5 najlepszych przykładów marketingu treści

 

najlepsze przykłady content marketingu

Jeśli interesuje cię content marketing, słyszysz tę statystykę. Content marketing generuje trzykrotnie więcej potencjalnych klientów o 67% mniej niż marketing tradycyjny. Oto kilka ciekawszych liczb na temat content marketingu:

  • Według Content Marketing Institute prawie 50% wszystkich marketerów twierdzi, że wykorzystuje treści jako sposób na dotarcie do klientów.
  • Na podstawie badań PointVisible 60% marketerów B2C konsekwentnie zajmuje się content marketingiem.
  • Również badania CMI wykazały, że 72% marketerów może potwierdzić, że content marketing zwiększa zaangażowanie.
  • A 72% z nich stwierdziło, że content marketing pomógł im zwiększyć liczbę potencjalnych klientów.

Ale ci, którzy reklamują tę imponującą statystykę, nie zawsze mówią o praktycznych rozwiązaniach. Jak budować i wdrażać skuteczne strategie content marketingu, aby uzyskać taki zwrot z inwestycji?

Te najlepsze przykłady content marketingu zapewnić ten wgląd.

Zobaczmy, co robią dobrze. Omówimy sposoby zastosowania tych samych technik w celu rozwoju firmy.

5 najlepszych przykładów content marketingu, które Cię zainspirują

1. Widelce nad nożami – najpierw treść

Forks Over Knives do niedawna była stosunkowo małą usługą planowania posiłków. Koncentrują się na dostarczaniu klientom pysznych, całych potraw, przepisów na bazie roślin. Pokazują im, jak zrobić je w domu.

Ich celem jest pokazanie, jak smaczna i pożywna może być wegańska dieta. Dzięki temu chcą pomóc ludziom żyć zdrowiej.

To życie bez chorób przewlekłych, często związanych z dietą obfitującą w produkty zwierzęce i przetworzoną żywność.

Dla tych, którzy dopiero zaczynają dietę wegańską, oznacza to, że nie:

  • Jajka
  • mleko
  • kochanie
  • Mięso
  • Inna żywność wytwarzana ze zwierzęcia lub pochodząca od niego

Jeśli twoja dieta składa się głównie z pokarmów pochodzenia zwierzęcego, trudno sobie wyobrazić. Właśnie dlatego Forks Over Knives jest jednym z nich najlepsze przykłady content marketingu widzieliśmy.

Musieli edukować codziennych ludzi na temat korzyści płynących z bycia weganinem.

Kierowanie

Wiedza o tym, kim są twoi klienci, jest niezbędna do tego, aby znaleźć się na naszej liście najlepszych przykładów content marketingu. Najlepsze treści powstają wokół grupy docelowej. Najbardziej oczywistym celem usługi dostarczania posiłków wegańskich są weganie. Ale istniejący weganie zobowiązują się do bycia weganami.

Gotują dla siebie. Mogą nie być najlepszymi odbiorcami Forks Over Knives.

Firma przyjęła inne podejście. Wyznaczyli się nie tylko jako usługa planowania żywności dla wegan. Wyznaczyli się jako odpowiedź na:

  • Chorobliwa otyłość
  • Choroba przewlekła
  • Przeciążony system opieki zdrowotnej

Zobaczmy, jak to zrobili.

Ich strona internetowa

Forks Over Knives umieszcza treść przed promocją. W skrócie, nawet nie zdajesz sobie sprawy, że coś sprzedają. Natychmiast przyciągają ludzi do treści.

najlepsze przykłady content marketingu

Strona zawiera przepisy kulinarne (niezbędne dla marki żywności). Ale idzie o wiele dalej…

Oszałamiająca grafika

Ludzie najpierw jedzą oczami. Strona jest piękna. Bardzo uważnie fotografowali posiłki. Przepisy zawierają niektóre bardzo podstawowe, a nawet nudne składniki. Jednak praktycznie zeskakują z ekranu.

przykład dobrego content marketingu

Internetowa szkoła gotowania

Te filmy przedstawiają różne techniki kulinarne, których potrzebują do przygotowania własnych zdrowych posiłków.

doskonały przykład content marketingu

Wiele marek boi się ujawniać swoje sekrety, więc unikają treści, które zbyt dobrze wyjaśniają, jak to zrobić. Ale widzenie i działanie to dwie bardzo różne rzeczy.

