Blogowanie w nieruchomości

blogowanie nieruchomości

 

Z pasją pomagasz klientom znaleźć idealny dom lub sprzedać go za więcej. Ale nawet przy tych wszystkich trudach i długich godzinach ciężko jest zdobyć wykwalifikowanych potencjalnych klientów. Brzmi znajomo?

Możesz poczuć się, jakbyś miał ruch w witrynie, możesz przekonać odwiedzających do klientów. Ale nie ma ruchu. A może to, co dostajesz, nie wydaje się tak interesujące.

Wygląda na to, że musisz odkryć blogowanie nieruchomości. Jest to opłacalny i wydajny sposób na zwiększenie ruchu, pozyskiwanie większej liczby potencjalnych klientów i przekształcanie potencjalnych klientów w klientów.

Zobaczmy, jak to się robi!

Korzyści Blogowanie nieruchomości

Korzyści z blogowanie nieruchomości jest wiele. Po wprowadzeniu przejrzystego systemu i świetnych treści twój blog staje się magnesem dla potencjalnych nabywców i sprzedawców domów w twojej okolicy.

Oto tylko niektóre ze wspaniałych rzeczy, na które musisz czekać, kiedy będziesz blogowanie nieruchomości.

Zwiększ ruch w swojej witrynie dzięki blogowaniu nieruchomości

Stworzyłeś piękną stronę internetową. Pokochasz to. Wiesz, że potencjalni klienci też to pokochają.

Ale jeśli utworzyłeś nową stronę internetową bez jakiejkolwiek strategii promocyjnej, być może zauważyłeś coś interesującego. Nie ma ruchu. Jak to możliwe? Ponad 4 miliardy ludzi jest w Internecie na całym świecie. To ponad 40% światowej populacji.

Jest to możliwe, ponieważ w sieci jest około 2 miliardów witryn. Aby uzyskać ruch w określonej witrynie, potrzebujesz strategii.

Blogowanie nieruchomości to pierwszy krok w tworzeniu strategii, która pomoże Ci uzyskać większy ruch.

Większa widoczność w wynikach wyszukiwania dzięki blogowaniu nieruchomości

Blogowanie pomaga uzyskać większy ruch na dwa podstawowe sposoby.

Po pierwsze, blog nieruchomości koncentruje się na tematach, których ludzie naprawdę szukają. Witryny z blogami mają ponad 400 razy więcej stron wyświetlanych w wynikach wyszukiwania. Ludzie, którzy szukają tych tematów, znajdują twoje artykuły.

Kontynuuj konsekwentne publikowanie nowych treści na tematy, których szuka twój cel, a zobaczysz, że widoczność rośnie i rośnie.

Drugi dotyczy mediów społecznościowych.

Więcej zaangażowania w mediach społecznościowych

Prawdopodobnie masz stronę na Facebooku. Ale co udostępniasz? Ważne jest, aby udostępniać zdjęcia i filmy z wielkich domów i szczęśliwych nowych właścicieli domów.

Ale ludzie mogą polubić tylko tyle zdjęć szczęśliwych nowych właścicieli domów z nowym zestawem kluczy. Potrzebujesz więcej substancji.

Zamieszczaj różnorodne interesujące i pomocne treści, które mogą zainteresować każdego, kto jest zainteresowany kupnem lub sprzedażą domu w twojej okolicy. Tego rodzaju treści ludzie nie tylko lubią, ale także udostępniają. Odwiedzają twoją witrynę, aby ją wyświetlić.

Blogowanie nieruchomości zapewnia w końcu niekończące się zasoby treści do udostępnienia.

Elementy Evergreen, takie jak „jak wystawić swój dom” i „jak licytować swój wymarzony dom” będą mogły być udostępniane wielokrotnie. Wiesz, co ludzie powinni wiedzieć o tych tematach. Dlaczego nie podzielić się swoją wiedzą z innymi?

Pokazuje swoją wiedzę specjalistyczną poprzez blogowanie nieruchomości

Chociaż istnieją strategie, za pomocą których można tworzyć reklamy, które ludzie lubią, wiele osób je obecnie dostosowuje. Jeśli twoja witryna wygląda jak jedna wielka reklama, szybko odwróci potencjalnych klientów.

