Jak długie słowa kluczowe mogą wpływać na SEO

Co to są słowa kluczowe z długim ogonem?

Słowa kluczowe z długim ogonem to sposób, w jaki większość populacji wyszukuje w Internecie.

Badanie słów kluczowych pozostaje jedną z najskuteczniejszych strategii stymulujących rozwój biznesu w Internecie. Powinno to być główną cechą strategii optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO).

Jeśli nie jesteś zaznajomiony z SEO, zapoznaj się z tym artykułem, w jaki sposób może on zwiększyć lub zakłócić obecność twojej firmy w Internecie. Zasadniczo to sposób, w jaki twoja witryna osiąga wyższą pozycję na stronie wyników wyszukiwania (SERP), co przekłada się na lepszą widoczność twojej firmy.

SEO będzie długoterminową strategią prowadzącą do stałego wzrostu organicznego. Ruch będzie pochodził nie tylko z ukierunkowanych danych demograficznych, ale także przyciągnie ludzi, którzy zamieniają się w klientów.

SEO nie jest już żadną ukrytą sztuczką. Będzie to duża część twojej cyfrowej strategii marketingowej i będzie skalowalną metodą w miarę rozwoju.

  • Prawie 90% ruchu w sieci generowane jest przez wyszukiwarki.
  • Ponad 40% całego ruchu e-commerce pochodzi z bezpłatnych wyników wyszukiwania

Ruch organiczny może stanowić większość ruchu w twojej branży. Nie pozostań w tyle, ponieważ SEO zostało zignorowane.

Teraz na jakie są słowa kluczowe z długim ogonem?

słowa kluczowe długi ogon

Słowa kluczowe to słowa i wyrażenia, których ludzie używają do wyszukiwania produktów i informacji w Internecie.

Długie słowa kluczowe to wyszukiwane frazy zawierające zwykle ponad 4 słowa. Są to bardziej precyzyjne wyszukiwane hasła i zwykle reprezentują grupę demograficzną, która jest bardziej skłonna do konwersji.

Chociaż słowa kluczowe z długim ogonem stanowią mniejszą liczbę wyszukiwań, ponad 70% wszystkich wyszukiwań w Google to wyszukiwania z długim ogonem.

Intuicyjne może być ustalenie pozycji dla wyszukiwań o najwyższej liczbie wyszukiwań.

Chociaż częściowo masz rację, twoja praca zostanie dla ciebie odcięta. Ranking może być prawie niemożliwy dla szerokich kategorii lub nawet konkretnych nisz, które zostały wypełnione. Musisz uważać na swoją konkurencję.

Słowo kluczowe z długim ogonem to różnica między kierowaniem na „samochody” i „samochody używane w Atlancie”. Prawdopodobnie możesz zrozumieć różnicę w konkurencji między tymi dwoma wyszukiwanymi hasłami.

Na wynos: nie zatrzymuj się na przesyconych rynkach.

Jak słowa kluczowe z długim ogonem pasują do twojej strategii badań słów kluczowych

Mając prawie 75% użytkowników wyszukiwarek, którzy nie przekraczają pierwszej strony SERP, będziesz musiał dołożyć należytej staranności przy wyszukiwaniu słów kluczowych, jeśli kiedykolwiek masz nadzieję uzyskać ruch.

Ostatecznie zależy to od twoich celów. Ale widoczność może określać sukces firmy.

  • Starasz się przyciągnąć odwiedzających do zakupu produktu / usługi?
  • Dążysz do jak największego ruchu?
  • Chcesz zająć pierwsze miejsce dla słowa kluczowego w Google?
  • Czy większość twojej firmy jest lokalna czy internetowa?

Biorąc to pod uwagę, słowa kluczowe z długim ogonem powinny być częścią każdej dobrze zaokrąglonej strategii badań słów kluczowych.

słowa kluczowe długi ogon

Słowa kluczowe z długim ogonem mają większe prawdopodobieństwo konwersji. Mianowicie dlatego, że są specyficzne i niemal telegraficzne, na jakim etapie cyklu zakupowego znajdują się Twoi potencjalni klienci.