Tego rodzaju treści pokazują ludziom, co wchodzi do posiłków. Cenią je bardziej.

Treści generowane przez użytkowników

Treści generowane przez użytkowników stanowią ogromną część ich strategii dotyczącej treści. Mają setki pełnostronicowych historii sukcesu od osób, które przeszły na dietę roślinną.

Mężczyzna o imieniu R. Hubbard mówi, że przejście na rośliny zmieniło jego życie. Jego strona zawiera całą historię, przed i po, wideo z kamery internetowej i wiele innych.

przykłady content marketingu

To bardzo inspirujące. Jest tylko jednym z wielu, którzy dzielą się swoimi historiami na stronie. Obejmuje ludzi o różnych kształtach i rozmiarach, w każdym wieku, rasach i różnych dziedzinach życia, pokazując, że jest to dla każdego, kto chce być zdrowszy.

Ich blog

Dalsze demonstrowanie, dlaczego Forks Over Knives jest jednym z najlepsze przykłady content marketingu widzieliśmy. Posty są długie (ponad 1000 słów), oryginalne, aktualne i dogłębne.

Robi bardzo zaangażowane zaangażowanie na blogu. Zauważysz, że komentatorzy są głównie nowicjuszami weganizmu.

Pokazuje, że przyciągają odbiorców, których chcą przyciągnąć.

 

zaangażowanie w content marketingeBooki

Forks Over Knives stworzył całą bibliotekę pomocnych eBooków, napisanych przez lekarzy i innych ekspertów. Są to trafne i wpływowe tematy dla takich docelowych odbiorców, jak ten.

Marketing wpływowy

Forks Over Knives dodatkowo nawiązało kontakty z niektórymi wpływowymi ekspertami merytorycznymi (lekarzami). Ponadto uzyskali wsparcie od niektórych nazwisk, które możesz znać:

  • Oprah
  • Dr Sanjay Gupta
  • Roger Ebert
  • Katy Perry

Film

Forks Over Knives posunął się nawet do wyprodukowania pełnometrażowego filmu dokumentalnego o tej samej nazwie. Zgodnie z ich zaangażowaniem w treści tworzone przez użytkowników, śledzi kilka rodzin przechodzących na dietę wegańską.

Ta firma wie, że opinie osób, które się zmieniły, są silniejsze niż jakakolwiek sprzedaż. Ten film jest w serwisie Netflix.

Wyniki

Forks Over Knives nie zaczęło się jako firma, która może powiedzieć, że Oprah to uwielbia. Koncentrują się na tworzeniu i udostępnianiu wysokiej jakości treści edukacyjnych.

Ich poświęcenie się opłaciło. Forks Over Knives wielokrotnie widziały, jak ich posty na blogach stają się popularne na Facebooku. Jeden został udostępniony 33 000 razy.

Tylko na Instagramie ta firma zajmująca się planowaniem posiłków ma ponad pół miliona obserwujących. Na YouTube mają teraz 60 000 subskrybentów.

Jak wygląda ich strona internetowa z wyszukiwarkami? Mają DA (domain authority) 64, co jest imponujące jak na taką niszową stronę.

Oznacza to, że mogą łatwo pozycjonować się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania Google dla prawie każdego słowa kluczowego, na które chcą kierować reklamy.

To niezły wyczyn dla marki, która nie istniała mniej niż 4 lata temu.

2. Po prostu biznes – szerokie podejście do targetowania

Simply Business to niedawno niewielka brytyjska firma ubezpieczeniowa, która dopiero zaczynała działalność. Próbowali znaleźć swoje miejsce na świecie.

Stało się teraz średniej wielkości firmą ubezpieczeniową z biurami w Londynie i Bostonie. Zatrudniają prawie 400 pracowników.

Wszystko to dzięki niektórym z najlepsze przykłady content marketingu.

Jako firma ubezpieczeniowa mogliby cały dzień pisać o ubezpieczeniu.

I to właśnie robi większość firm ubezpieczeniowych. Po prostu Biznes ma kilka z najlepsze przykłady content marketingu ponieważ jest inaczej.

Ubezpieczenie jest często czymś, o czym człowiek nie chce myśleć. Nie chcą brać pod uwagę, że mogą zostać pozwani lub wydarzy się coś strasznego.