Blogowanie nieruchomości daje możliwość przyjęcia innego podejścia.

Czy kiedykolwiek napisałeś krótką historię na lekcje angielskiego w liceum? Może pamiętasz nauczyciela mówiącego o „pokazywaniu, nie mówieniu”.

Reklamy mówią. Pokaż posty na blogu.

Zamiast mówić potencjalnym klientom, jak świetny jesteś lub ile sprzedałeś domów, pokaż im swój proces. Pokaż im, że jesteś dobry w tym, co robisz. Pokaż im dokładne kroki, które pomożesz im dostać się do domu swoich marzeń.

blogowanie nieruchomości

Zdjęcie dzięki uprzejmości Neila Patela

To ustanawia cię jako eksperta w ich umysłach. Jeśli nadal będziesz dostarczać niezmiennie pomocne i trafne treści, będą Cię śledzić. Teraz masz wszystko na uwadze, gdy są gotowi kupić lub sprzedać dom.

A jeśli sprzedajesz nieruchomości komercyjne, blogi są jeszcze ważniejsze. 59% marketerów B2B twierdzi, że blogowanie to najlepszy sposób na dotarcie do nabywców biznesowych.

Generuje prowadzi nieruchomości

Blogowanie generuje 3 razy więcej potencjalnych klientów niż tradycyjne metody marketingu, takie jak reklamy w lokalnych gazetach czy billboardy. I kosztuje znacznie mniej. Więcej o tym, jak wygenerować te kontakty do potencjalnych klientów, omówimy poniżej.

Nurses Leads

Blogowanie nieruchomości to praktyczny i skuteczny sposób na utrzymanie szansy. Podczas gdy interakcja międzyludzka jest oczywiście ważna, 67% ludzi twierdzi, że woli być w stanie pomóc sobie i uczyć się niż rozmawiać z kimś. Chociaż może to wydawać się bezosobowe, biorąc pod uwagę wychodzącą osobę, którą jesteś, wiedz, że nadal cię potrzebuje.

Po prostu opiekujesz się wieloma osobami poprzez swoje treści na blogu. Następnie, gdy będą wysoko wykwalifikowanymi potencjalnymi klientami, których warto poświęcić na osobistą opiekę, skontaktują się z Tobą. Pomaga to wyciąć odpady z ołowiu.

 

Możesz skupić się na ludziach, którzy są najprawdopodobniej klientami, zamiast marnować czas na ludzi, którzy nie są.

Zachęca kupujących / sprzedających do działania już teraz

Naprawdę ci się spodoba. To powszechny problem na rynku nieruchomości. Ludzie chcą po prostu przetestować rynek. Lub nie są do końca pewni, czy są gotowi kupić / sprzedać teraz. Zadają pytania, na które odpowiedź wymaga czasu.

Myślisz, że czasami masz tutaj ciepłą przewagę. Ale nie są poważni. Nie ma żadnych dalszych działań, więc nie otrzymujesz zapłaty.

Blog to świetny sposób na wyprowadzenie ludzi ze strefy niezdecydowania, aby to zrobić. A ponieważ już napisałeś artykuł, nie musisz ciągle powtarzać tych samych odpowiedzi. Wielu potencjalnych klientów znajduje dokładnie to, czego szuka, czytając blog.

A jeśli się zastanawiasz, tak, dzisiaj ludzie czytają. W rzeczywistości dużo czytają. 57% osób twierdzi, że regularnie korzysta z blogów.

Jak przekonujący może być blog? Spójrzmy.

  • Ludzie, którzy znajdą Cię w wyszukiwarkach dzięki Twojemu niesamowitemu blogowi, mają 14,6% szans na zostanie klientem.
  • Osoby, które znajdą Cię w reklamie, mają tylko około 1,7% szansy na zostanie klientem.

Blogowanie nieruchomości zachęca ludzi do działania teraz i współpracy z tobą.

Pracuje dla Ciebie, gdy nie możesz

Pozostań zajęty. Weekendy Wakacje. To niewiele dla ciebie znaczy. Pracujesz, kiedy są do zrobienia dla swoich klientów. Często wydaje się, że nie ma wystarczającej liczby godzin w ciągu dnia.

blogowanie nieruchomości

Dlatego tak dobrze, że twój blog działa, gdy nie jesteś. Prowadzenie bloga może faktycznie zwolnić godziny w ciągu dnia.

