Jak uzyskać lepsze linki zwrotne do swojej witryny

W przeciwieństwie do tego, co ostatnio czytałeś w różnych publikacjach SEO, linki zwrotne są nadal podstawową strategią optymalizacji. Jeśli Twoim celem jest dotarcie do jak największej liczby osób (co jest prawdopodobne, jeśli prowadzisz witrynę firmową), musisz wlać trochę soku z linków do swojej witryny.

Algorytm Google nadal w dużej mierze opiera się na linkach, a uzyskanie linków zwrotnych jest nadal najlepszym sposobem dla wyszukiwarek na rozpoznanie Twojej witryny jako wiarygodnej, wiarygodnej i wartościowej. Im więcej linków zwrotnych wysokiej jakości, tym lepsza pozycja Twojej witryny w rankingu. Jednak odzyskanie spamu i podejrzanych linków może faktycznie zrobić coś przeciwnego i zaszkodzić Twojej witrynie.

Linki z legalnych i popularnych stron internetowych powinny stanowić elementy strategii linków zwrotnych, a nie linki kupione w artykułach na stronach o niskim natężeniu ruchu.

Jednak przekierowanie innych stron internetowych, szczególnie tych popularnych, może być męczącym wysiłkiem. W tym artykule podamy kilka wskazówek, jak uzyskać lepsze linki zwrotne, które mogą pomóc w lepszej pozycji witryny.

Przeczytaj tutaj: najlepsze trendy marketingu cyfrowego, które zamierzamy zobaczyć w 2019 roku!

Twórz treści wysokiej jakości

Czy uważasz, że ktoś opublikuje źle napisane, niedoinformujące i nudne treści. Oczywiście nikt nie będzie chciał w żaden sposób powiązać tego ze swoją witryną. Jeśli chcesz, aby Twoje treści były pobierane i łączone z innych witryn, musisz zainwestować w tworzenie interesujących, zabawnych, informacyjnych i udostępnianych treści.

Jeśli chodzi o artykuły, które chcesz, skoncentruj wszystkie swoje wysiłki na mięsie cotnentu, a nie na strategiach i trikach SEO. Ludzie muszą znaleźć Twoje treści, do których warto linkować, i aby to zrobić, musisz zapewnić coś wartościowego dla ich czytelników. Właśnie dlatego Twoje artykuły muszą być w pewnym stopniu związane z witryną, o którą prosisz o link zwrotny.

Pracuj nad lokalnym SEO

Wiele osób myli lokalne SEO po prostu pracując nad profilami GMB i cytatami. Jednak lokalne SEO może być bardzo korzystne, jeśli chodzi o pozyskiwanie linków zwrotnych. Jeśli jednak chcesz zobaczyć wysokiej jakości linki z lokalnego SEO, musisz poprawić swoją grę.

Spróbuj zawrzeć umowę z lokalnymi organizacjami charytatywnymi, które bez wątpienia będą prowadziły do ​​Twojej witryny. Możesz także współpracować z innymi firmami lub firmami i wymieniać linki na swoich stronach internetowych. Znajdź lokalne stowarzyszenia branżowe, aby dołączyć, ponieważ może to poprawić rozpoznawalność Twojej marki i uzyskać wiele linków z innych stron internetowych. Na koniec pracuj nad budowaniem relacji z lokalnymi mediami i regularnie przesyłaj komunikaty prasowe prowadzące do Twojej witryny.

Utwórz udostępniane infografiki

Obecnie ludzie są bardziej skłonni do korzystania z treści wizualnych, takich jak filmy lub obrazy, niż z tekstu. Dlatego infografiki to potężne narzędzie, którego można użyć, aby uzyskać więcej linków zwrotnych. Będziesz nie tylko oferował stronie internetowej zabawną i wciągającą treść wizualną, ale chętnie odeśle link do oryginalnego artykułu na Twojej stronie. Infografiki są również częściej udostępniane, dzięki czemu są jeszcze bardziej przydatne dla obu stron.

Promuj innych ekspertów i firmy

Nie ma nic lepszego niż odwołanie się do czyjegoś ego, które może sprawić, że szybciej powrócisz do swojej witryny. Zastanów się nad stworzeniem treści z udziałem innych firm lub ekspertów i skontaktowania się z nimi, informując ich, że poleciłeś je w jednym z artykułów. Jeśli podoba im się ten artykuł, z pewnością link do niego z blogu lub wiadomości. Te posty są korzystne dla obu stron, ponieważ jedna strona otrzymuje promocję, a druga link jakości.

Przeczytaj tutaj: Uważaj na trendy marketingowe w mediach społecznościowych w 2019 roku!

Buduj na zepsutych linkach

Przeglądanie niezliczonych stron internetowych pod kątem niedziałających linków może być męczące, dlatego niewiele stron podąża tą drogą. Ale zepsute linki mogą być łatwym źródłem linków zwrotnych, jeśli dobrze zaplanujesz strategię. Wystarczy przejrzeć popularną stronę internetową lub blog za pomocą narzędzia do wykrywania uszkodzonych linków i znaleźć linki, które już nie działają. Gdy to zrobisz, spróbuj znaleźć stronę, do której prowadzi link, i stwórz podobny na swojej stronie. Następnie skontaktuj się z webmasterem i powiedz mu, że znalazłeś uszkodzony link i że masz zamiennik, którego mogą użyć. W większości przypadków chętnie dołączą link do Twojego artykułu po prostu dlatego, że jest tam z wdzięczności.

Zostaw odpowiedź