9 etapów marketingu strony WordPress

Wskazówki marketingowe WordPress – Spraw, by twoje strony internetowe szybko się rozwijały

Dzięki blogom, podcastom, wideo, eBookom, biuletynom, oficjalnym dokumentom, SEO, marketingowi w mediach społecznościowych i innym formom content marketingu, które służą przybliżeniu klientów do marki, właściciele firm mogą budować swoją markę i zwiększać liczbę odwiedzających WordPress stronie internetowej.

Ogólnie rzecz biorąc, sukces badań marketingowych obejmuje 9 etapów:

  1. Formułowanie problemu badań marketingowych
  2. Metoda zapytania
  3. Metoda badań
  4. Projekt badawczy
  5. Techniki gromadzenia danych
  6. Przykładowy projekt
  7. Zbieranie danych
  8. Analizy i interpretacji
  9. Raport z badań marketingowych

Sprzedawaj swoją witrynę WordPress. Witryny i blogi WordPress mają przewagę nad stronami lub blogami zbudowanymi przy użyciu innych systemów zarządzania treścią (CMS).

Zalety SEO z WordPress:

Podczas planowania następnego projektu internetowego najprawdopodobniej zostanie przedstawiony wybór systemu zarządzania treścią do wykorzystania. WordPress to CMS z wyboru dla profesjonalnych organizacji internetowych z wielu powodów, w tym dodatkowej korzyści w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO).

Dodawanie treści do WordPress jest łatwe.

Ponieważ SEO zależy w dużej mierze od oryginalnych treści wysokiej jakości, konsekwentne dodawanie postów do witryny jest konieczne.

Permalinki można dostosować.

Za pomocą WordPress możesz dodawać odpowiednie słowa kluczowe do adresów URL postów i stron, co ułatwia Google i innym wyszukiwarkom wykrywanie tych słów kluczowych i ustalanie rankingu witryny pod kątem słów kluczowych.

WordPress to oprogramowanie typu open source. Ponieważ WordPress jest oprogramowaniem typu open source, możesz go pobrać za darmo. Oznacza to również, że setki tysięcy programistów i programistów pracuje nad WordPress i dlatego działa on lepiej. Ponadto nie będziesz mieć problemu ze znalezieniem profesjonalnych motywów, wtyczek i rozszerzeń do pobrania z zaufanych źródeł.

WordPress jest wyposażony we wbudowane kanały RSS.

Naprawdę proste kanały syndykacji (RSS) są ważne dla SEO, ponieważ umożliwiają dostęp do cennych treści do kanału z linkiem z powrotem do twojej witryny lub bloga. Czytelnicy mogą zasubskrybować twój kanał, dzięki czemu zostaną automatycznie powiadomieni, gdy twoja firma opublikuje nowe treści na stronie WordPress.

WordPress ma bardzo czysty kod.

Oprócz darmowych motywów, niezaufanych wtyczek i rozszerzeń, kod WordPress jest czysty i przyjazny dla SEO. Zanim pobierzesz darmowe motywy, wtyczki lub rozszerzenia, pamiętaj, że hakerzy wykorzystują bezpłatne pliki do pobrania złośliwego kodu do witryn. Gdyby tak się stało, witryna Google lub blog WordPress mogą zostać usunięte z Google i ukarane w wyszukiwarkach.

Wtyczki WordPress są bogate

Możesz znaleźć wtyczkę, która zrobi wszystko. Funkcjonalność WordPressa została wzbogacona o wtyczki i można dostosować instalację WordPressa do własnych potrzeb.

Znajdź, przekonwertuj i przeanalizuj

  • Przyciągaj ruch
  • Przekształć użytkowników w potencjalnych klientów, a następnie w sprzedaż
  • Zamień klientów w powtarzających się klientów o wyższej marży
  • Analizuj pod kątem ciągłego doskonalenia

Zwiększ możliwości sprzedaży i sprzedaży krzyżowej

  • Daj się zauważyć w skrzynce odbiorczej potencjalnych klientów
  • Pokaż swoją stronę społeczną
  • Odpicuj strony produktów
  • Osiągnij swój cel, powtórz.

Aby osiągnąć wysoką pozycję w wyszukiwarkach dla określonych słów kluczowych, należy przestrzegać wielu strategii, ale ogólnie rzecz biorąc, jeśli twoja firma produkuje trafne, jakościowe, oryginalne treści w spójnych koszykach, zauważysz wzrost ruchu w wyszukiwarkach . Inne strategie obejmują marketing e-mailowy, sieci społecznościowe i atrakcyjny design stron internetowych za pomocą WordPress, aby twoje strony produktów błyszczały i były odpowiednie zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów.

 

Zostaw odpowiedź