Wolą oderwać się od myśli o potencjalnym poważnym naruszeniu danych lub innych przyczynach, dla których firma może potrzebować ubezpieczenia.

Po prostu firma obrała inną drogę, która się opłaciła.

Kierowanie

Jako sprzedawcy ubezpieczeń biznesowych ich celem są właściciele firm. Obawiają się różnych zagrożeń związanych z prowadzeniem firmy.

Ale firma Simply Business pomyślała, że ​​nie ma własnych produktów, aby stać się liderem myśli. Wkładają wysiłki w marketing treści w badanie potrzeb firm. Stworzyli szerszy wachlarz przydatnych informacji.

W miarę wzrostu potrzebują więcej ubezpieczeń. Grali w długą grę i wygrali.

Strona internetowa

Centralnym punktem strategii content marketingowej jest blog. Skoncentrowali się wąsko na stworzeniu absolutnie najlepszego bloga, jaki mogliby.

Prawdopodobnie widzieli statystyki. Firmy B2B, które blogują, generują 67% więcej potencjalnych klientów niż osoby niebędące blogerami. 57% decydentów biznesowych twierdzi, że woli przeczytać artykuł na blogu, aby dowiedzieć się o marce zamiast filmu.

Przyjrzyjmy się bliżej ich blogowi. Jak tego używają?

Blog

W ciągu ostatnich kilku lat Simply Business opublikowało tysiące artykułów wysokiej jakości. Wiele z nich nie jest tym, czego można oczekiwać od firmy ubezpieczeniowej.

  • Jak zostać osobistym trenerem
  • Rozpoczęcie działalności detalicznej
  • Przewodnik dla małych firm po Google Analytics
  • Jak zwiększyć popularność na Facebooku

Każdy artykuł jest dobrze zbadany i napisany jako kompletny przewodnik do tematu. Wydaje się, że naprawdę docenia ich właściciela małej firmy. Oferuje cenne informacje.

Na blogu jest bardzo mało informacji na temat ubezpieczeń. Od czasu do czasu zobaczysz omówiony temat. Bezproblemowo łączy się ze wszystkimi innymi poradami dla startupów.

blogi generacji leadów

Można nawet zapytać, czy jest to zła strategia brandingowa. Generalnie nie jest mądre wywoływać dwuznaczności na temat twojej marki. Ale eksperci zamieniają coś, co wydaje się niedopasowaniem tematów blogów biznesowych, w realnych potencjalnych klientów.

Tutaj historia staje się jedną z najlepsze przykłady content marketingu widzieliśmy. Blog jest tylko szczytem ich dobrze zaprojektowanej ścieżki do content marketingu.

Generowanie potencjalnych klientów

Większość blogów jest bardzo dokładna. Ale zawsze można udostępnić coś więcej, co pomoże właścicielowi firmy. Pod koniec każdego bloga zapraszają odwiedzającego do pobrania pełniejszego przewodnika na ten temat.

magnes ołowiowy

W zamian odwiedzający dostarcza e-mail i podstawowe informacje na temat formularza kontaktowego.

forma ołowiu

Gdy ta osoba pobierze książkę, otrzyma to, co obiecano. Ponadto otrzymują pomocne informacje na temat ubezpieczeń biznesowych.

Ale co, jeśli osoba przeczyta pobrane informacje, a następnie nigdy się z nimi nie skontaktuje? To wydaje się dużo pracy dla kogoś, kto po prostu odejdzie.

To dużo pracy. Ale dodali zabezpieczenie, aby zmniejszyć liczbę osób, które wypadną z lejka.

Nadal mają wiadomość e-mail i informacje, które mogą pielęgnować. 80% kupujących B2B nie kupuje, gdy odwiedzają witrynę. Zamiast tego stają się potencjalnymi klientami. Firma wychowuje ich na klientów.

Pielęgnowanie ołowiu

Po prostu firma może następnie przejść na marketing e-mailowy, aby utrzymać pozycję lidera. 86% kupujących B2B twierdzi, że woli otrzymywać informacje w wiadomościach e-mail. Zwrot z inwestycji w e-mail marketing wynosi 44: 1.

To najwyższy ze wszystkich kanałów.

Ale e-mail marketing wymaga zbudowania listy jakości, tak jak zrobiła to Simply Business. Następnie pielęgnują je odpowiednią treścią.

