Jak uzyskać najlepszy SEO wśród konkurencji

najlepszy SEO

Najlepsze praktyki SEO to coś, co często można zobaczyć w Internecie.

Co to jest SEO?

Możesz zobaczyć SEO obok sloganów, takich jak:

  • Zwiększenie ROI
  • Generowanie lepszych rankingów wyszukiwarek
  • Poprawa widoczności
  • Prawdziwe wyniki

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, co możesz zrobić, aby zwiększyć ruch w Internecie lub poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania, prawdą jest, że prawdopodobnie potrzebujesz SEO.

Search Engine Optimization (SEO) to długoterminowa strategia zwiększania ruchu internetowego na twojej stronie. Nie jest to szybka naprawa i jest zakorzeniona w sposobie projektowania witryny i strategii marketingu cyfrowego.

Często jest reklamowany jako darmowy i łatwy sposób na zwiększenie widoczności. Można go jednak bardziej porównać do zestawu najlepszych praktyk, z którymi powinieneś ćwiczyć Wyolbrzymiać widoczność. Najlepsze praktyki SEO powinny stać się drugą naturą i stanowić część twojej cyfrowej strategii marketingowej.

SEO nie jest strategią usuwania plików cookie. To wymaga trochę badań i know-how. Ostatecznie jednak sprowadzi się to do twoich celów.

  • Czy chcesz uzyskać najwyższą pozycję na stronie wyników wyszukiwania (SERP)?
  • Może zmaksymalizować liczbę konwersji w swojej witrynie?
  • Albo wygenerować największy ruch w swojej witrynie?

Są to wszystkie ważne wyróżnienia, które należy wprowadzić, projektując najlepszą strategię SEO twój biznes.

Oczywiście będą się nakładać, ale musisz zdecydować, jakie są twoje cele. SEO to nawet połączenie wiarygodności i jakości witryny oraz jej wydajności technicznej między użytkownikiem a wyszukiwarką.

Twoim zadaniem jest tworzenie atrakcyjnych i wysokiej jakości materiałów, które zaspokajają potrzeby użytkowników, a także optymalizują ich dostarczanie w sposób wydajny. Ty i twoi konkurenci macie ten sam cel, więc sprowadza się to do tego, kto może dostarczyć.

Zobaczmy, jak zacząć.

Jak uzyskać najlepszy SEO wśród konkurencji

1. Kontrola zdrowia SEO

Chociaż najlepsze taktyki SEO nie są szybkim lekarstwem na źle zoptymalizowaną stronę internetową, istnieją szybkie poprawki i kluczowe obszary, w których można zidentyfikować problemy. Zazwyczaj sprowadzają się one do technicznej strony twojej witryny.

najlepsza kontrola zdrowia SEO

Zróbmy szybki audyt twojej witryny, aby sprawdzić, czy niektóre SEO zostały wdrożone.

W żadnym wypadku nie jest to koniec listy najlepszych praktyk SEO, ale da ci znać, jeśli jesteś na dobrej drodze.

Najlepsze praktyki SEO to niektóre z kluczowych kompetencji LYFE Marketing. Jesteśmy dumni z tego, co możemy osiągnąć dla twojej firmy. Jeśli chcesz bardziej kompleksowego audytu SEO, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli omówić problemy związane z projektowaniem twojej witryny.

2. Czasy ładowania strony

Algorytm Google nie jest osadzony w kamieniu, ale jest pewne, że szybkość ładowania strony wpłynie na ranking twojej witryny. Mówiąc dokładniej, jak długo użytkownik musi czekać na załadowanie całej strony.

Bardzo szybkim sposobem, aby dowiedzieć się, czy twoja witryna nie jest optymalizowana pod kątem wyszukiwarek, jest sytuacja, gdy strony (zwłaszcza strona główna) nie ładują się w odpowiednim czasie.

Średnio, jeśli ładowanie strony docelowej trwa dłużej niż 3 sekundy, wówczas 40% użytkowników porzuci witrynę. Co bardziej zaskakujące, według Google, średni czas pełnego załadowania strony mobilnej wynosi absurdalnie 22 sekundy.

czas ładowania strony

Wykres dzięki uprzejmości Load Storm

Istnieje niewielki margines błędu, jeśli chodzi o czas ładowania strony. Bez nadzoru może to być jedno z największych wąskich gardeł w każdej witrynie.

