5 taktyk blogowania w celu zwiększenia sprzedaży

blogowanie dla małych firm

 

5 taktyk blogowania dla małych firm w celu zwiększenia sprzedaży

Każda mała firma chce większej sprzedaży. Ale zdobycie odpowiedniego rodzaju potencjalnych klientów, a następnie przekształcenie ich w klientów lub klientów, może wydawać się bitwą pod górę, szczególnie jeśli dopiero zaczynasz. Dlatego wiele małych firm ma problemy z utrzymaniem stałej sprzedaży. Wpływa to nie tylko na ich wyniki, ale także hamuje ich ogólny wzrost.

Tak, istnieją tradycyjne strategie sprzedaży, których marka może użyć do zwiększenia sprzedaży. Istnieją jednak trzy typowe przeszkody lub przeszkody, z którymi możesz się zetknąć:

  1. Są z natury nieco nachalne, co sprawia, że ​​taktyka wygląda nieco sztucznie. I żaden etyczny biznes nie chce brzmieć manipulująco na swoich klientów.
  2. Pomysł ciągłego docierania do potencjalnych klientów, z dużą możliwością odrzucenia, może zniechęcać i zniechęcać cały proces sprzedaży. W końcu, kto chce wykonywać setki zimnych połączeń przy zerowej lub minimalnej pozytywnej reakcji?
  3. Mogą pochłonąć Twój budżet, ponieważ musisz inwestować swój czas i pieniądze za każdym razem, gdy zastosujesz tradycyjną strategię sprzedaży.

Biorąc pod uwagę pojawienie się Internetu, małe firmy mają nowe możliwości sprzedaży swoich produktów i usług. I potrafią to robić w sposób nieinwazyjny.

Rozejrzyj się wokół, a przekonasz się, że małe, odnoszące największe sukcesy firmy używają Marketing cyfrowy wykorzystują techniki „pull marketing”, aby przyciągnąć potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż. Jedną z takich technik jest blogowanie w małych firmach.

Jeśli dopiero zaczynasz blogowanie w małych firmach, możesz nie mieć pojęcia, jak może pomóc w zwiększeniu sprzedaży. Ale kiedy zanurzysz się w palce, zobaczysz z pierwszej ręki, w jaki sposób zawartość Twojego bloga może zrobić całą sprzedaż bez konieczności kiwnięcia palcem.

Blogowanie w małych firmach może pomóc Ci przyciągnąć grupę docelową przez całą dobę i generować więcej potencjalnych klientów, które ostatecznie kupują od Ciebie każdego miesiąca.

blogowanie dla małych firm

Oto kilka dodatkowych statystyk, które pomogą Ci zrozumieć moc blogowania w małych firmach:

  • Małe firmy blogujące generują o 126% więcej potencjalnych klientów
  • 61% z USA. konsumenci kupili coś w Internecie z powodu posta na blogu
  • Witryny z blogami mają ponad 430% więcej zaindeksowanych stron i 97% więcej linków przychodzących
  • 70% konsumentów dowiaduje się więcej o firmie dzięki zawartości bloga niż reklamom

Powodem, dla którego blogowanie w małych firmach działa tak dobrze, jest to, że pozwala ci pozycjonować się jako autorytet lub cenny zasób. Gdy Twoje treści nauczają i pomagają odbiorcom na wiele sposobów, zdobywasz ich zaufanie.

Im bardziej ufają ci w kwestii porady i wartości, którą dostarczasz, tym większe są szanse, że kupią Twój produkt / usługę w porównaniu z konkurencją.

Najlepszą rzeczą w generowaniu sprzedaży za pośrednictwem blogów dla małych firm jest to, że nie wiąże się to z natrętnymi taktykami sprzedaży. Oznacza to, że sprzedaż może się odbywać przez pewien czas, gdy potencjalni klienci będą gotowi do prowadzenia interesów z tobą. A gdy sprzedaż odbywa się w sposób ekologiczny, Twój mały biznes doświadczy zdrowszego wzrostu.