Po prostu firma korzysta z segmentacji, aby ich e-maile były jak najbardziej odpowiednie dla każdego właściciela firmy.

Dzieląc subskrybentów według branży, jest w stanie wysyłać wiadomości rezonujące z każdą grupą docelową.

Kuracja treści

Zanim omówimy wyniki, rzućmy okiem na ciekawe podejście Simply Business do kuracji treści. Kuracja treści zwykle odnosi się do udostępniania wyselekcjonowanych treści w mediach społecznościowych. W ten sposób uzupełniasz własną oryginalną treść, aby zwiększyć zaangażowanie.

Właśnie to robi Simply Business, ale w inny sposób.

Stworzyli proste, rozwijane widżety, takie jak ten w Przewodniku dla małych firm na Facebooku.

najlepsze przykłady content marketingu

Prowadzi ludzi przez serię pytań. Jeśli klikną „nie” pod pytaniem, wyświetli się lista wyselekcjonowanych zasobów na ten temat.

Zasoby nie znajdują się na ich stronie internetowej. Ale otwierają się w nowym oknie, więc osoba tak naprawdę nie opuszcza witryny.

Wyniki

Mają prawie 7 000 obserwujących na LinkedIn i ponad 30 000 na Twitterze z wysokim współczynnikiem zaangażowania. Ich organem zarządzającym domeną jest w Wielkiej Brytanii 59, co również jest bardzo wysokie.

Nadal nad tym pracują w Stanach Zjednoczonych

Ale sam fakt, że rozszerzyli swoją działalność na rynek amerykański, pokazuje, że mogą nam zaoferować niektóre z nich najlepsze przykłady content marketingu.

3. Good Greens – Networking w najlepszym wydaniu

Good Greens został założony przez nieoczekiwanego przedsiębiorcę. Po prostu pomyślał, że batony zastępujące posiłek smakują okropnie.

Sam był profesjonalistą dbającym o zdrowie. Wiedział, że zapracowani profesjonaliści potrzebują czegoś pożywnego do jedzenia w podróży. Ale aby batony zastępujące posiłek mogły zostać uznane za prawdziwe rozwiązanie dla zapracowanych profesjonalistów, musieli dobrze smakować. Zaczął tworzyć idealny pasek.

Testował przepisy w swojej domowej kuchni, dopóki nie zrobił tego dobrze.

Ale co teraz? Nie miał ogromnego budżetu marketingowego. Włamanie się do przemysłu spożywczego i napojów jest brutalne.

Oto, w jaki sposób i tak zbudował swoją markę za pomocą jednego z najlepsze przykłady content marketingu.

Influencer-Outreach

Good Greens ma bardzo skromną stronę internetową. Zamiast tego skupili się na dwóch rzeczach. To są:

  • Dostarczanie treści wpływowym
  • Udostępnianie oszałamiających wizualizacji w mediach społecznościowych

Wpływowy to ktoś, kto ma wpływ na twoją grupę docelową. Zazwyczaj mają wielu fanów w mediach społecznościowych.

Z własnymi batonami w ręku założyciel Good Greens zaczął docierać do każdego wpływowego, który spróbuje swoich batonów. Zaczynał w Cincinnati od lokalnych wpływowych osób.

Jego bary szybko stały się najlepiej sprzedającymi się w mieście barami zastępującymi posiłki.

marketing treści wpływowych

Następnie rozszerzył swoje witryny, nawiązując kontakty z blogerami i osobistościami mediów społecznościowych w całym kraju.

Udzielił wywiadów. Dostarczył treści do stron blogera.

Wykorzystał ich wpływ, aby zachęcić klientów do powrotu do jego produktów, które sprzedaje za pośrednictwem Amazon.

Skoncentruj się na efektach wizualnych

Kiedy myślimy o content marketingu, często blogów lub marketing wideo przychodzą do głowy. Ale treść jest treścią. Good Green wybrał wizualną trasę.

dobre przykłady treści

Ich konto na Instagramie zawiera pięknie sfotografowany produkt w codziennym stylu życia.

4. Birchbox – Tworzenie nowej kategorii

Birchbox był kolejnym dużym i nierzadkim zwycięzcą. Wszystko to dzięki content marketingowi z niektórymi najlepsze przykłady content marketingu uczyć się od.

