6 wskazówek, jak napisać najlepsze wiadomości e-mail

Jak napisać kampanie e-mailowe które żyją i giną według ich nagłówków. Możesz utworzyć jedne z najbardziej angażujących e-maili, ale jeśli Twój nagłówek nie przyciągnie od razu uwagi subskrybenta, są szanse, że nie otworzą tych wiadomości. Z tego powodu musisz zintensyfikować grę i stworzyć najlepsze wiersze tematyczne wiadomości e-mail, jakie możesz.

Małe różnice w wierszach wiadomości e-mail mogą mieć znaczący wpływ na współczynniki klikalności. Na przykład użycie słowa „wolny” może wydawać się dobrym pomysłem, ale może odstraszyć subskrybentów ze względu na konotacje ze spamem.

W tym artykule zajmiemy się sześcioma metodami opartymi na danych, aby stworzyć najlepsze tytuły tematyczne wiadomości e-mail, jakie możesz. Porozmawiajmy liczby!

Sześć wskazówek, jak napisać najlepsze wiersze tematyczne wiadomości e-mail dla subskrybentów

Większość ludzi otrzymuje dziesiątki e-maili każdego dnia, a decyzja zwykle obejmuje ułamek sekundy, Czy to czytam, czy ignoruję? Wybrany wiersz wiadomości e-mail jest kluczowym elementem w wyniku.

Następnie skupimy się na kilku sposobach poprawienia współczynnika otwarcia poczty e-mail opartego na danych. Każdy z nich jest poparty danymi, chociaż przebieg może się różnić w zależności od odbiorców. Oczywiście nie ma nic złego w wypróbowaniu ich wszystkich i sprawdzeniu, na co najlepiej reagują Twoi subskrybenci. Zacznijmy!

1. Użyj tematów wiadomości e-mail związanych z hobby

W większości branż współczynnik otwarcia wiadomości e-mail wynosi około 20 procent. Jest to globalne uogólnienie, ale jest to ogólna zasada. Jednak jednym z rodzajów wiadomości e-mail, który wyróżnia się pod względem stawek otwartych, są te związane z hobby. Wzmianka o hobby w liniach tematycznych wiadomości e-mail może być szybkim sposobem na zwiększenie współczynników otwartości, biorąc pod uwagę, że 27-procentowy wskaźnik otwartości jest jednym z najwyższych odnotowanych (obok religii, organizacji non-profit, rządu i sztuki).

Jeśli nie masz pewności, o czym tu mówimy, spójrz na kilka przykładów tego podejścia:

  • Gdzie teraz pić piwo
  • NOWY! Wakacje na Marsie
  • Będziesz świetnie wyglądać w tych spodniach treningowych

Trzy linie tematyczne tutaj zostały zainspirowane rzeczywistymi przykładami oferującymi fantastyczne stawki otwarte. Na wynos jest to, że ponieważ nagłówki pracują jako hobby lub zabawne zajęcie dla czytelnika (i obiecuje odpowiednią treść), pokusa, by przejrzeć, jest wysoka. Łącząc zainteresowania czytelnika z własnymi celami, ostatecznie połączysz je ze sobą i zbierzesz nagrody.

2. Dodaj emotikony do swoich nagłówków

Może cię zaskoczyć, że prosty element dodawania emoji do tytułów e-maili może zwiększyć liczbę otwartych nawet o 56 procent, co jest oszałamiające. Mimo to tylko około 6,9% tytułów e-mail zawiera emoji i linki.

Niektóre przykłady tego podejścia w działaniu obejmują:

  • 🐕Czy chcesz niestandardowego emoji Tullamore i 6 miesięcy BEZPŁATNYCH spacerów? Zarezerwuj spacer już dziś, aby mieć szansę na wygraną! ”
  • 🔥🔥 Gorący alert za darmo! 15 darmowych prezentów, wybierasz 5 🔥🔥

Trudno wyjaśnić wpływ, jaki emoji mogą wywierać na szybkość otwierania wiadomości e-mail. Z naszego doświadczenia wynika, że ​​większość marketerów używa ich do zwracania uwagi na wiadomości zawierające oferty. Ma to sens, ponieważ będą to jedne z najcenniejszych wiadomości. Z doświadczenia tego pisarza emoji mogą pomóc w wyświetlaniu wskazówek wizualnych na temat zawartości – pomagając odppowiednio „przesłać” twoją wiadomość za pomocą emoji może pośrednio pomóc im ocenić wartość twojej treści.