Według przeprowadzonej ankiety 63% małych firm nie ma bloga. Co oznacza, że ​​wiele małych firm traci szansę na generowanie potencjalnych klientów.

blogowanie dla małych firm

Jeśli nie chcesz stracić potencjalnych klientów i uzyskać mniejszej sprzedaży niż to możliwe, nadszedł czas, aby poważnie potraktować blogowanie małej firmy.

W poniższym wpisie na blogu zajmiemy się 5 blogowanie dla małych firm wskazówki, które możesz zastosować już dziś. Zwiększy to nie tylko sprzedaż, ale także zbuduje silniejszą markę, której ludzie ufają.

5 taktyk blogowania dla małych firm w celu zwiększenia sprzedaży

Taktyka nr 1: Wnikaj głęboko w każdy temat

Internet ma morze treści, na które nie zwraca się uwagi. W rzeczywistości wiele z nich pozostaje całkowicie niezauważonych. Jeśli jakiś fragment treści nie ma czytelników, po co go tworzyć? Jak wygeneruje większą sprzedaż, skoro nikt nie wie, że istnieje?

Skuteczne blogowanie w małych firmach nie polega na tworzeniu treści tylko do cholery. Nie chodzi też o tworzenie treści, które Twoim zdaniem są ważne.

Zamiast tego chodzi o wymyślanie pomysłów dotyczących treści i pogłębianie tematów, na których zależy Twoim odbiorcom. Ponieważ jest to jedyny rodzaj treści, który na dłuższą metę przyniesie Ci większą sprzedaż.

Według Orbit Media ponad 50% blogerów, którzy piszą szczegółowe 2000+ postów słownych, podaje „dobre wyniki”.

blogowanie dla małych firm

Wbrew powszechnemu przekonaniu dogłębne treści nie są ignorowane. Ale raczej pomaga uzyskać więcej udziałów i linków. Ponieważ umożliwia dotykanie punktów, na których nikt inny się nie koncentruje.

Ułatwia także przyjęcie innego ujęcia lub kąta pod wybrany temat. W końcu potrzebujesz miejsca, aby być kreatywnym, a jednocześnie oferować wartość. I to jest dokładnie to, co dostajesz, gdy głębiej wchodzisz w temat.

blogowanie dla małych firm

Chodzi tutaj o budowanie zaufania wśród docelowych odbiorców, aby czuli się na tyle pewni siebie, aby kupować od ciebie. Pamiętaj jednak, że dogłębne treści nie oznaczają treści zmienionych. I na pewno nie daje ci pozwolenia na ominięcie buszu.

Istnieją trzy rzeczy, do których powinna dążyć treść…

  1. Wyjątkowy: Jeśli rozejrzysz się po Internecie, znajdziesz tylko niewielki odsetek blogów dla małych firm oferujących unikalne treści. Są to firmy, które poważnie traktują blogowanie małych firm. Ponieważ wiedzą, że unikalna treść jest wciągająca.

    Tworząc niepowtarzalne treści, wyróżniasz się na tle konkurencji, oferując czytelnikom coś świeżego. Wysiłek włożony w wyjątkowość treści zależy od twoich produktów / usług i może sprawić, że będą wyglądać inaczej.

  2. Przydatny: Nie ma nic dobrego w blogu, który ma 5000 słów, ale nie jest przydatny. To po prostu rozdęta zawartość, która nie służy żadnemu celowi.

    Staraj się więc oferować czytelnikom prawdziwe rozwiązania za pośrednictwem treści. Pomóż im, oferując przydatne porady. Ponieważ ostatecznie ludzie chcą kupować przydatne produkty, które rozwiązują prawdziwe problemy.

    Przydatne treści mogą pomóc w stworzeniu właściwego postrzegania Twoich produktów / usług i dać czytelnikom pozytywny, użyteczny klimat na temat Twojej firmy.