Jeśli twoja witryna cierpi z powodu złych czasów ładowania, sprawdź następujące czynniki, aby zidentyfikować problem:

  • Nadużywanie widżetów. Wiele fantazyjnych ruchomych części odbije się na twoim serwerze.
  • Twój motyw Ponownie nadmiernie zaprojektowany motyw przyspieszy.
  • Zbyt wiele reklam lub wyskakujących okienek
  • Zdjęcia / obrazy o dużym rozmiarze pliku. Trzymaj się JPEG dla zdjęć i PNG dla logo / itp.
  • Niezoptymalizowana przeglądarka / wtyczki. Może być konieczne indywidualne przetestowanie przyczyny opóźnienia, jeśli stanie się to problemem.
  • Wasz gospodarz. Jeśli chodzi o usługodawcę, dostajesz za co płacisz. Jeśli masz plany na skalowanie w przyszłości, spodziewany jest napływ ruchu lub występują opóźnienia w normalnym użytkowaniu, musisz zaktualizować swój plan.

Jest to szybki dopalacz do twojej najlepszej gry SEO i nie ma wątpliwości co do ogólnego obrazu.

3. Przyjazny dla urządzeń mobilnych

Jest to prawdopodobnie jeden z najważniejszych czynników, jeśli chodzi o najlepsze pozycjonowanie z różnych powodów. Google zdaje sobie sprawę z tych powodów i dlatego zastosował swój algorytm na podejście mobilne. Oznacza to, że bez względu na to, jakiego urządzenia używasz, witryny mobilne będą traktowane priorytetowo jako najbardziej przydatne i cenne źródła i pojawią się jako pierwsze na SERP.

najlepsze seo

Prawie połowa ruchu internetowego jest uzyskiwana za pośrednictwem urządzenia mobilnego. Oznacza to, że jeśli twoja witryna nie jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, to odczuwasz ogromny wpływ na liczbę użytkowników i potencjalną działalność. Jeśli uzyskujesz dostęp do Google Analytics i masz nieproporcjonalnie dużą liczbę użytkowników komputerów stacjonarnych i mobilnych, możesz zgadnąć, co jest nie tak.

twoja witryna najprawdopodobniej nie jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych. Nawet jeśli motyw twojej witryny mówi, że jest przyjazny dla urządzeń mobilnych, prawdopodobnie lepiej Ci idzie, stąd słowo optymalizacja.

Strony na komputery i urządzenia mobilne są indeksowane osobno, dlatego należy je zaprojektować osobno. Odrębne adresy URL (m.www.website.com) były popularne. Ale dla uproszczenia łatwiej jest wykryć urządzenia, które odpowiednio zaprojektują, dzięki dynamicznemu udostępnianiu.

Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby upewnić się, że nie umkniesz:

  • Upewnij się, że wszystkie zasoby są ładowane na wszystkie urządzenia. Użytkownikom mobilnym nie powinno zabraknąć treści widocznych na komputerze.
  • Ładuje się szybko na komórkę. W porównaniu do komputerów stacjonarnych strony muszą być usprawnione.
  • Twoja witryna reaguje na urządzenie i dostosowuje rozmiar i rozdzielczość jej elementów do komputerów stacjonarnych, laptopów, tabletów i telefonów.
  • Strony są zaprojektowane z większym tekstem, dużymi przyciskami i uproszczoną nawigacją. Ludzie będą uzyskiwać dostęp do twojej witryny za pomocą mniejszych ekranów i muszą mieć możliwość łatwej interakcji.

Jeśli chcesz sprawdzić, czy twoja witryna pomyślnie przejdzie test, Google zapewnia szybką usługę, która właśnie to robi.

4. HTTP vs. HTTPS

Być może znasz już różnicę między stronami http i https, ale czy wiesz, że Google ma preferencje? Nie powinno dziwić, że zaufana i bezpieczna witryna uzyskałaby wyższą pozycję niż jej niecertyfikowany odpowiednik. W końcu https to tylko http (secure).

 

najlepszy SEO

Prawdopodobnie słyszałeś także o certyfikacie SSL. Protokół Secure Sockets Protocol (SSL) to warstwa szyfrowania i ochrony danych od zewnętrznego dostawcy, która zapewnia, że ​​dane klientów będą zawsze bezpieczne.

Google nie tylko widzi twój SSL jako certyfikat zaufania, ale kiedy klient widzi symbol blokady (na zdjęciu powyżej), wie, że może dokonać zakupu z pewnością. Połączenie HTTPS jest szczególnie rozpowszechnione i przydatne wśród firm internetowych.