Nie należy jednak nadużywać mocy emotikonów, jeśli chodzi o pocztę e-mail. Jeśli zamierzasz ich użyć, trzymaj maksymalnie dwa dla każdego tytułu i ulepszaj ich użycie w każdym nagłówku. W przeciwnym razie subskrybenci mogą wkrótce przestać zwracać uwagę.

Na koniec zwróć szczególną uwagę na używane emoji, ponieważ nie wszystkie emoji są sobie równe. Firma Econsultancy przetestowała wskaźniki otwarcia dla różnych znaków emoji i stwierdziła, że ​​chociaż najskuteczniejsze emoji (☃️) zwiększyły wskaźniki otwarcia o 65%, najgorzej działające emoji (👉) obniżony stawki otwarte o 9,5%.

3. Użyj spersonalizowanych wierszy tematu

Oczywiście wszyscy wiemy, że ogromna liczba osób otrzymuje ten sam e-mail, który czytamy. Mimo to fajnie jest, gdy marketerzy starają się, aby wiadomości e-mail były bardziej osobiste, a jeśli treść w nich zawarta jest dobrze napisana, oferuje nawet niejasność co do tego, czy wiadomość e-mail jest nawet częścią kampanii. Pamiętaj że dobrze jest wiedzieć jak napisać poprawnie wiadomość.

HubSpot sprawdził dane i stwierdził, że e-maile, które użyły imienia odbiorcy w temacie, miały około 15% wyższą otwartość.

Jeśli chodzi o wiersze tematyczne wiadomości e-mail, istnieje kilka opcji personalizacji, takich jak włączenie nazw subskrybentów, a nawet wzmianka o konkretnych wydarzeniach:

  • Mary, sprawdź te starannie dobrane spojrzenia!
  • Happy Birthday Mary – Surprise Inside!
  • Uh-oh, twoja recepta wygasa!

Większość nowoczesnych usług e-mail marketingu umożliwia wdrażanie personalizacji w kampaniach, więc ta opcja nie powinna być trudna do uwzględnienia. Krótko mówiąc, jeśli nie korzystasz jeszcze z tej techniki, możesz znieść trochę więcej z listy e-mail.

4. Zoptymalizuj długość tytułów dla urządzeń mobilnych

W tej chwili minęliśmy punkt zwrotny – większość ludzi przegląda (i dlatego sprawdza wiadomości e-mail) na urządzeniach mobilnych.

Jest to doskonałe do marketingu e-mailowego, ponieważ możesz dotrzeć do swoich subskrybentów bezpośrednio i natychmiast, kiedy tylko chcesz. Jednak urządzenia mobilne oznaczają mniejsze ekrany – co może utrudniać czytanie długich wierszy tematów wiadomości e-mail.

Oto jak wygląda zwykła skrzynka odbiorcza Gmaila na urządzeniu mobilnym średniej wielkości:

jak napisać najlepsze wiadomości e-mail.

Jak napisać najlepsze wiadomości e-mail.

Zauważysz, że większość tytułów została odcięta po piątym lub szóstym słowie. Oczywiście dłuższe tytuły mogą zatem stracić swój pełny wpływ. Rozwiązaniem tutaj jest zastosowanie starych technik copywritingu. Spróbuj przybić te proste elementy, aby wiersze wiadomości e-mail były bardziej klikalne:

  • Zachowaj zwięzłość nagłówków: Marketo stwierdził, że czterosłowowe nagłówki miały najwyższą otwartą stawkę, z gwałtownym spadkiem po siedmiu słowach. Więc jeśli to możliwe, staraj się nie przekraczać siedmiu słów.
  • „Przednie obciążenie” w temacie wiadomości e-mail: Innymi słowy, najpierw przekaż najważniejsze informacje, tam gdzie będą najbardziej widoczne.

To powinno zapewnić ci właściwy bal. Stamtąd możesz udoskonalić w razie potrzeby, mając pewność, że zaznaczyłeś podstawy.