Nigdy nie masz ochoty na tak potrzebną przerwę lub dobry sen, oznacza to, że tracisz szanse. Blog działa, gdy nie możesz. Odpowiada na pytania i nawiązuje kontakt z potencjalnymi klientami.

Im więcej artykułów na blogu masz na swojej stronie, tym bardziej efektywnie możesz wykorzystać swój czas pracy. W miarę aktualizowania bloga nadal będziesz otrzymywać wyniki.

Grafika dzięki uprzejmości Hubspot

Generuje ruch z roku na rok

Jeśli odpowiesz na pytanie danej osoby, pomogłeś tej osobie. Ale kiedy masz bloga, pomagasz setkom lub tysiącom za pomocą jednego artykułu na blogu. Co więcej, pomaga ludziom z roku na rok.

Tak długo, jak utrzymujesz swojego bloga, dodając nowe treści i stosując strategie SEO, aby pozostać widocznym w wynikach wyszukiwania, twój blog zapewnia ci ruch z roku na rok.

blog nieruchomości

I to nie tylko ruch. Są to osoby zainteresowane kupnem i sprzedażą domów.

Blogowanie nieruchomości jest opłacalne

Wreszcie blogowanie jest tak opłacalne. W porównaniu z innymi metodami marketingowymi blogowanie kosztuje około 67% mniej, a korzyści płynące z niego rosną z czasem w efekcie śnieżki, a nie maleją, jak w przypadku krótkiej reklamy.

Nie jesteśmy przeciwni reklamom. Blogowanie jest po prostu znacznie bardziej przystępne jako strategia długoterminowa.

Blogowanie w celu generowania potencjalnych klientów sprowadza się do wyboru odpowiednich tematów. Są to te, których ludzie szukają i które można udostępniać w mediach społecznościowych

Musisz mieć wyraźny sposób na przechwycenie tego potencjalnego klienta (e-mail), aby móc dalej angażować tę osobę w bardziej spersonalizowany sposób. Informuj ich o swoich najnowszych postach na blogu dzięki comiesięcznemu newsletterowi. Lub stwórz spersonalizowane oferty nowych domów na rynku.

Gdy tworzysz listę e-mailową, możesz wysyłać tę samą treść do wielu osób. To sprawia, że ​​jest to bardzo wydajny i opłacalny sposób pielęgnowania potencjalnych klientów.

Jak wybrać tematy dla swojego bloga

Aby mieć udanego bloga, musisz co tydzień tworzyć regularne, spójne posty na blogu. Wskazane jest minimum 1 na tydzień. Średnia długość artykułu na blogu na temat nieruchomości to ponad 1000 słów.

Ale więcej może pomóc Ci szybciej osiągnąć wyniki.

Być może zastanawiasz się, jak mam zamiar pisać co tydzień? Jest kilka sztuczek, o których musisz wiedzieć, aby mieć tematy do napisania. Lub sugerujemy skorzystanie z usługi pisania blogów, takiej jak nasza, w której nasi specjaliści zajmują się tworzeniem, publikowaniem i publikowaniem artykułów.

1. Zdaj sobie sprawę, że będzie się nakładać

Pierwszą rzeczą do zrozumienia jest to, że twoje blogi będą się nakładać. Czasami ludzie szukają nieco innych rzeczy. Ale żeby być dokładnym, mówisz rzeczy, które już powiedziałeś w innych postach.

Jest to w porządku, o ile jest w duchu pomagania ludziom. A treść nigdy nie powinna być kopiowana / wklejana. Spowoduje to nie tylko spamowanie osobom, które czytają więcej niż jeden blog. Zaszkodzi twojej widoczności w wyszukiwarkach.

Oryginalność i jakość są ważne w blogowaniu.

2. Trzymaj uszy otwarte / Notatnik pod ręką

Wyciągnij iPhone’a i zacznij robić notatki. Zwracaj uwagę na często zadawane pytania od klientów. To są potencjalne tematy na blogach. Im więcej z nich omówisz, tym rzadziej będziesz mieć te same pytania.

nieruchomości - często zadawane pytania

Więcej osób będzie angażować się w twój blog. twój blog staje się uzupełnieniem twojej niesamowitej usługi jeden na jednego.