Ta usługa subskrypcji zapewnia spersonalizowaną ofertę najlepiej sprzedających się produktów kosmetycznych. Wielbiciele fanów co miesiąc czekają na kolejną wysyłkę.

Zaczęli na konkurencyjnym rynku w Nowym Jorku. Wyodrębnili się do uznanej w kraju marki w branży modowej. Od momentu powstania w 2010 r. Dokonali inwestycji kapitałowej o wartości 1,4 miliona USD w wycenę o wartości 500 milionów USD.

Zrobili to, konsekwentnie stosując opłacalne strategie marketingu treści. Pomogło to w rozwoju ich marki.

Każda mała firma może pójść w ich ślady, aby uzyskać podobne wyniki. Nie zrobili tego jednak bez pomocy. Zastanów się więc, czy nie uzyskać pomocy dla twojej firmy dzięki naszym usługom marketingu cyfrowego.

Treści z mediów społecznościowych

Obecność w mediach społecznościowych jest niezbędna do content marketingu. Birchbox jest teraz obecny na Pinterest, Instagramie, Facebooku i YouTube. Ale zaczęli zmniejszać, budując swoją markę jedną platformę na raz.

W ten sposób mogliby odpowiednio skoncentrować się na rozwijaniu marki w tej społeczności mediów społecznościowych. Gdy mieli silną markę na Facebooku, łatwiej było jej rozszerzyć na inne platformy.

Dzielą się tematami, od marki osobistej po konkretne porady kosmetyczne. Każdemu postowi towarzyszą ciekawe i inspirujące wizualizacje.

Wiedzą, jak korzystać z treści w celu rozrywki odbiorców docelowych. Zdają sobie sprawę, że walka z nudą za pomocą zabawnych treści jest jednym z 3 głównych powodów, dla których ludzie korzystają z mediów społecznościowych.

Specjalnie przywiązują do swojej marki coś, co wydaje się zabawne.

przykład marketingu w mediach społecznościowych

Regularnie nawiązują kontakty z wpływowymi przedstawicielami branży na YouTube, aby tworzyć filmy instruktażowe dla swoich produktów.

Tak jak każdy, kto chce mieć wpływ na marketing wpływowy przy ograniczonym budżecie, nie szuka:

  • Aktorki z Hollywood
  • 10 najlepszych artystów muzycznych
  • Profesjonalni atleci

Tego rodzaju opłaty mogą kosztować prawie milion za jeden udział.

Zamiast tego Birchbox nawiązuje kontakty z ludźmi, którzy zdobyli uznanie w mediach społecznościowych i zaufali ich fani.

świetne przykłady content marketingu

Strona internetowa

Birchbox rozumie, że ich strona internetowa jest bazą dla ich firmy. Stworzyli piękny projekt SEO. Jest zoptymalizowany pod kątem widoczności w wyszukiwarkach oraz doświadczenia użytkownika i konwersji.

Kiedy Birchbox był w powijakach, byli nie tylko nieznaną marką. Zasadniczo tworzyli zupełnie nową kategorię produktu / usługi poprzez strukturę subskrypcji.

Jako jedni z pierwszych zaoferowali skrzynki abonamentowe w dowolnej kategorii.

Mieli dużo pracy. Musieli to zrobić z ograniczonym budżetem.

Blog

Stworzyli regularnego bloga, który nazwali „Mag”.

blog birchbox

Zawsze koncentruje się na odpowiadaniu na pytania klientów i oferowaniu najpierw wnikliwych porad. Rozpoznaje, dlaczego ludzie potrzebują / chcą dostaw kosmetyków. Oprócz tradycyjnych tematów związanych z pięknem obejmuje takie tematy:

  • Randki
  • Profesjonalna sieć
  • Budowanie zaufania

Segmentacja

Birchbox przeznaczony jest zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Ale zdali sobie sprawę, że kobiety i mężczyźni kupują produkty kosmetyczne z nieco innych powodów.

Stworzyli dedykowany obszar dla subskrybentów mężczyzn. Wygląda jak zwykły Birchbox. Ale przemawia bezpośrednio do męskiej publiczności.