5. Unikaj używania słów takich jak „bezpłatny”, „pomoc” i „przypomnienie”

Jak wspomniano wcześniej, użycie słowa „bezpłatny” może negatywnie wpłynąć na liczbę otwieranych wiadomości e-mail. Ten sam efekt rozciąga się na inne słowa, które brzmią zbyt „spamowo”, takie jak „pomoc” i „przypomnienie”. Z naszego doświadczenia wynika, że ​​jeśli tytuł brzmi za bardzo, jakby został wygenerowany automatycznie – lub jest zbyt wyprzedaży – wpłynie to na CTR.

Tutaj zaczyna się Twoja kreatywność. Dobre pisanie dyktuje, że istnieje wiele sposobów na przekazanie tego samego komunikatu, przy jednoczesnym unikaniu niepożądanych słów. Oto dwa krótkie przykłady inspirowane prawdziwymi wierszami wiadomości e-mail, w tym jeden, którego używamy ponownie, ponieważ jest po prostu że dobry:

  • Uh-oh, twoja recepta wygasa!
  • Best of Groupon: Oferty, które sprawiają, że jesteśmy dumni (w przeciwieństwie do naszego siostrzeńca, Steve)

Istnieje wiele sztuczek psychologicznych, których można użyć, oferując zniżki i bezpłatne oferty, aby uczynić je bardziej atrakcyjnymi. W wielu przypadkach nie musisz nawet używać słowa „bezpłatny”, aby ludzie mogli uzyskać pomysł, więc nie musisz spamować go w swoich tytułach.

6. Przekaż poczucie pilności w swoim nagłówku

Jeśli spojrzysz na swoją skrzynkę odbiorczą, chętnie postawimy na wiele tematów wiadomości e-mail, które wspominają oferty i oferty, które wkrótce wygasają. Wywołanie poczucia pilności jest sztuczką marketingową starą jak na czas, więc zastosowanie tej techniki jest prawie gwarantowane, aby zwiększyć twoje CTR i otwarte stawki.

Niektóre wybitne przykłady tego podejścia do marketingu e-mailowego obejmują:

  • Gdzie teraz pić piwo (kolejny z naszych ulubionych)
  • Twój 7-cyfrowy plan zostanie pożegnany o północy…
  • Tylko dziś wieczorem: marzenie miłośnika dżinsów

Wielu marketerów używa w swoich kampaniach niezwykle agresywnego języka. Może to działać w wielu przypadkach, ale zaniżone podejście może również zdziałać cuda, jeśli piszesz dobrze.

Przykłady, które tu przedstawiliśmy, przewidują ograniczenia czasowe, ale obejmują również obietnice. Możesz dobrze się bawić, pijąc kilka piw, kupując idealne jeansy lub dowiedzieć się, jak zarobić dużo pieniędzy. We wszystkich trzech przypadkach masz na myśli zarabianie natychmiastowej radości za bardzo mało pracy (w tym przypadku naciśnięcie palca), a ludzie stale przyciągają tego rodzaju okazje.

Wniosek

Linie tematyczne wiadomości e-mail to elementy marketingowe, o których możesz nie wiedzieć, że jesteś pod wpływem. Jeśli jednak Twoje nagłówki nie przyciągają uwagi subskrybentów, istnieje szansa, że ​​nawet nie zawracają sobie głowy otwieraniem e-maili.

Dobra wiadomość jest taka, że ​​nawet niewielkie zmiany mogą mieć znaczący wpływ na szybkość otwierania wiadomości e-mail. Na przykład wykazano, że stosowanie personalizacji zwiększa liczbę kliknięć, podobnie jak emoji. Zalecamy wypróbowanie wszystkich wyżej wymienionych technik i sprawdzenie, co najlepiej pasuje do odbiorców. Musisz wiedzieć jak napisać poprawnie.

Większość usług e-mail marketingu pozwala na testowanie różnych tematów w stosunku do siebie, dzięki czemu możesz eksperymentować z tymi taktykami i wykorzystywać zimne twarde dane, aby znaleźć, które taktyki najlepiej pasują do Twoich subskrybentów.

Czy masz pytania dotyczące ulepszenia linii tematycznych wiadomości e-mail?

Zostaw odpowiedź