Ponieważ prawie połowa całego ruchu e-commerce ma charakter organiczny, a większość wyszukiwań to słowa kluczowe z długimi ogonami, od Ciebie zależy, czy wybierzesz odpowiednie. Przy 92% wyszukiwań uzyskujących 10 wyszukiwań miesięcznie, jeśli nie mniej, nazwą gry będą liczby.

Są to znacznie bardziej realistyczne wyszukiwania i dowiedziono, że ich ranking jest o wiele łatwiejszy niż ogólne tematy parasolowe.

Na przykład, jeśli jesteś właścicielem firmy czarterującej ryby, intuicja może podpowiadać, abyś uszeregował coś według słowa „Floryda”, aby uzyskać największy ruch. Jednak „karta rybacka w Tampie” może być bardziej sensownym słowem kluczowym, które można indeksować, jeśli użytkownik ma siedzibę w Tampie. Zamiast próbować przejąć cały stan na raz.

Wyszukiwania i słowa kluczowe z długim ogonem i linki zwrotne takie jak właśnie wspomniane, nie są strasznie trudne do przeprowadzenia burzy mózgów, ponieważ normalni ludzie szukają słów kluczowych z długim ogonem.

Słowa kluczowe z długim ogonem pomogą Ci również w rankingu dla słów kluczowych z krótkim ogonem. Nie każdy może zająć wysoką pozycję za słowa kluczowe z krótkim ogonem.

Ale zbiór stron o wysokim rankingu z zestawu słów kluczowych z długim ogonem poprawi ogólną pozycję. Dla firm takich jak serwisy informacyjne, ich chleb i masło mają najlepszy ranking na setki, jeśli nie tysiące stron.

Długie słowa kluczowe zapewnią Twoim klientom nieoceniony wgląd w rynek. I będą stanowić podstawę dla twojej cyfrowej strategii marketingowej.

Znalezienie słowa kluczowego jako autorytetu wytyczy ścieżki dla kupujących, które można zoptymalizować; czy to przez:

  • SEO
  • Tworzenie treści
  • Google Ads PPC

Jak znaleźć słowa kluczowe z długim ogonem

Na początek będziesz musiał przeprowadzić burzę mózgów słów „seed”, które rzucą światło na grupy potencjalnych słów kluczowych. Są to dowolne słowa kluczowe z krótkim ogonem, które można przekształcić w dziesiątki wersji z długim ogonem.

Pamiętaj jednak, że musisz zrównoważyć liczbę wyszukiwań ze specyfiką. Nie za dużo, nie za mało, nie za szeroko.

Meble może zostać:

  • Tapicerka meblowa blisko mnie
  • Sprzedaż sofy z połowy wieku
  • Sklep z meblami konsygnacyjnymi Chicago

Google ma sprytne podejście do grupowania słów kluczowych. Używają tak zwanego ukrytego indeksowania semantycznego (LSI) do grupowania słów kluczowych podobnych do szerszego słowa nadrzędnego. Pomaga Google śledzić bardziej szczegółowe treści.

 

Zapewniają również narzędzie do planowania słów kluczowych. Planer słów kluczowych Google analizuje dane słów kluczowych, takie jak:

  • Liczba wyszukiwań
  • Powiązane słowa kluczowe
  • Szacunkowe stawki dla Google Ads PPC
  • Poziom konkurencji (bardziej wartościowy niż myślisz)

Znalezienie słów kluczowych do rankingu zajmie trochę wiedzy branżowej. Są jednak sposoby na pobudzenie mózgu.

Jeśli potrzebujesz nowych słów kluczowych do treści lub chcesz kierować reklamy na nowe dane demograficzne, musisz przeprowadzić badania.

  • Spójrz na automatyczne wypełnianie Google
  • Jakie są sugerowane wyszukiwania?
  • Jak Wikipedia dzieli temat na podtytuły
  • Jakie są typowe pytania klientów?
  • Co sugeruje sekcja FAQ Google / Ludzie również pytają?