3. Odwiedź fora nieruchomości

Fora, na których nabywcy domów i sprzedawcy zadają pytania ekspertom, to kolejne świetne miejsce do znalezienia tematów do napisania. Jeśli zobaczysz świetną odpowiedź, podaj dokładniejszą odpowiedź na swoim blogu.

4. Twórz tematy wokół wyszukiwanych haseł

SEO (optymalizacja pod kątem wyszukiwarek) jest niezbędna dla każdego udanego bloga. Częścią SEO jest treść, która odpowiada na zapytania / słowa kluczowe, które ludzie wpisują w wyszukiwarkach, takie jak „Czy nowy dach zwiększa wartość domu?”, „Co to jest uroku?”.

Słowo kluczowe jest tak naprawdę frazą złożoną z 3-6 słów.

Użyj narzędzi wyszukiwania słów kluczowych, takich jak Moz Keyword Explorer. Zapewnią ci około 10 bezpłatnych wyszukiwań słów kluczowych każdego miesiąca. Następnie poprosą o zapłatę, aby kontynuować. Jeśli pracujesz z profesjonalną usługą blogowania, prawdopodobnie będą oni mieli nieograniczony dostęp do tego narzędzia lub lepszego, aby pomóc Ci uzyskać najlepsze wyniki z blogu.

Naucz się najlepszych praktyk pisania SEO, takich jak umieszczanie słowa kluczowego i słów uzupełniających w całym artykule w naturalny sposób. Umieść słowo kluczowe w tytule i co najmniej jednym nagłówku. Utworzysz również alternatywny tytuł i opis swojego artykułu. Pojawią się w wynikach wyszukiwania. Niech będą klikalne i przekonujące.

Użyj tam również słowa kluczowego.

5. Podejmij wspólne wyzwania

Wiesz dobrze, przez co przechodzą ludzie, kiedy sprzedają lub kupują dom. Wiesz, z jakimi problemami się spotykają, skoro w przeszłości pomagałeś wielu z nich. Zacznij więc od tego. Skorzystaj z bloga, aby znaleźć rozwiązania najczęstszych problemów kupującego i sprzedającego, jeśli chodzi o nieruchomości.

Omów tematy, które rozwiązują takie wyzwania,

  • „Programy kupna domu dla weteranów”
  • „Pomoc przy zakupie domu po raz pierwszy”
  • „Jak szybko sprzedać dom”
  • „Najczęstsze błędy inscenizacyjne”

pomocny blog nieruchomości

6. Pokrycie lokalnych wydarzeń

Chociaż większość Twoich treści powinna być ponadczasowa, pisanie o tym, co nowe lub interesujące w twojej okolicy, to świetny sposób na przyciągnięcie lokalnej publiczności w mediach społecznościowych i bezpośrednio na swoim blogu.

Czy jest to lokalny festiwal sztuki w ten weekend? Napisz o tym.

Czy w pobliżu popularnej dzielnicy otwarto nową modną restaurację lub studio jogi? Czas to sprawdzić i udostępnić innym.

Rozważ swoją publiczność. Czy są bardziej zainteresowani takimi wydarzeniami?

publiczność nieruchomości

To?

docelowi odbiorcy nieruchomości

Czy to coś innego?

Jak przechwytywać potencjalnych klientów za pomocą bloga

Teraz zaczyna się zabawa. Otrzymujesz cały ten ruch. Ale ważne jest, aby mieć jakieś systemy do przechwytywania potencjalnej szansy. Ponieważ nie dzwonią do ciebie, nie masz ich numerów telefonów.

Jeśli nie są jeszcze gotowi Cię zatrudnić, nie podadzą Ci swojego e-maila bez czegoś w zamian.

Przechwytywanie potencjalnej szansy za pośrednictwem bloga to coś więcej niż dodanie „kontaktu ze mną na konsultację” na końcu bloga. To rzadko skuteczne. Zamiast tego potrzebujesz jasno zdefiniowanego i umożliwiającego śledzenie lejka content marketingowego.

