7 najważniejszych wskazówek, jak dotrzeć do właścicieli sklepów WordPress

1. Jak dotrzeć do właścicieli sklepów WordPress?

Więc chcesz dotrzeć do świata właścicieli sklepów WordPress. Możesz dosięgnąć właścicieli w WordPress dość szybko, wpisując słowa WordPress Store w wyszukiwarce w samym WordPress. Następnie otrzymasz listę rozwijaną wszystkich sklepów dostępnych w WordPress.

Gdy pojawi się lista rozwijana, możesz znaleźć swoją niszę sklepów, na które chcesz kierować reklamy i przyciągnąć, i zacząć budować system, aby stać się bardzo atrakcyjnym dla tych konkretnych przedsiębiorców.

2. Przyciągnij właścicieli sklepów

Stanie się atrakcyjnym dla właścicieli sklepów internetowych na WordPressie będzie wymagało badań. Łączenie się tylko z osobami posiadającymi sklepy będzie oznaczać możliwość zapewnienia właścicielom sklepów czegoś, czego będą potrzebować.

Wiedza o tym, co jest dla nich najważniejszym celem, przyczyni się do utrzymania cię w swoim kręgu i przyciągnięcia klientów o podobnych poglądach. Publikowanie artykułów z wiadomościami i najnowszych aktualizacji na istotne tematy dla właścicieli sklepów, takich jak artykuły takie jak Generowanie sprzedaży online szybciej, zajmie długą drogę.

3. Główny cel

Bez względu na wiek, lokalizację lub dane demograficzne, większość właścicieli ma na myśli jedno, a mianowicie generowanie sprzedaży. Głównym celem jest wyprowadzenie swoich produktów z wirtualnych drzwi. W końcu to generuje gotówkę i utrzymuje biznes z upływem czasu.

Wiedza, że ​​jest to celem właścicieli sklepów, pomoże ci zerwać z tym, co możesz im zapewnić.

Posiadanie produktu lub usługi, dzięki której właściciele sklepów WordPress wyprowadzą się z wirtualnych drzwi, to więcej klientów.

4. Wydobądź słowo

Aby dotrzeć do właścicieli sklepów WordPress, możesz połączyć się z wpływowymi użytkownikami swojej niszy online i zacząć informować właścicieli sklepów o produkcie, funkcji, aplikacji lub usłudze, którą zamierzasz oferować. Podobnie jest z dotarciem do rzeczywistych klientów. Różnica polega na tym, że Twoi klienci lub potencjalni klienci są przedsiębiorcami na WordPress.

Pomaga myśleć o tym jako o regularnej strategii marketingowej dla zwykłych klientów, z tą różnicą, że konkretni odbiorcy, o których myślisz, to osoby posiadające sklep WordPress.

Budowanie relacji z tymi profesjonalnymi właścicielami sklepów może odbywać się przy użyciu zasięgu możliwego dla wpływowych osób. Subskrybuj blogi, śledź je na kontach w mediach społecznościowych i określ konkretnie właściciela docelowego sklepu. Możesz także komentować posty na blogu, odpowiadać na aktualizacje na Facebooku, a nawet tweetować z powrotem na Twitterze.

Chodzi o to, że musisz dostać się do ich kręgu wpływów i w obrębie ich radaru, aby zostać zauważonym i zbudować wiarygodność jako usługodawcy lub dostawcy produktu.

5. Blogowanie pomaga

Aby przyciągnąć klientów WordPress będących właścicielami sklepów, warto mieć bloga. Posty takie jak Dziesięć najlepszych wskazówek dla właścicieli sklepów WordPress z pewnością przyciągną ich uwagę. Możesz nawet dołączyć tweety i posty, które napisałeś na innych stronach, aby jeszcze bardziej zyskać na wiarygodności.

6. Zbuduj relację

Większość właścicieli sklepów WordPress jest w nim na dłuższą metę. W większości przypadków każdy właściciel sklepu starannie opracował strategię zintegrowaną z mediami społecznościowymi w celu reklamowania i promowania swojej witryny i produktów. Zazwyczaj będą mieli więcej niż kilka technik generowania ruchu, które wprowadzają w życie.

Aby przyciągnąć przedsiębiorców, musisz wprowadzić w grę coś podobnego. Zaplanuj strategię zintegrowanego marketingu i generowania ruchu. Różnica polega na tym, że Twoim szczególnym ruchem są osoby, które są właścicielami sklepu na WordPress.

Budowanie długoterminowych relacji będzie oznaczało konsekwentne utrzymywanie kontaktu. Świadczenie usług i produktów sprzedawców, którymi są zainteresowani, oraz nowe metody przyciągania klientów, na których będą chcieli skorzystać. Najważniejsze jest wyprzedzanie gry. Pamiętaj, że ich jedynym celem istnienia jest wyprowadzenie produktów ze sklepu.

Jeśli możesz udowodnić, że możesz konsekwentnie pomagać im w generowaniu sprzedaży dzięki temu, co zapewniasz, możesz być pewien, że zbudujesz długoterminowe relacje z każdym właścicielem sklepu, z którym się łączysz.

7. Mile widziane opinie

W każdym obszarze wirtualnej egzystencji poprawa polega na tym, że jesteśmy otwarci na opinie i dostosowujemy swoje usługi do potrzeb klientów. Obejmuje to właścicieli sklepów na WordPress. Dowiedz się, co lubią, a czego nie.

Co wymaga poprawy? Powitanie opinii i odpowiednie dostosowanie sprawi, że będziesz bardzo popularny wśród tej niszy. Kiedy klienci widzą, że twoje drzwi są otwarte na krytykę i że jesteś bardziej niż chętny do dostosowania, aby dać swojej niszy to, czego chcą, możesz być pewien, że więcej właścicieli sklepów chce relacji z tobą.

Zostaw odpowiedź