Na koniec dnia jest to niewielki czynnik w całym algorytmie. Ale to odgrywa rolę psychologiczną u twoich klientów. Może to być również czynnik odróżniający Ciebie od konkurencji.

5. Czyszczenie linków

Co pociąga za sobą czyszczenie linków?

Google marszczy brwi, gdy powtarza treść. I marszczą brwi także w przypadku powielonych i ślepych linków.

Zrób szybki spis wszystkich stron w swojej witrynie. Jeśli masz strony, które nie są wewnętrznie połączone za pomocą nawigacji, Google policzy je w rankingu. Podobnie, jeśli łączysz linki prowadzące do błędu 404, musisz je również zamieść.

Google marszczy brwi również z powodu nienaturalnego umieszczania stron, linków lub artykułów. Pamiętaj, że jeśli nie przyniesie on żadnej użyteczności czytelnikowi, Google oznaczy go na tle rankingu.

Teraz zduplikowane treści. Jeśli masz dwie strony, które zawierają podobną treść, będzie to brane pod uwagę w rankingu. Spójrz na to z oczu Google. Starasz się podwoić rankingi w przypadku dwóch stron, które mają być unikalne.

Jeśli masz strony podobne do któregokolwiek z tych przykładów, możesz ponownie przemyśleć umieszczenie ich w swojej witrynie:

  • Nienaturalne umieszczanie linków, które nie mają znaczenia dla treści.
  • Zduplikowane pisanie na wielu stronach.
  • Linki są w komentarzach.
  • Strony przeznaczone do celów „SEO”, które są spamem lub często wykorzystują słowa kluczowe / linki wewnętrzne.
  • Strony mają prawie ten sam adres URL. Google przeczyta to jako zduplikowaną treść.

6. Ukryta treść

Jeśli chodzi o najlepsze praktyki SEO, ukryta treść może odnosić się do wielu rzeczy.

Nie martw się, omówimy je wszystkie tutaj.

Być może jednym z pierwszych zastosowań „ukrytego tekstu” jest w rzeczywistości stara metoda czarnego kapelusza, której należy aktywnie unikać. Istnieje wiele sposobów implementacji ukrytych słów kluczowych i linków, takich jak zmiana tekstu w celu dopasowania do koloru tła, ukrywanie ich w elementach na stronie itp.

Google ma wyrafinowany przeszukiwacz witryn, który aktywnie szuka tych rzeczy. A jeśli to nie wystarczy, mają także recenzentów, którzy ręcznie wyszukują te taktyki spamerskie. Te metody nie mają większego wpływu na pozycję w rankingu i mogą na dłuższą metę kosztować Cię.

Stare taktyki SEO miały na celu granie w system. Ale pod koniec dnia jakość przewyższa wszystkich. Wyprzedź swoich konkurentów, stosując tylko najlepsze taktyki SEO białego kapelusza.

Istnieje jednak wiele ważnych powodów, dla których tekst byłby ukryty, o których powinieneś wiedzieć. Google stosuje filozofię „przewijania”. Chociaż prawidłowo ukryte i wartościowe treści są nadal w rankingu, staraj się, aby były one widoczne.

Oto kilka przypadków użycia dla poprawnie ukrytej zawartości:

  • Elementy nawigacyjne. Możesz wdrożyć rozwijane menu, suwaki, menu najechania kursorem i wiele innych metod, które zwiększają wygodę użytkownika i zmniejszają bałagan na stronie.
  • Miary zgodności dla starych i nowych przeglądarek mogą odpowiednio wyświetlać inne treści. Ale nadal jest tak samo w rankingu.
  • Treści płatne / z możliwością podglądu. Jeśli ukrywasz rzeczy za ścianą płatną, Google nadal uznaje to za prawidłową treść użytkownika. Jednak inne czynniki, takie jak współczynniki odrzuceń / konwersji, mogą się różnić, jeśli można je wyświetlić.

SEO na stronie

7. Badanie słów kluczowych

Odrabianie lekcji, jeśli chodzi o słowa kluczowe, się opłaci.

Badanie słów kluczowych to podstawa najlepszych praktyk SEO. Ale jak większość aspektów SEO, nie jest on osadzony w kamieniu. Właściwe badanie wymaga wglądu w rynek i jest procesem czasochłonnym.