Co to jest lejek content marketingu?

Ścieżka marketingu treści to lejek sprzedaży oparty na pomocnych treściach zamiast zwykłej struktury reklam.

Szeroki koniec (góra) ścieżek zaczyna się w miejscu, w którym wielu potencjalnych klientów „spędzało czas”. Jeśli byłeś blogowanie nieruchomości i zwiększając ruch, to spędzają czas w twojej witrynie.

Niektóre osoby odwiedzające Twojego bloga skontaktują się z Tobą. Ale do końca musisz wciągnąć je do lejka, aby zamienić je w smycz.

Gdy znajdą się w ścieżce, poprowadź ich głębiej do ścieżki. Wychowuj je w bardziej spersonalizowany sposób, aż będą gotowe do zostania klientem.

lejek treści

Zatem to, czego naprawdę chcesz na końcu ścieżki, to nie tylko nowy klient. Chcesz mieć opiekę i dostarczać usługi, które zamieniają ich w promotora.

Promotor:

  • Udostępnia, jak świetny jesteś w mediach społecznościowych
  • Pisze świecące recenzje
  • Poleca swoim znajomym
  • Nadal współpracuje z Twoim blogiem

Oto jak działa ten proces.

1. Uzyskaj ukierunkowany ruch

Zaczyna się od ukierunkowanego ruchu. twoje blogowanie w interesach powinno przyciągać osoby, które najprawdopodobniej zostaną klientami.

Zastanów się nad swoją niszą na rynku nieruchomości. Czy jesteś w stanie zaspokoić potrzeby kupujących z wyższej półki lub poszukujących domu dla początkujących? Czy sprzedajesz mieszkania w centrum miasta lub na obrzeżach miasta?

Większość agentów nieruchomości, z którymi rozmawiamy, twierdzi, że nie są wybredni. Będą pracować na obszarach miejskich i wiejskich. Luksusowe niebo wschodzi lub studio. Są gotowi do pracy z płetwami lub starszymi parami szukającymi domu, w którym mogą przejść na emeryturę. Klient jest klientem.

Ale o to chodzi blogowanie nieruchomości. Możesz stać się autorytetem w każdej niszowej nieruchomości, którą kochasz. Prawdopodobnie nie odrzuciłbyś pracy. I powinieneś uważać, aby nie być zbyt niszowym, jeśli nie ma takiego popytu.

Ale jeśli możesz popracować nad rodzajami sprzedaży, które najbardziej Cię interesują, uzyskasz lepsze wyniki dla klientów. Będziesz szczęśliwszy w swoim zawodzie. I dostaniesz więcej świetnych recenzji. Ustanowisz się jako agent lub firma do pracy w tym konkretnym obszarze nieruchomości.

Naprawdę pomyśl o tym, do kogo chcesz trafić. Zbuduj wokół nich swojego bloga. I pracuj stamtąd w razie potrzeby.

2. Zdobądź trop

Teraz, gdy masz już ruch, nadszedł czas, aby zdobyć więcej potencjalnych klientów zgodnie z obietnicą. Istnieje kilka bardzo skutecznych sposobów na osiągnięcie tego w nieruchomościach.

Kalkulator nieruchomości

Zatrudnij firmę zajmującą się projektowaniem stron internetowych, która może stworzyć prosty, ale bardzo przydatny kalkulator nieruchomości. W zamian za korzystanie z kalkulatora poproś o e-mail.

Ten kalkulator może wziąć dostarczone dane do obliczenia:

  • Spłata kredytu hipotecznego
  • Szacunkowe opłaty końcowe
  • Kosztuje sprzedawca utrzymanie domu na rynku przez 30, 60, 90 dni
  • Ulepszeń X domu może zwiększyć wartość domu w sąsiedztwie X.
  • Kosztują narzędzia dla X osób w domu o powierzchni X stóp kwadratowych w sąsiedztwie X.
  • Maksymalna rata kredytu hipotecznego na osobę

kalkulator hipotecznyKalkulator powinien być tak prosty, jak to możliwe, aby uniknąć wysokiej ceny. Ale spróbuj utworzyć kalkulator, który nie jest łatwy do znalezienia w NerdWallet lub innych popularnych witrynach finansowych.