Blog dla mężczyzn nosi nazwę „Przewodnik”. Oferuje oryginalne treści z wyraźnie męskim akcentem. Ale zawiera także zawartość centralną Birchbox, np. „Jak utworzyć listę Birchbox?”

content marketing dla mężczyzn

Wyniki

Birchbox kołysze się na froncie SEO. Do tej pory ma DA na 78 na 100. Zasadniczo oznacza to, że mogą z łatwością sprawić, że każda istotna treść zajmie dobrą pozycję w wyszukiwarkach. Budowa strony internetowej na tym poziomie zajmuje trochę czasu i wielu ekspertów.

Ich zaangażowanie w tworzenie treści, które ludzie szukają i cieszą się opłacone.

Pod względem mierzalnych wyników biznesowych oznacza to, że mają one stałą podaż ruchu. Ponieważ jest to ruch ukierunkowany, prawdopodobnie kupią subskrypcję.

5. Coffeedesk – Koncentrowanie się na ludziach

Coffeedesk to polski sklep e-commerce z prostym komunikatem: Mamy dobrą kawę i herbatę.

Mają inne podejście do content marketingu, co czyni je jednym z nich najlepsze przykłady content marketingu dla małej firmy do naśladowania.

Kawa jest bardzo osobistą sprawą dla wielu ludzi. Szukają idealnego naparu. Chcą przenieść smakoszy do kawiarni we własnej kuchni.

Coffeedesk pomaga im to robić w wyjątkowy sposób.

Treści interaktywne

Zamiast zwykłego bloga Coffeedesk zainwestował w budowę czegoś innego. Stworzyli niektóre z najlepsze przykłady content marketingu widzieliśmy. Zrobili to za pomocą podstawowych, ale funkcjonalnych interaktywnych narzędzi, które pomagają ludziom znaleźć idealną kawę.

Coffeedesk tworzy wiele quizów, które są zabawne i zawierają wiele informacji. Quizy delikatnie prowadzą konsumenta do konkretnej kawy, herbaty lub akcesoriów. Dzięki tym quizom Coffeedesk oferuje bardzo spersonalizowane rekomendacje.

W ten sposób dowiadują się więcej o swoich docelowych klientach.


ukierunkowany marketing treści

To cenne informacje, nawet jeśli dana osoba nie kupuje.

Treści skoncentrowane na pracownikach

Coffeedesk kładzie duży nacisk na ludzi stojących za ich produktami. W świecie e-commerce jest to na ogół rzadkie. Niektóre z najwyższych stanowisk angażujących w ich profilu prezentują swoich pracowników w różnych ustawieniach.

Wygląda na to, że ci goście dobrze się bawią na targach.

najlepsze przykłady content marketingu

Oto zespół przygotowujący się do dużego wydarzenia promocyjnego. Ponownie wyglądają, jakby lubili to, co robią. Ma to znaczenie dla potencjalnych klientów, którym zależy na tym, jak traktowani są pracownicy.

Przykład Coffeedesk

Media społecznościowe

Na Facebooku mają stronę w języku polskim i angielskim, ponieważ są polską firmą. Posiadają również dwie strony internetowe (polski i angielski) oprócz francuskiego i kilku innych języków.

Zapewniają doskonałe zaangażowanie w każdej witrynie, zmieniając przeznaczenie zdjęć i zmieniając kopię na inne języki.

Warto to zauważyć w przypadku każdej małej firmy, która ma dużą liczbę klientów, którzy przede wszystkim mówią w języku innym niż angielski. Połowa wysiłku zajmuje zbudowanie strony w drugim języku, aby lepiej dotrzeć do tego klienta. Wystarczy zmienić przeznaczenie treści.

Bardzo ważne jest, aby twój tłumacz skutecznie komunikował przekaz marki. W przeciwnym razie rzeczy giną w tłumaczeniu.

Coffeedesk regularnie podkreśla najnowsze innowacje w kawie i herbacie. Robią to piękne zdjęcia i krótkie filmy instruktażowe.

Stworzyli wiernych obserwatorów w mediach społecznościowych, produkując i dystrybuując tylko wysokiej jakości, angażujące treści.

Zacznij tworzyć własne Najlepsze przykłady marketingu treści

Te najlepsze przykłady content marketingu wykazać coś bardzo ważnego. Istnieje kilka bardzo skutecznych sposobów wykorzystania content marketingu i nigdy nie są nudne. Ale postępują zgodnie ze strategicznymi najlepszymi praktykami, takimi jak spójność i koncentrując się na tym, co chce zobaczyć klient docelowy.

Zostaw odpowiedź