Nie możemy udzielić konkretnej instrukcji dotyczącej maksymalizacji skuteczności słowa kluczowego, ponieważ ostatecznie jest to rzemiosło specyficzne dla celów biznesowych. Możemy jednak poprowadzić Cię i zapewnić narzędzia do tego.

Być może słyszałeś już o Google Ads i PPC w odniesieniu do słów kluczowych. Jaka jest różnica?

Google Ads to Pay-Per-Click (PPC), w którym licytujesz określone wyszukiwania słów kluczowych, aby twoja reklama była wyświetlana w wyznaczonej sekcji reklam.

Słowa kluczowe w kontekście SEO to inna bestia. Uwzględniając słowa kluczowe w adresach URL, blogach, nagłówkach i innych treściach, sygnalizujesz Google, że tworzona przez Ciebie treść będzie cenna dla użytkowników wykonujących te wyszukiwania.

To ważne rozróżnienie.

Teraz, jeśli chodzi o słowa kluczowe, to tutaj najważniejsze będzie spojrzenie na konkurencję.

  • Na jakie słowa kluczowe są kierowane?
  • Czego szukają moi klienci?
  • Ile osób kieruje te słowa kluczowe? Oto zwięzły sposób na wybranie słów kluczowych:badania słów kluczowych

Są to wszystkie ważne pytania, które należy sobie zadać, ponieważ wezmą udział w podejmowaniu decyzji, na co zamierzasz trafić.

Istnieje wiele wtyczek i narzędzi dla Google, które pomogą uzyskać wgląd w strategie konkurencji. Google udostępnia również Planer słów kluczowych, który zapewnia analizę konkretnych pomysłów na słowa kluczowe.

  • Pomysły na słowa kluczowe burzy mózgów. Odpowiednie ogólne tematy i sugerowane wyszukiwania w Google są dobrym miejscem do rozpoczęcia i do zarabiania w Google
  • Rozwijaj osoby kupujące i pomyśl, czego szukają twoi klienci, aby znaleźć twoją firmę w Internecie.
  • Spójrz na konkurentów, którzy pojawiają się podczas wyszukiwania określonych słów kluczowych. Jak z nich korzystają?
  • Sprawdź konkurencję dla słów kluczowych za pomocą narzędzia takiego jak Google Keyword Planner. Ile wynosi średnia PPC i liczba wyszukiwań? Będziesz musiał wyciąć swoją pracę, aby uzyskać rangę w wyszukiwaniu o dużej objętości.

Istnieją również narzędzia, które dają wskaźnik trudności słowa kluczowego. Mogą być one szczególnie przydatne, aby szybko rzucić okiem na konkurencję.

Celem jest zrównoważenie dużej liczby transakcji, niskiej konkurencji i dopasowania do twojej firmy.

Na tym polega twoje wyzwanie.

Należy wziąć pod uwagę słowa kluczowe z krótkim i długim ogonem. Słowa kluczowe z krótkim ogonem to zwykle 1-3 słowa, a słowa kluczowe z długim ogonem to zwykle 3 lub więcej słów.

Słowa kluczowe z krótkim ogonem zwykle mają większą liczbę wyszukiwań. Ale będą też większą konkurencją. Słowa kluczowe z długim ogonem będą miały mniejszy wolumen, będą bardziej szczegółowe i zazwyczaj będą mniej konkurencyjne. Umieszczenie na stronach słów kluczowych z długim ogonem to dobry sposób na skierowanie wysokiej jakości ruchu do witryny.

Po wybraniu dobrej grupy słów kluczowych, które pasują do wyszukiwań twojej osoby kupującej, nadszedł czas, aby zaimplementować je w swojej witrynie.

8. Dopracowane treści

Kiedy twoja strona jest dobrze zorganizowana, musisz nadal przestrzegać najlepszych praktyk SEO. Często będzie to miało związek z treściami, które stale publikujesz.

Zobacz słowa kluczowe jako drzewo innych odpowiednich słów / tematów / synonimów. NIE faszeruj słów kluczowych ani puchu na swoich stronach. Google jest dobry w usuwaniu go i będzie za to karać.

Uwzględniając wybrane słowa kluczowe, musisz generować wysokiej jakości treści, które są ściśle związane z wyszukiwaniem. Google ma również sprytne podejście do włączania słów kluczowych.

drzewo słów kluczowych

Musisz zrozumieć, czego ludzie szukają, gdy czegoś szukają i nieuchronnie trafiają na twoją stronę. Próbujesz dostarczyć treści, które są zarówno dogłębne, jak i spełniające ich potrzeby.