Pamiętając o osobach kupujących, spróbuj znaleźć rozsądne wyszukiwania słów kluczowych, które odnoszą się do twoich treści. Wiedza o osobach kupujących i na jakim etapie są ludzie w lejku sprzedaży, rzuci światło na to, jakie słowa kluczowe z długiego ogona należy zweryfikować.

Jeśli chodzi o słowa kluczowe z długim ogonem, kupujący są zwykle na etapie zakupu i częściej przechodzą na klientów. Kupujący może wyszukać coś w rodzaju „używanej Toyoty Rav4” zamiast „małego SUV-a”, więc warto wiedzieć, jak konkretnie być.

lejek sprzedaży

Ktoś w świadomość etap może wyszukiwać „jakie są niezawodne samochody”.

Na zainteresowany osoba może wyszukać „ocena bezpieczeństwa Toyota”.

ZA decydujący osoba może wyszukać „używane przedstawicielstwa Toyoty”.

Ktoś gotowy do podjęcia akcja ASAP wyszukuje „używane Toyota Rav4 w Atlancie”.

Słowa kluczowe z długim ogonem dają o wiele więcej swobody w określaniu grupy docelowej. Są dużą intencją, będąc jednocześnie mniejszą konkurencją.

Nazwa gry polega na ilościowym wyrażeniu zamiaru i przetłumaczeniu ich na słowa kluczowe z długim ogonem. Zapewni to wgląd w ścieżki nabywców i realistyczne wyobrażenie o odbiorcach.

Coś w rodzaju „nurkowania” może mieć silną konkurencję. Warto uwzględnić słowo kluczowe obok danych demograficznych i kierowania na lokalizację. Warto również kierować na słowa kluczowe o długim ogonie o niższej konkurencji, takie jak:

  • certyfikat nurkowania w pobliżu mnie
  • wyprawy nurkowe w Destin
  • lokalna karta do nurkowania
  • kursy nurkowania dla początkujących Destin

Spójrz również na konkurencję w branży. Robisz sobie przysługę, aby nie spojrzeć na to, które strony internetowe zajmują wysokie pozycje pod względem słów kluczowych.

Korzystając z mnóstwa darmowego oprogramowania, możesz spojrzeć na analizy słów kluczowych, takie jak uprawnienia do domen i stron w witrynach rankingowych. Niektóre nawet kompilują trudność słów kluczowych, aby pokazać, jak konkurencyjny może być rynek.

Zobacz, kto zapłacił również za reklamy w tych wyszukiwaniach.

Wykonywanie swojej niszy będzie o wiele mniej wymagające niż na stronach o wysokich autorytetach.

Mając na uwadze to, co wiesz o swojej branży, konkurencji i na podstawie badań słów kluczowych, skompiluj listę. Spróbuj przyciąć tłuszcz i nie zbędne, chcesz być precyzyjny i skuteczny.

Ponadto słowa kluczowe z długim ogonem nie ograniczają się do zapytań maszynowych. Teraz bardziej niż kiedykolwiek wyszukiwanie głosowe toruje sobie drogę na scenie marketingu cyfrowego. W rzeczywistości kilka badań wykazało, że większość użytkowników woli dziś używać asystentów głosowych, takich jak Siri i Alexa, w porównaniu do tradycyjnych wyszukiwań na maszynie. Musisz więc zoptymalizować treść pod kątem wyszukiwania głosowego, używając słów kluczowych z długim ogonem w konwersacyjnym, naturalnym języku.

Widzisz, słowa kluczowe dotyczą dobrze ruch drogowy.

Zmierz swoje wyniki

W przypadku każdego ważnego celu ważne jest, aby był on dobrze zdefiniowany i mierzalny. Twoim celem może być przyciągnięcie jak największej liczby odwiedzających lub sprzedaż większości twojego produktu. Niemniej jednak kluczowe znaczenie ma przypisanie wartości słowom kluczowym, aby mieć do dyspozycji jakieś dane.