Pomocny eBook

Jesteś zajęty. Możesz więc zatrudnić firmę marketingową, która to napisze. Zbuduj książkę wokół interesującego tematu. Utwórz co najmniej jedną książkę dla kupujących i jedną dla sprzedawców. Możesz też zrobić więcej dla segmentów w tych grupach, gdy zobaczysz, jak to działa.

Naprawdę pomyśl o tym, czemu poważna osoba nie będzie w stanie się oprzeć. EBook do tych celów ma zwykle około 10 000 słów. To około 30-40 stron, jeśli myślisz o książce drukowanej.

Dla sprzedawców rozważ takie tematy jak:

  • Ponad 50 sposobów Surefire, aby uzyskać jak najwięcej dla Twojego domu
  • Jak szybko sprzedać swój dom bez rozdawania go
  • Ponad 25 tysięcy błędów popełnianych przez sprzedawców (ale nie musisz)

Dla kupujących rozważ:

  • Ponad 25 tysięcy błędów popełnianych przez kupujących (ale nie musisz)
  • Ponad 25 sprytnych sposobów na wygraną bez rozbijania banku

W przypadku płetw:

  • 50 Tanie ulepszenia, które mogą potroić twoją cenę sprzedaży
  • Te 25 ostrzeżeń mówi „Skip This Flip”

Spraw, by było to atrakcyjne. Spraw, by było warto. Zdobądź więcej potencjalnych klientów blogowanie nieruchomości.

Zaproponuj szansę na wygraną

Ludzie kochają konkursy. Oprócz swojego bloga udostępnij swój konkurs w mediach społecznościowych. twoja nagroda powinna być czymś wyjątkowym dla odbiorców docelowych. Co powiesz na:

  • Bon podarunkowy 100 $ do lokalnego sklepu z artykułami budowlanymi
  • Bilety na lokalne wydarzenie. Możesz uruchomić kampanię dotyczącą wydarzenia sezonowego lub biletów, z których ktoś może skorzystać w dowolnym momencie. Zastanów się nad zatrudnieniem agencji marketingu społecznościowego, która Ci to pomoże.
  • Bon upominkowy dla lokalnej restauracji

W większości przypadków nagroda nie musi być ogromna, aby wzbudzić emocje. Jeśli nie zwraca na to uwagi, zastanów się nad podniesieniem stawki do 500 $. Pamiętaj, że rozdajesz tylko 1 nagrodę. Ale potencjalnie zyskujesz 100 lub 1000 nowych potencjalnych klientów w krótkim czasie dzięki konkursowi.

Pielęgnuj swoje kontakty e-mailem

Teraz część zabawy. Przekształcanie potencjalnych klientów w klientów. Istnieje kilka bardzo skutecznych sposobów, aby to zrobić. Jeśli czujesz się pociągnięty w zbyt wielu kierunkach, spodoba ci się, jak usprawniona i skuteczna może być opieka nad potencjalnymi klientami.

W rzeczywistości marketing e-mailowy ma najwyższy zwrot z inwestycji (zwrot z inwestycji) w stosunku do dowolnej formy marketingu. Za każdy włożony 1 USD zarobisz średnio 44 USD. To naprawdę niezła wypłata.

Ale aby uzyskać taki zwrot z inwestycji, musisz zastosować spójną strategię. Musisz mieć odpowiednie narzędzia, aby upewnić się, że wysyłane e-maile są bardzo trafne dla potencjalnych klientów. I musisz z tego zrezygnować wiele monotonnej, pracowitej pracy. Zajęta praca może pochłonąć twój czas bez żadnych korzyści.

1. Segmentacja

Podczas tworzenia listy przekonasz się, że wielu potencjalnych klientów ma podobne cechy. Możesz użyć analiz i ankiet, aby dowiedzieć się więcej o potencjalnych klientach. Gdy to zrobisz, będziesz mógł wysyłać im bardziej odpowiednie treści.

Istnieje wiele ważnych powodów, dla których warto segmentować listę. Im bardziej trafna treść jest dla odbiorcy, tym:

  • Wyższa będzie stawka otwarta
  • Bardziej prawdopodobne jest, że klikną
  • Bardziej prawdopodobne, że będą się dzielić
  • Mniej prawdopodobne jest, że zrezygnują z subskrypcji
  • O wiele bardziej prawdopodobne, że staną się rzeczywistymi, płacącymi klientami

Zobaczmy, jak możesz podzielić swoją listę na segmenty.