Nie musisz jednak trzymać się ogólnych tematów. W rzeczywistości zaleca się dotknięcie kilku podtematów, ponieważ wyszukiwarki stale przeszukują zawartość witryny, aby ustalić, które najlepiej pasują do określonego zapytania. Im bardziej odpowiednie podtematy masz w swoich treściach internetowych, tym większa jest zamierzona satysfakcja użytkownika. Uwielbiają to zarówno wyszukiwarki, jak i użytkownicy.

Google ceni treści, które utrzymują zaangażowanie czytelników w twojej witrynie. Oznacza to, że należy unikać publikowania krótkich artykułów zawierających 250 słów. Zapewnij dogłębną analizę, opinie klientów, zdjęcia i filmy, aby powstrzymać czytelników od podskakiwania.

9. Witryna z możliwością indeksowania

Twoja strona internetowa musi nie tylko być odpowiednio skonstruowana, aby człowiek mógł ją z łatwością przeczytać. Ale także, aby Google mógł indeksować twoją witrynę. Innymi słowy, Google potrzebuje pewnych elementów do oznaczenia i sformatowania, aby wiedział, o czym jest strona i mógł odpowiednio ją zindeksować.

Oto tylko kilka elementów, które należy wziąć pod uwagę:

  • Optymalizacja obrazu. Przesyłając multimedia, dołącz docelowe słowa kluczowe w opisie tekstu alternatywnego i odpowiednio nadaj tytuł plikowi. Staraj się też unikać używania zdjęć jako nagłówków i ciężkich logotypów, ponieważ Google nie może odczytać zdjęć.
  • Opisy meta. Są to opisy witryn pojawiające się w SERP. Używając docelowego słowa kluczowego dla strony, napisz zwięzły i pouczający opis.
  • Adresy URL. Trzymaj je krótkie i słodkie. Uwzględnij słowo kluczowe, ale adresy URL powinny być unikalne i zwięzłe.
  • Nagłówki Być może wiesz już o nagłówkach H1, H2 i H3 w swoim motywie. Ważne jest, aby w tych elementach uwzględnić słowa kluczowe i bardzo istotne informacje dotyczące zawartości strony.
  • Tagi tytułu. Są to klikalne nagłówki wyświetlane w SERP. Jest to jeden z najważniejszych czynników pozycjonujących na stronie i oczywiście powinien być odpowiedni i zawierać docelowe słowo kluczowe.

Jeśli jesteś nieco bardziej obeznany z technologią, zastanów się nad dołączeniem mapy witryny XML. Umożliwia to Google szybkie przeglądanie całej witryny. Powolne ładowanie strony internetowej również przyczyni się do powolnego procesu indeksowania.

SEO poza stroną

Teraz, gdy omawialiśmy wiele najlepszych praktyk SEO w celu dopracowania twojej witryny, istnieje wiele rzeczy, które można zrobić poza stroną, aby poprawić swoje pozycje w rankingu. Często sprowadzają się one do tradycyjnej reklamy cyfrowej. Ale nadal wpływają na twoją pozycję na SERP.

Oto kilka sposobów osiągnięcia tego celu:

  • Lokalne SEO
  • Media społecznościowe
  • Powrót linki (Link Building)

Chociaż książka może być napisana na każdy z tych tematów osobno, szybko przejrzyjmy za nimi pomysły.

10. Lokalne SEO

Jeśli prowadzisz działalność osobiście, a większość klientów ma charakter lokalny, musisz zwracać uwagę na lokalne taktyki SEO.

Chociaż ważne jest, aby zajmować wysoką pozycję wśród bezpłatnych wyników wyszukiwania, udział w Lokalnym pakiecie przekąsek Google dotyczy lokalnych firm. Prawdopodobnie widziałeś o czym mówimy. Spójrz na zdjęcie poniżej w celach informacyjnych.

najlepszy SEO

Podstawową ideą lokalnego SEO jest powiązanie twojej firmy z lokalizacją przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej jakości obecności cyfrowej, dzięki czemu osiągniesz szczyt lokalnej listy.

Zacznij od zgłoszenia swojej lokalnej firmy. Ponad 56% firm tego nie robi. I jest niezwykle ważne, aby wyprzedzać zakręt. Zobaczysz różnicę w swojej firmie, gdy ktoś Cię wyszuka.

najlepszy SEO

Następnym krokiem jest powiązanie firmy z twoją lokalizacją.