  • Generować czysty ruch, przypisz wartość dolara na wyświetlenie.
  • Zająć wysokie miejsce w SERP, zmierz swój autorytet strony / domeny.
  • Szukasz sprzedaży za pośrednictwem PPC, przypisz koszt za wyświetlenie, następnie koszt na użytkownika i koszt konwersji.

Istnieje również wiele wskaźników technicznych, których należy przestrzegać. Google Analytics pozwala śledzić analizy stron internetowych, takie jak liczba odwiedzających i liczba wyświetleń strony.

Możesz także śledzić dane dotyczące słów kluczowych, takie jak współczynnik odrzuceń i czas trwania. Dzięki pomiarom mierzącym uwagę dowiesz się, jak trafna była twoja strona w wyszukiwaniu i jakie prawdopodobieństwo konwersji ma użytkownik.

Google promuje to, ponieważ współczynnik odrzuceń jest integralnym czynnikiem w ich algorytmie. Będą przewracać strony o nieistotnych słowach kluczowych. Jeśli ludzie często wycofują się po odwiedzeniu twojej strony, nie będzie promować jej dla wybranego słowa kluczowego.

Z drugiej strony informacje o jakości stracą rangę, jeśli zostaną nieprawidłowo zindeksowane.

Pamiętaj także o swoim autorytecie, ponieważ jeśli chcesz zająć miejsce na pierwszej stronie SERP, z pewnością będziesz miał trochę konkurencji. Musisz mieć ustalony autorytet, aby przekonać Google do nadania Ci rangi nad innymi.

Możesz poprawić swoje rankingi na kilka sposobów:

  • Poprawa treści / SEO w celu zwiększenia autorytetu
  • Kieruj na słowa kluczowe i rynki o niższej konkurencji

Niektóre inne narzędzia do planowania słów kluczowych mogą powodować trudności w słowach kluczowych. Ważne jest, aby pamiętać o tym, gdzie znajduje się twoja strona i jakie kroki należy podjąć, aby uzyskać pozycję na pierwszej stronie SERP. Jako dodatkowy bonus te słowa kluczowe o niższej konkurencji będą kosztować mniej.

Skonsoliduj swoje słowa kluczowe

Google jest dość konkretny w kwestii tego, czego szukają ich algorytmy. Chcą promować autorytety w temacie, który może zapewnić wysokiej jakości materiały dla drzew tematów.

Możesz chcieć, aby była to gra liczbowa i kierowana na tonę słów kluczowych o długim ogonie o mniejszej objętości. Chociaż jest to technicznie poprawne podejście, Google nie preferuje tego rodzaju podejścia i wolałby, abyś był w stosunku do prawdziwej konkurencji.

Tak czy inaczej, będziesz musiał odciąć swoją pracę od rangi wielu bardzo szczegółowych wyszukiwań.

Długie kierowanie na słowa kluczowe absolutnie doprowadzi do wysokich współczynników konwersji. Ale musi być częścią większej strategii, aby zdobyć autorytet online.

To powiedziawszy, lubią również bardzo rozbudowane witryny. Użycie słów kluczowych z długim ogonem oznacza, że ​​będziesz indeksować nieskończenie więcej wyszukiwań i będziesz musiał utworzyć więcej stron. Google lubi witryny, które mogą powiązać wiele stron o długich stronach z centralną ofertą główną.

Tworzenie treści

Słowa kluczowe z długim ogonem będą sekretem strategii tworzenia treści. Po ustanowieniu rurociągu i zrozumieniu, jak znaleźć słowa kluczowe z długim ogonem, należy do wyścigów.

częstotliwość odwiedzin blogów

Tworzenie spójnych treści będzie sposobem budowania autorytetu online. A słowa kluczowe z długim ogonem wypełnią twój kalendarz. Jak wspomniano wcześniej, ranking wielu powiązanych słów kluczowych pomoże podnieść ogólny ranking.

Badanie słów kluczowych z długimi ogonami jest czymś, co można zawsze robić i jest ukierunkowane na jeden z największych problemów większości firm, generując ruch i potencjalnych klientów. Skutecznie tworzysz zestaw potencjalnych szans dzięki długoterminowej strategii, która wzmacnia się z czasem.