  3. Zabawny: Ludzie w Internecie mają krótką uwagę i mogą łatwo nudzić się treściami. W pogłębianiu treści nie zapomnij o rozrywce.

    Bądź kreatywny w sposobie dostarczania informacji. Używaj zdjęć, które wysyłają właściwą wiadomość, ale także dodawaj rozrywki treściom.

    Ludzie chcą robić interesy z markami, z którymi mogą się łączyć. Gdy sprawisz, że Twoje treści będą wystarczająco zabawne, staniesz się marką, z której chętnie kupią.

Dogłębna treść pozwala na zbudowanie silnych podstaw dla zaufania relacji. Co nie tylko prowadzi do zwiększenia sprzedaży, ale także wzmacnia wizerunek marki.

Wskazówka profesjonalna: Nie zapomnij też wymyślić głosu marki. Zasadniczo oznacza to osobowość i emocje, które Twoja firma wywoła we wszystkich działaniach marketingowych. Dotyczy to oczywiście również Twoich postów na blogu. Pamiętaj, że Twoja firma to sztuczna osoba, a nie robot, więc wybierz najlepszą osobowość, która będzie reprezentować Twoją markę jako całość.

Taktyka nr 2: Konsekwentnie publikuj nowe posty na blogu

Blogowanie w małych firmach nie musi być trudne. W rzeczywistości, gdy jest właściwie stosowany, może być jednym z najłatwiejszych, a jednocześnie najskuteczniejszych narzędzi w Twoim arsenale marketingu cyfrowego.

Istnieje jednak jeden czynnik, który może wpłynąć na Twoje blogowe blogowanie. I to jest konsekwencja.

Jeśli chcesz rozwijać swojego bloga i uzyskiwać z niego większą sprzedaż, musisz zrozumieć znaczenie spójności. Im bardziej konsekwentny jesteś w publikowaniu postów na blogu, tym łatwiej będzie Ci osiągnąć swoje cele.

Wiele marek uważa, że ​​od czasu do czasu można publikować treści na swoim blogu. Uważają, że wystarczy, aby doprowadzić ich do najbardziej pożądanej sprzedaży. Ale chodzi o to, że nie możesz oczekiwać, że Twój blog ruch drogowy rosnąć, a także zdobywać zaufanie czytelników, chyba że konsekwentnie blogujesz.

Czy to codziennie, czy co tydzień, czytelnicy mają określone oczekiwania względem bloga. I Twoim zadaniem jest spełnienie tych oczekiwań bez pytania.

blogowanie dla małych firm

Ponadto, gdy regularnie publikujesz nowe treści, masz większy potencjał zwiększenia ruchu związanego z wyszukiwaniem i ruch w mediach społecznościowych na swoim blogu.

 

Każdy nowy wpis na blogu otwiera nowe drzwi, które przyciągają więcej odwiedzających do Twojej witryny. Te osoby są już zainteresowane tym, o czym piszesz, więc przekształcenie ich w klientów będzie znacznie łatwiejsze i wydajniejsze.

Aby zobaczyć prawdziwe wyniki z blogowania małej firmy, nie bloguj tylko wtedy, gdy masz coś ważnego do powiedzenia. Spróbuj wymyślić jak najwięcej pomysłów na posty, aby mieć spis tematów postów na blogu, o których można pisać. Pomoże to również publikować więcej treści na blogach tygodniowo.

Według badań przeprowadzonych przez Hubspot, firmy, które publikują ponad 16 postów na blogu miesięcznie (lub 4 posty na tydzień), generują 4,5 razy więcej potencjalnych klientów w porównaniu do tych, którzy publikują od 0 do 4 postów na miesiąc.

wpływ na blogowanie w małych firmach

Nie oznacza to, że możesz publikować złe treści tylko po to, by trafić na wysokie liczby. Zdecyduj, na jakim poziomie konsystencji czujesz się komfortowo i trzymaj się tego. Spełniaj oczekiwania czytelników, spraw, aby Ci zaufali, a skończysz na sprzedaży większej liczby Twoich produktów.