  1. Utwórz jeden szablon biuletynu.
  2. W jednym umieść linki i krótkie podsumowania ostatnich 5 artykułów, które napisałeś dla nabywców domów.
  3. W drugim umieść linki i napisy na 5 ostatnich artykułów napisanych dla sprzedawców.
  4. Napisz nagłówek dla kupujących i jeden dla sprzedawców.
  5. Do potencjalnych nabywców wyślij również wiadomość e-mail zawierającą informacje o nowo wymienionych nieruchomościach. Regularne oglądanie nowych ofert sprawi, że będą podekscytowani kupnem domu. Przyspieszy czas pielęgnacji ołowiu.
  6. Do potencjalnych sprzedawców wyślij listę ostatnio sprzedanych domów w ich okolicy. Zobacz, ile osób zarabia na domy takie jak ich w ogólnej okolicy, zachęci ich do skontaktowania się z tobą wcześniej niż później.

Oczywiście w niektórych przypadkach kupującymi i sprzedającymi są ci sami ludzie. W takim przypadku możesz podzielić na inne sposoby.

Możesz pójść o krok dalej, dzieląc dom według:

  • Przedział cenowy
  • Okolice
  • Typy domów
  • Pierwszy raz, aktualizacja lub zmniejszenie
  • Pokolenie (tysiąclecia podchodzi do zakupu domu inaczej niż Gen X)

Jeśli to wszystko brzmi jak mnóstwo dodatkowej pracy, wiedz, że tak może być. Ale nowoczesne narzędzia do segmentacji i automatyzacji wiadomości e-mail pomagają usprawnić wszystko. Ciągną i wstawiają informacje automatycznie. Mogą automatycznie dodawać nazwisko osoby.

Sprawiają, że jest to o wiele mniej pracochłonne niż te dźwięki.

2. Automatyzacja

Oprócz automatycznego pobierania treści do odpowiednich biuletynów w oparciu o skonfigurowane reguły segmentacji, automatyzacja ma kilka niesamowitych rzeczy, które pomogą Ci zdobyć więcej klientów na rynku nieruchomości.

Automatycznie wyślij powitalny e-mail do kogoś, kto właśnie został potencjalnym klientem. Uczyń go przyjaznym. Podziel się trochę o sobie i tym, co im udostępnisz. Ten sam e-mail trafi do wszystkich. Więc nie odtwarzasz go za każdym razem.

E-maile powitalne mają najwyższą otwartą liczbę spośród wszystkich rodzajów wiadomości e-mail. To około 77%. Ale jeśli zaczekasz, aż będziesz mieć czas na skomponowanie i wysłanie go, ten wskaźnik otwarcia spadnie do mniej niż 20%. Czas ma znaczenie w pielęgnacji ołowiu.

Twórz e-maile, które wychodzą automatycznie, gdy mają ofertę lub dom, na który patrzyli, zostaje sprzedany. Pokaż im alternatywy, aby zadzwonili do Ciebie, zanim inny uciec.

Za pomocą automatyzacji możesz nawet wysyłać wiadomości e-mail o idealnej porze dnia. Większość ludzi czyta takie e-maile w porze lunchu. Jednak większość profesjonalistów zajmujących się nieruchomościami usiłuje pisać e-maile o 20:00.

Dzięki automatyzacji nie ma znaczenia, kiedy masz wolny moment. Można go zaplanować na idealny czas.

I nawet to można podzielić na segmenty, jeśli niektóre osoby są bardziej responsywne o określonych porach dnia.

Blogowanie nieruchomości: Zdobądź więcej potencjalnych klientów

Blogowanie nieruchomości jest jednym z najbardziej opłacalnych sposobów generowania większej liczby potencjalnych klientów na rynku nieruchomości. Ustanowił cię jako eksperta i skutecznie prowadzi potencjalnego klienta do ścieżki marketingu treści, w której możesz pielęgnować tę ścieżkę do klienta.

Zostaw odpowiedź