Płatne reklamy są świetne, ale blogowanie i tworzenie treści konsekwentnie jest bardziej skuteczne w pozyskiwaniu klientów. Wysoce ukierunkowane treści za pomocą słów kluczowych z długim ogonem zapewniają czytelnikowi większą wartość.

PPC

Platforma Google PPC jest świetna, ponieważ zapewnia nie tylko bezpłatną widoczność, ale jest także przyjazna dla budżetu, ponieważ pobiera opłaty tylko za kliknięcie. Zasadniczo dostarczają ruch bez zgadywania. Oznacza to, że oprócz wybierania skutecznych słów kluczowych i konwersji po ich wylądowaniu na stronie.

Google Ads (wcześniej AdWords) oferuje usługę Pay-Per-Click (PPC), która pozwala licytować słowa kluczowe w celu wyświetlania ściśle ukierunkowanych reklam. Możesz przypisać słowa kluczowe i kryteria wyszukiwania, aby płacić za odbiorców, których chcesz.

Widziałeś je za każdym razem, gdy przeprowadzasz wyszukiwanie w Google.

słowa kluczowe długi ogon wyniki PPC

Tak wyglądają banery reklamowe na serwerze SERP. Możesz przeprowadzić niektóre wyszukiwania, aby sprawdzić, czy konkurenci korzystają z Google Ads.

Szczególnie w przypadku słów kluczowych z długim ogonem może to być prosty sposób na przyciągnięcie odwiedzających. Wyszukiwania wysokiej jakości, oprócz płacenia tylko za kliknięcie, czynią z Google Ads atrakcyjną opcję.

Spójrz tutaj, w jaki sposób PPC może pomóc w rozwoju małych firm i dlaczego badania słów kluczowych będą lwią częścią cyfrowego planu marketingowego.

wyniki słów kluczowych z długim ogonem

Pomagają nawet dostosować reklamy, aby pomóc Ci osiągnąć określone cele. Podobnie jak SEO, PPC można wykorzystać do dotarcia do lokalnych klientów, największej liczby klientów lub największej sprzedaży. Wszystko zależy od twojego budżetu.

Jednak optymalizacja może okazać się trudna technicznie. Możesz pomyśleć o zatrudnieniu specjalistów, którzy pomogą Ci wdrożyć usługi zarządzania PPC. Skontaktuj się z nami, aby zobaczyć, w jaki sposób PPC może pomóc w rozwoju twojej firmy. Nasi specjaliści są dobrze zaznajomieni z celami reklamowymi różnych branż i mogą pomóc w osiągnięciu ich za pośrednictwem PPC.

SEO

SEO to proces optymalizacji twojej witryny, dzięki czemu zajmuje ona wyższą pozycję na stronie wyników wyszukiwania. Poniżej przedstawiamy najlepsze praktyki SEO, które pomogą Ci poprawić widoczność w Internecie i uniemożliwić latanie pod radarem. Jednak badania słów kluczowych sprawiają, że SEO jest dla niektórych grą w zgadywanie.

Dla innych badania słów kluczowych pozostają najskuteczniejszym sposobem na ulepszenie twojej gry SEO i ostatecznie przełożą się na przyszłe przychody. To nie jest system wygrywający jak Google PPC i polega na wartości, którą możesz przynieść konsumentom.

Zasadniczo Twoim zadaniem jest wytwarzanie wysokiej jakości materiałów, które zapewniają wysokiej jakości treści, które wspierają wyszukiwania użytkownika. Jest to mierzone za pomocą wskaźników przypisanych przez algorytm Google.

Google ostatecznie określa wiarygodność i satysfakcję użytkownika przy ustalaniu rangi. Jak również wiele czynników technicznych.

Niektóre z tych czynników technicznych obejmują:

  • Dostępność mobilna
  • Krótki czas ładowania strony
  • Wyczyść strukturę linków. Bez ślepych uliczek, bez zbędnych linków.
  • Twoja witryna jest zoptymalizowana pod kątem słów kluczowych

Bardziej wyczerpującą listę można znaleźć tutaj.