Oto trzy prawdziwe sposoby konsekwentnego blogowania, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż:

  1. Zachowaj lojalność czytelników

    Ponieważ ludzie mają przelotny zasięg uwagi, nie można oczekiwać niespójności. Jeśli znikniesz z bloga na długi czas, czytelnicy przejdą dalej. Co może mieć wpływ na sprzedaż. Długa nieobecność może prowadzić do utraty czytelników i ich lojalności. Pamiętaj, że lojalni czytelnicy często korelują z lojalnymi klientami.
  2. Rozwijaj swój autorytet

    Istnieje powód, dla którego ludzie kupują produkty polecane przez organ. Budowanie autorytetu wymaga czasu i wysiłku, który ludzie szanują. Nie możesz kupić autorytetu z półki. Co czyni to rzadkim. Konsekwentne publikowanie świetnych treści sprawia, że ​​stajesz się autorytetem w swojej niszy, co w dłuższej perspektywie może zwiększyć sprzedaż.
  3. Uszczęśliw Google

    Ruch w wyszukiwarkach ma kluczowe znaczenie dla każdego bloga biznesowego. Gdy konsekwentnie publikujesz nowe treści, Google faworyzuje Cię w stosunku do innych witryn, które nie są tak świeże w zakresie treści.

    Dzięki regularnym aktualizacjom będziesz mieć nie tylko zwykłych czytelników, którzy spędzają więcej czasu w Twojej witrynie (co prowadzi do niższego współczynnika odrzuceń), ale także sprawi, że Twoje strony będą bardziej indeksowane przez Google. Więcej Ruch SEO oznacza większą świadomość Twoich produktów, co oznacza większą sprzedaż.

Taktyka nr 3: Zintegruj długie słowa kluczowe w postach

Google uwielbia blogi, ponieważ są stale aktualizowane i oferują czytelnikom stałą wartość. Dlatego jedną z największych zalet blogowania dla małych firm jest to, że może pomóc w generowaniu ukierunkowanego ruchu w wyszukiwarce, który można przekształcić w sprzedaż.

Ale w celu zwiększenia swoich szans na poprawę pozycja na stronach wyników wyszukiwania Google należy skoncentrować się na słowach kluczowych o długim opisie, które są bardziej opisowe i mają wysoką wartość. Przez naturalną integrację słowa kluczowe długi ogon możesz konsekwentnie generować odpowiedni, organiczny ruch do Twojej witryny z dnia na dzień.

Mimo że te słowa kluczowe zawierające 3 lub 4 słowa nie generują dużego ruchu, mogą pomóc w generowaniu dużego ruchu. Jeśli spojrzysz na badania, okaże się, że szacuje się, że frazy kluczowe z długim ogonem są odpowiedzialne za aż 70% ruchu w liczbie wyszukiwań. Co jest ogromne!

długi ogon SEO

Główne słowa kluczowe (np. Zwiększenie sprzedaży) mogą wyglądać atrakcyjnie, ponieważ są często wyszukiwane, więc ich ranking może powodować duży ruch. Problem polega na tym, że te słowa kluczowe są zbyt konkurencyjne, zmniejszając szanse na przejście na pierwszą stronę Google.

Jeśli jednak wybierzesz słowa kluczowe z długim ogonem (np. Zwiększysz sprzedaż dzięki e-mail marketingowi), możesz być w stanie szybko i łatwo ustalić pozycję w rankingu.

OOczywiście nie oznacza to, że możesz tworzyć treści niskiej jakości i unikać tworzenia linków. Typowe reguły SEO dotyczą nawet słów kluczowych z długim ogonem. Ale zaletą jest to, że wyniki są znacznie szybsze i pozytywne.