  • Uwzględnij swoje miasto w wybranych słowach kluczowych
  • Upewnij się, że adres jest spójny na wszystkich platformach
  • Podaj, gdzie usługi twojej firmy znajdują się na twojej stronie, a nawet umieść mapę

Inne rzeczy, które możesz zrobić, aby pomóc swojej lokalnej obecności to:

  • Generuj wysokiej jakości recenzje.
  • Współdziałaj z recenzentami i promuj ich, aby udostępniać twoje informacje.
  • Umieść swoje firmy w lokalnych usługach, takich jak Yext, Yelp, Four Square, Yellow Pages, BBB (pamiętaj, aby zachować spójność z informacjami o firmie na wszystkich platformach)

11. Media społecznościowe

Innym sposobem na zwiększenie SEO poza stroną jest pozostanie aktywnym w mediach społecznościowych. Posiadanie kont na wielu platformach zwiększy wiarygodność twojej firmy online.

Media społecznościowe to także świetny sposób na generowanie ruchu organicznego w celu przesłania go na ścieżkę do twojej witryny. Dystrybucja treści i linków poprawi twoją cyfrową obserwację.

Marketing w mediach społecznościowych sam w sobie jest dużym tematem. Jeśli chcesz nurkować w sobie, zapewniamy bogatą wiedzę za pośrednictwem naszego bloga. Wiemy, że utrzymanie go może być trudne i czasochłonne. Pomyśl o wynajęciu agencji reklamowej w mediach społecznościowych, aby uzyskać pełny pakiet mediów społecznościowych.

12. Linki zwrotne

Znajdują się tam linki zwrotne z najcenniejszymi uczestnikami twojego rankingu SEO. Jeśli firma zewnętrzna chce hostować twoje linki / strony, linki zwrotne są postrzegane przez Google jako dowód wiarygodności.

Oznacza to, że linki na platformach stron trzecich muszą być wiarygodne i nie mogą być spamem. Jeśli możesz rozpowszechniać linki prowadzące do określonej strony, Google uzna tę stronę za cenną i godną zaufania.

Generowanie linków jest procesem ciągłym. Możesz zacząć od zbudowania silnej architektury witryny, która ma odpowiednią nawigację między wszystkimi stronami. Projektuj menu i narzędzia nawigacyjne, aby były piramidą znaczenia, a tematy parasolowe rozgałęziają się na bardziej niszowe.

Konieczność nadążania

SEO wykracza poza prosty zestaw narzędzi.

SEO to sztuka, której musisz się nauczyć i dostosować do swojej firmy i celów. Algorytmy Google są bardzo złożone i tylko one wiedzą, co stanowi najcenniejsze strony. Chociaż system zawsze dostosowuje się do lepszej obsługi potrzeb użytkownika, istnieją środki, które możesz podjąć, aby nadążyć za tymi zmianami.

Najlepszym sposobem na to jest zrozumienie, czego szuka Google, a co ważniejsze, tego, czego szuka użytkownik.

Unikaj taktyki „czarnego kapelusza” i szybkich obejść, ponieważ będzie to kosztowało tylko czas i wysiłek, gdy system usunie strony.

Algorytm jest inteligentny i staje się coraz bardziej inteligentny.

Dobrym rozwiązaniem jest przyjęcie najlepszych filozofii SEO, takich jak:

  • Twórz najbardziej pomocne treści dla swoich odbiorców
  • Generuj wysokiej jakości linki zwrotne z wiarygodnych źródeł
  • Dostarcz to, co mówisz, że zamierzasz dostarczyć (słowa kluczowe, tagi, opisy)
  • Bądź na bieżąco ze zmianami

Najlepsze pozycjonowanie to inwestycja w twój biznes i od Ciebie zależy, czy będziesz na bieżąco.

Jeśli okaże się, że nie generujesz ruchu lub konwersji, na które zasługujesz, spójrz na nasze inne usługi SEO. Oferujemy kompletne pakiety, które mogą odnowić twoją cyfrową obecność i pomóc Ci osiągnąć twoje cele. Czas to pieniądz i wiemy, że najlepsze pozycjonowanie może być długim procesem dla zapracowanego przedsiębiorcy. Pozwól nam pomóc Ci uzyskać ten pożądany ranking najlepszych wyszukiwarek, abyś mógł skoncentrować się na swojej działalności.

Zostaw odpowiedź