użyciem nagłówków i wypunktowań, są łatwiejsze do odczytania i zwiększą wartość SEO.
  • Niedawny – Google preferuje treści, które zostały zaktualizowane. Podobnie robią użytkownicy wyszukiwarek. Witryny znajdujące się na górze strony wyników wyszukiwania (SERP) oferują aktualne i trafne treści. Pamiętaj, aby konsekwentnie aktualizować starsze posty o najwyższej skuteczności, aby pomóc im w dalszym rankingu.
  • Organicznie bogate w słowa kluczowe – Dawno minęły czasy upychania słów kluczowych. Dzisiaj, jeśli chcesz znaleźć się w Google, musisz używać słów kluczowych i wariantów słów kluczowych w całej treści. To nie powinno być wymuszone, ale raczej używać słów kluczowych naturalnie w całej treści.

Oprócz pisania wysokiej jakości treści, które są najnowsze i naturalnie wykorzystują słowa kluczowe, należy również zwrócić uwagę na sposób formatowania treści na stronie. Będzie to odgrywać ważną rolę w tym, jak łatwo wyszukiwarki mogą znaleźć i zrozumieć, o czym są Twoje treści.

Na początek powinieneś użyć słów kluczowych w pierwszych 100 słowach tekstu w swoim blogu lub stronie. Powinieneś również dołączyć słowo kluczowe na początku tytułu.

Ponadto musisz użyć słów kluczowych w kilku innych strategicznych obszarach, aby mieć pewność, że Twoje treści znajdą się w Google. Użyj słów kluczowych w co najmniej jednym z nagłówków H2, a także w opisie, metatagach i adresie URL. W razie potrzeby należy również używać słów kluczowych w tytułach obrazów, tekście alternatywnym i podpisach.

3. Skoncentruj się na pozapartyjnych elementach SEO.

Publikowanie wielu świetnych treści to dopiero początek. Wszystkie badania słów kluczowych i zoptymalizowana treść zostaną zmarnowane, jeśli nie masz SEO, który je obsługuje.

 

Jeśli chcesz znaleźć się w Google, musisz trochę popracować nad swoją witryną, aby zwiększyć ruch na swoich stronach i pokazać Google, że są odpowiednie i przydatne.

znaleźć się w google

Ta grafika świetnie pokazuje różne zadania związane z SEO na stronie i poza nią.

Pozastronne SEO pomaga zwiększyć ruch z powrotem na twoją stronę, a także pomaga ci tworzyć wysokiej jakości linki zwrotne. Linki zwrotne to linki z innych stron z powrotem do treści. Linki wsteczne są numerem 1 w rankingu Google, ponieważ są jednym z najlepszych świadectw jakości Twoich treści.

Jeśli inne renomowane i trafne witryny odsyłają do Twoich treści, jest to wyraźny znak, że treść jest przydatna i wysokiej jakości.

Oto tylko kilka działań, które można wykonać „poza stroną”, aby zachęcić do tworzenia linków zwrotnych o wyższej jakości i poprawić ranking SERP:

  • Udostępniaj treści w mediach społecznościowych. Jednym z najprostszych sposobów na rozpowszechnianie treści na świecie jest udostępnianie ich w kanałach społecznościowych. Im więcej twoich postów jest czytanych, tym więcej masz okazji, aby odkryć nowych klientów dla Twojej marki, a także uzyskać linki zwrotne do swoich treści.
  • Napisz posty na blogu gościa. Skorzystanie z okazji, aby gościć blog na innych stronach, to świetny sposób na zwiększenie zasięgu i przekierowanie do twoich treści. Znajdź odpowiednie publikacje i blogi, które pozwolą Ci pisać posty gości na tematy, które odbiorcy uznają za przydatne.
    Nawet przed złożeniem wniosku o publikację lub napisanie artykułu przez gościa zapoznaj się najpierw z jego wytycznymi. Chociaż jest to dość oczywiste, wciąż są tacy, którzy pomijają ten krok, ale są rozczarowani, gdy ich zgłoszenie zostanie odrzucone za nieprzestrzeganie wytycznych. Pamiętaj więc, aby najpierw przeprowadzić badania – kontakt, informacje, często zadawane pytania lub strona z postami gości to dobre miejsca na rozpoczęcie. Lub jeśli naprawdę nie ma linku do wytycznych, wyślij im krótki, ale przyjazny e-mail.Nie zapomnij również o linkowaniu do własnej witryny w poście gościnnym.
  • Dotrzyj do wpływowych. Wpływowi w Twojej branży mają uwagę odbiorców docelowych. Jeśli chcesz zwiększyć swój zasięg, korzystne byłoby zbudowanie relacji z wpływowymi osobami i zaangażowanie ich treści. Zwiększa to szanse, że udostępnią Twoje artykuły swoim odbiorcom, a nawet linki do twoich treści.
  • Komentuj na innych blogach. Innym świetnym sposobem na zdobycie swojego nazwiska i przyciągnięcie ruchu z powrotem do treści jest zaangażowanie się w inne odpowiednie treści na blogu. Pomaga to budować relacje z innymi blogerami, a także korzysta z możliwości upuszczenia linków w komentarzach w stosownych przypadkach.
  • Dołącz do społeczności internetowych. Dołączanie do społeczności internetowych, takich jak odpowiednie internetowe fora czatowe, prywatne kanały luzu i grupy LinkedIn, to świetny sposób na poznanie innych osób w branży i tych, którzy mogą skorzystać z tego, co oferuje Twoja firma. Dołącz i uczestnicz w tych społecznościach, aby udostępniać linki do swoich treści podczas budowania autorytetu.
  • Zmień przeznaczenie treści na filmy. Chcesz zwrócić większą uwagę na treść swojej strony? Dlaczego nie zmienić przeznaczenia bloga na wideo? Umieszczając filmy na YouTube, możesz dotrzeć do 3 miliardów aktywnych użytkowników, którzy korzystają z platformy udostępniania wideo podobnie jak wyszukiwarka. Pamiętaj tylko o umieszczeniu w swoim filmie wezwania do działania, które prowadzi do Twojej witryny.