Większość dużych marek unika optymalizacji słów kluczowych z długim ogonem. Co pozostawia otwartą przestrzeń dla małych firm, które chcą generować ukierunkowany ruch o wysokiej konwersji. Ponieważ wiele z tych długich słów kluczowych jest słowami kluczowymi przeznaczonymi dla kupujących, mogą one prowadzić do zwiększenia sprzedaży.

słowa kluczowe zamiaru kupującego

Większość najlepszych pistoletów w każdej branży będzie chciała skupić się na najważniejszych słowach kluczowych, które generują duży ruch. Nie obchodzi ich, czy jest źle ukierunkowany. Po prostu nie stać ich na zainwestowanie czasu i zasobów w optymalizację pod kątem słów kluczowych o długim ogonie i mniejszej liczbie wyszukiwań.

Teraz marki te są w stanie uniknąć długiego ogona i wybrać trudniejsze do uszeregowania słowa kluczowe, ponieważ mają potrzebny budżet.

Małe firmy takie jak ty, które mają napięty budżet, nie mogą ponosić tego samego ryzyka. Dlatego bardziej sensowne jest kierowanie na słowa kluczowe o długim ogonie, które są łatwiejsze do uszeregowania w porównaniu do słów kluczowych o wysokim natężeniu ruchu.

Wybór dłuższej odmiany słowa kluczowego, nawet jeśli ma niewielki ruch, jest znacznie mądrzejszym posunięciem. Ponieważ znajdziesz się w rankingu dla innych odmian tego samego słowa kluczowego, a to samo w sobie pomoże Ci utrzymać stały ruch w dłuższej perspektywie.

Jeśli więc nie utworzyłeś jeszcze treści blogu wokół słów kluczowych z długim ogonem, zacznij to robić. Nie tylko zobaczysz wyniki wcześniej, ale także zwiększysz sprzedaż.

Taktyka nr 4: Dodaj odpowiednie wezwanie do działania na końcu treści

Każdy opublikowany przez Ciebie post na blogu zorientowany na wartość ma coś przydatnego do zaoferowania czytelnikom. Co pomaga budować zaufanie wśród czytelników, wysyłając pocztą. W pewnym sensie nie tylko kładziesz podwaliny pod zwiększenie sprzedaży, ale także wzmacniasz ją powoli i stabilnie.

Jednak pisanie świetnych treści na blogu to połowa równania. Druga połowa to tak naprawdę przekształcanie czytelników w klientów.

Najlepszym sposobem jest zabranie czytelników za rękę i kliknięcie ich w Twojej ofercie. Zaufali ci. Więc teraz musisz wskazać im kierunek i mam nadzieję, że osiągniesz zysk.

To z pewnością nie oznacza, że ​​Twój blog powinien zacząć naśladować stronę sprzedaży. Powinien raczej działać jako poduszka między stroną sprzedaży a potencjalnym klientem.

Twoje posty na blogu edukują i zapewniają twoim potencjalnym klientom wystarczająco wygodne warunki subskrybuj swoją listę a nawet kupić od ciebie. A następnie poprowadzisz ich do swojej oferty za pomocą wezwania do działania lub wezwania do działania.

Oto przykład prostego wpisu na blogu CTA, który działa…

CTA

W CTA nie ma nic subtelnego. W rzeczywistości im bardziej wyraźne i mocne, tym większe są szanse, że będą na niego działać. Wezwanie do działania polega na przekształceniu wszystkich użytkowników w klientów.

Bez odpowiedniego wezwania do działania wysiłki związane z blogowaniem w małych firmach mogą nie prowadzić do pożądanej sprzedaży. A to może wpłynąć na ogólny zwrot z inwestycji w marketing cyfrowy.

Jeśli chcesz maksymalnie wykorzystać swoje wezwanie do działania, musisz je umieścić we właściwym miejscu. Na przykład, jeśli umieścisz swoje wezwanie do działania zaraz po pierwszym akapicie, może się zdarzyć, że nie kliknie go wiele osób, nawet jeśli jest ono na górze. Dlaczego? Ponieważ tak naprawdę nie czytają Twojego posta na blogu i nie są wystarczająco przekonani do kliknięcia.

Jednak weź to samo wezwanie do działania i miejsce na końcu postu na blogu, a to inna historia.