Jeśli znasz się na SEO i chcesz dowiedzieć się, jak poprawić swoją grę SEO, zapoznaj się z tymi metodami SEO, aby przewyższyć konkurencję. SEO to strategia długoterminowa, dlatego badania słów kluczowych staną się rutynową konserwacją twojego cyfrowego planu marketingowego.

Badanie słów kluczowych i słowa kluczowe o wysokiej wartości z długim ogonem pomogą w twojej strategii SEO. Przyniesie Ci ruch poprzez treść, ale od Ciebie zależy, czy zamkniesz sprzedaż. twoja strona musi być nawigowalna i dostępna zarówno dla użytkowników, jak i wyszukiwarek.

Elementy takie jak wymienione należy zoptymalizować odpowiednio do słów kluczowych:

  • Nagłówki / tytuły
  • Adresy URL
  • Metatagi / Opis meta
  • Ścieżki pliku obrazu
  • Tekst kotwicy

Trafność słowa kluczowego i odpowiednie użycie przyniesie Ci korzyści w perspektywie długoterminowej w stosunku do gęstości słów kluczowych. Współczynniki odrzuceń i współczynniki klikalności są również cennymi wskaźnikami pośrednio powiązanymi z dobrymi badaniami słów kluczowych.

Ponieważ słowa kluczowe z długim ogonem określają wysoką intencję, możesz korzystać ze ścieżek użytkownika w twojej witrynie, aby przeanalizować, czego szukają użytkownicy i zobaczyć, gdzie trafia twoja trafność.

Ponadto, ponieważ słowa kluczowe z długim ogonem są wyszukiwane z dużą intencją, możesz skorzystać z funkcji Google SERP, takich jak dane strukturalne i lokalne SEO.

ustrukturyzowany fragment kodu

lokalne SEO

Google woli wyświetlać wyniki dla niektórych wyszukiwań w uporządkowany sposób, na przykład powyżej. Zoptymalizowanie zawartości, aby je dopasować, sprawi, że twoja zawartość będzie nieskończenie wyższa.

Lokalizacja ma tendencję do tworzenia świetnych słów kluczowych, które pomogą twojemu lokalnemu SEO. Aby wyświetlić lokalizację, musisz powiązać lokalizację z firmą za pośrednictwem witryny i mediów społecznościowych.

Jeśli uważasz, że SEO twojej witryny jest uciążliwe i chcesz przedyskutować, w jaki sposób możesz osiągnąć swoje cele, skontaktuj się z nami. Pomogliśmy firmom każdej wielkości zajmować wyższą pozycję w Google i zwiększyć ruch dzięki naszym usługom SEO.

Jeśli chcesz przeczytać więcej na temat SEO, zapoznaj się z tym artykułem, w którym omawiamy, jakie przychody faktycznie generują SEO.

Pomyśl o tym

Mamy nadzieję, że ten artykuł będzie kursem krytycznym na temat znaczenia badań słów kluczowych obejmujących słowa kluczowe z długim ogonem. SEO to podstawa cyfrowej strategii marketingowej każdej branży. A reklamy PPC Google mogą być bardzo opłacalną inwestycją dla właściwej firmy kierowanej do właściwych odbiorców za pomocą odpowiednich słów kluczowych.

Krajobraz marketingu cyfrowego zawsze się zmienia, więc regularne pozycjonowanie i utrzymywanie słów kluczowych dadzą Ci przewagę. Znając właściwe słowa kluczowe z długim ogonem, można uzyskać wgląd w rynek, znajdując popyt.

Posiadanie zespołu marketingu cyfrowego skupionego na badaniach słów kluczowych zdecydowanie na dłuższą metę na pewno się opłaci. Jednak SEO nie jest uniwersalnym podejściem i może wymagać pewnych umiejętności technicznych.

Warto zatrudnić specjalistów do realizacji kampanii marketingu cyfrowego PPC. Lub nawet wyszoruj swoją stronę internetową, aby poprawić SEO. Ważne jest, aby stale testować strategie i zachować sprawność dzięki najlepszym praktykom.

Zostaw odpowiedź