4. Monitoruj i testuj.

SEO zawsze się zmienia. Wygląda na to, że kiedy już osiągasz sukces dzięki strategii SEO, Google rzuca kolejną krzywą, zmieniając ich algorytm. Dlatego ważne jest, aby firmy były na bieżąco z najnowszymi pozycjami SEO i dostosowywały swoją strategię i taktykę, aby uwzględnić zmiany w najlepszych praktykach i strategiach.

Nie tylko najlepsze praktyki SEO zawsze się zmieniają, ale również słowa kluczowe, których używają klienci, aby znaleźć marki takie jak Twoja. Ważne jest, aby marki konsekwentnie analizowały ruch w sieci i sprawdzały skuteczność różnych słów kluczowych.

Powinieneś również pozostać na szczycie rankingów wyszukiwarek i zbadać potencjalne powody, dla których Twoja pozycja mogła spaść.

lista kontrolna SEO

Zasady SEO zawsze się zmieniają. Zacznij od listy kontrolnej najlepszych praktyk, ale bądź na bieżąco z najnowszymi trendami SEO.

Kiedy zaczynasz, użyj tego jako podstawy do tego, jak dobrze działa Twoja strategia SEO. Kontynuując monitorowanie wyników i wprowadzając zmiany w taktyce i treści, śledź, co robisz inaczej i jak wpływa to na twoją wydajność.

Doskonałym sposobem na przetestowanie nowych strategii lub sprawdzenie, które typy treści najlepiej współgrają z odbiorcami, są testy.

Test A / B jest jednym z najlepszych sposobów sprawdzenia, które elementy treści mogą wpływać na SEO i ruch w sieci.

W teście A / B zaczynasz od kontrolnego fragmentu treści i tworzysz odmianę podobną do kontrolki, ale ze zmienionym jednym lub dwoma elementami.

Następnie testujesz fragmenty treści, aby zobaczyć, co najlepiej współgra z odbiorcami.

znaleźć się w google

Jeśli chcesz dowiedzieć się, co najlepiej pasuje do twoich treści, musisz przetestować A / B.

Testy A / B to świetny sposób na wypróbowanie różnych taktyk SEO lub dowiedz się więcej o tym, które elementy treści najlepiej się sprawdzają. Nie wystarczy jednak przeprowadzić kilka testów.

Następnie musisz spojrzeć na dane zebrane z tych testów i zobaczyć, co te dane mówią o twoich obecnych praktykach.

Po uzyskaniu wglądu w testowanie możesz zastosować zdobytą wiedzę w przyszłych kampaniach, aby poprawić wydajność i zwrot z inwestycji.

Uzyskaj pomoc Znalezienie w Google

Chociaż optymalizacja wyszukiwarek jest z pewnością wartościowym przedsięwzięciem, zajmuje to również dużo czasu i zasobów. Jeśli nie masz własnego zespołu do wykonania pracy, możesz rozważyć zatrudnienie doświadczonej firmy SEO, która pomoże Ci opracować i wdrożyć strategię, która pomoże Ci znaleźć się w Google.

Zostaw odpowiedź