Wezwanie do zakończenia treści następuje po zakończeniu każdego z Twoich postów i zazwyczaj jest związane z jego tematem. Kiedy ktoś czyta Twój post, a nawet go skanuje, jest w lepszej pozycji do konwersji, ponieważ jest już w jakiś sposób zaangażowany.

koniec treści CTA

CTA na końcu treści powinno być szczegółowe i dawać czytelnikom prawdziwy powód do podjęcia działań. Spraw, aby był duży i znaczący, aby nie pozostawał niezauważony. Nawet jeśli masz włączone komentarze, nadal możesz uzyskać dobrą odpowiedź z tego rodzaju wezwania do działania.

Taktyka nr 5: splataj wzmianki o produktach w treści

Podczas planowania treści bloga oczywiste jest, że skupisz się na trafności. Ważne jest tworzenie postów na blogu odpowiednich dla branży. W rzeczywistości jest to jeden z najważniejszych czynników wpływających na sukces blogowania w małych firmach.

Jeśli w dowolnym momencie utworzysz post na blogu, który bezpośrednio odnosi się do sprzedawanego produktu / usługi, powinieneś spróbować i odwołać się do niego.

Chodzi o to, aby polecić Twój produkt lub usługę jako idealne rozwiązanie w subtelny sposób, bez popychania go. Wzmianka o produkcie w swoim poście na blogu nie polega na sprzedaży, ale na pomocy. Chodzi o dodanie odniesienia do Twojego produktu, ponieważ dodaje wartości do postu na blogu.

przykład blogowania dla małych firm

Podczas blogowania w małej firmie nie popełniaj błędu, trując własnym rogiem. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest, aby Twój blog stał się zwykłym narzędziem sprzedaży, bez żadnej wartości do zaoferowania.

W celu zwiększyć sprzedaż dzięki wpisowi na blogu nie musisz obejmować wszystkich korzyści związanych z produktem / usługą ani tworzyć ekskluzywnych postów na blogu tylko o swoim produkcie / usłudze.

Prosta wzmianka o tym, co sprzedajesz, może zdziałać cuda, o ile nie wychodzi z kontekstu. Umiejętnie umieszczaj wzmianki o swoich produktach w swoich postach na blogu.

Pomagając czytelnikom odkryć Twój produkt / usługę w ten sposób, oszczędzasz również czas, który mogliby poświęcić na poszukiwanie czegoś podobnego.

Na przykład, jeśli sprzedajesz narzędzie zwiększające produktywność w biurze i tworzysz post na blogu na temat „Zwiększanie wydajności pracy w biurze”, powinieneś móc wspomnieć o swoim oprogramowaniu w tym poście. Ponieważ jest nie tylko istotny, ale także przydatny dla odbiorców docelowych. Bądź kontekstowy w swoim podejściu, ale wcale nie nachalny.

Na koniec, spróbuj ograniczyć liczbę razy, kiedy wspominasz o swoim produkcie / usłudze w swoim poście. Przesadzenie może sprawić, że marketing treści wysiłki wyglądają na wyprzedażowe, a tego właśnie próbujesz uniknąć.

Pamiętaj, że Twoim celem jest pomóc użytkownikom odkryć Twój produkt / usługę w sposób organiczny. Nawet trochę trudna sprzedaż prawdopodobnie przyniesie skutek zwrotny, dlatego zalecamy unikanie jej za wszelką cenę.

Podsumowanie

Jeśli wcześniej nie blogowałeś przy użyciu tych wskazówek, na pewno to zrobisz w przyszłości. Jeśli chcesz zobaczyć te wskazówki, które udostępniliśmy w prawdziwym działaniu, po prostu wybierz się na krótką podróż przez naszego bloga, a zobaczysz to na własne oczy. Począwszy od tego…

Zauważ, że koniec treści wezwania do działania, o którym tutaj mówiliśmy. Zobacz poniżej!

Zostaw odpowiedź