16 niezbędnych narzędzi do SEO

Podziel się:

Pozycjonowanie stron SEO może być dla niektórych przykrym obowiązkiem. Tworzenie linków nie jest łatwe w dzisiejszej erze SEO, a przy tak wielu sygnałach, technikach i perspektywach, trudno jest wiedzieć, od czego zacząć.

Na szczęście mamy do dyspozycji cały arsenał narzędzi – zarówno płatnych, jak i bezpłatnych. Możesz wykorzystać, aby ułatwić Ci życie we wszystkich tych obszarach. Narzędzia te mogą nie tylko przyspieszyć niektóre z bardziej długich procesów, które przychodzą wraz z terytorium, ale mogą również zwiększyć skalę twoich strategii i poprawić wskaźniki sukcesu.

W tym artykule mamy aktualną listę najlepszych narzędzi dostępnych w 2020 roku do SEO poza stroną. Oto szybki podgląd narzędzi, które będziemy dzisiaj oglądać:

16 niezbędnych narzędzi do SEO

Bardziej zaawansowane narzędzia z tej listy są płatne, ale dostępnych jest również wiele bezpłatnych narzędzi do określonych zadań SEO i wydajności poza stroną. Więc zacznijmy.

1. Google

Wiem, że włączenie Google tutaj wydaje się oczywiste, ale tak często widzimy wyselekcjonowane listy narzędzi SEO, które je pomijają, więc dla pretensjonalnej oczywistości pojawia się.

Google indeksuje całą sieć. Tłumaczenie: Google ma listę wszystkich miejsc, w których potencjalnie możesz chcieć połączyć swoją witrynę!

2. Ahref 

Jeśli szukasz możliwości SEO poza stroną (np .: najlepszych blogów SEO, z których można uzyskać soczyste linki zwrotne), sensowne jest pobranie tej listy bezpośrednio ze źródła, wyszukując „blogi seo”, „aktualności seo” i inne powiązane zapytania do wyszukiwarki Google.

3. Linki zwrotne

Sprawiają, że sieć krąży pod względem ruchu, zarówno w przypadku skierowań, jak i widoczności wyszukiwania.

Dlatego analiza i śledzenie tych danych ma kluczowe znaczenie zarówno w witrynach własnych, jak i konkurencyjnych. Wszystkie trzy z tych narzędzi ciężko pracują w celu indeksowania sieci i prowadzenia obszernego indeksu danych linków zwrotnych.

4. Majestic

Możesz także użyć tych narzędzi, aby odkryć nowe możliwości linków odpowiednie dla twojej branży. Niektóre oferują także dodatkowe funkcje analizy, takie jak narzędzie Clique Hunter Majestic, które mogą znacznie przyspieszyć ten proces.

majestic.com

5. Linkclump

Jest to rozszerzenie Chrome, które może podświetlić wiele linków jednocześnie na stronie, a następnie wykonać akcję dla tych linków, niezależnie od tego, czy będzie to kopiowanie ich w celu wklejenia do arkusza kalkulacyjnego, czy otwieranie ich na wielu kartach.

To może nie brzmieć dużo, ale jeśli kiedykolwiek musiałeś skopiować lub kliknąć ogromną listę linków jeden po drugim, będziesz wiedział, że jest to jedna z najbardziej nużących rzeczy na ziemi. Pozwoli to zaoszczędzić nie tylko czas i wysiłek podczas wykonywania pracy, ale także niewielki ułamek twojego zdrowia psychicznego.

6. Archiwum sieciowe

To dokładnie to, co napisano – historyczny indeks stron i witryn w Internecie.

Jeśli chodzi o wykorzystanie tego do SEO poza stroną, może być niezwykle przydatne, gdy znajdziesz uszkodzone linki za pomocą Check My Links. Gdy znajdziesz link do strony 404, istnieje szansa, że ​​kiedyś była na niej dobra treść, a inne strony również będą do niej prowadziły.

Możesz użyć Archiwum WWW, aby dowiedzieć się, czym była ta zawartość, odtworzyć ją (i ulepszyć), a następnie dotrzeć do innych witryn z prośbą o zaktualizowanie uszkodzonego łącza z powrotem do zaktualizowanego zasobu.

7. Talkwalker

Jest to alternatywa dla Alerty Google, która po prostu działa lepiej.

Nie pytaj mnie, dlaczego, ale z jakiegoś powodu około 2013 r. Alerty Google się zepsuły i chociaż od tego czasu zostały „naprawione”, nie zostały zaktualizowane w celu zaspokojenia potrzeb nowoczesnego SEO. Oferta Talkwalker dostarcza natychmiastowe, codzienne lub cotygodniowe powiadomienia, gdy znajdzie w sieci dowolny wyszukiwany termin.

Te alerty są przydatne bez końca; śledzenie wzmianek o marce, śledzenie wzmianek o konkurentach, odkrywanie nowych możliwości poza stroną za pomocą śladów i wiele więcej.

8. SEOquake

Istnieje wiele wtyczek do przeglądarki, które dają oddzielne dane na przeglądanej stronie internetowej, jednak SEOquake

Ma on większość tego, czego potrzebujesz pod jednym dachem, w tym pozycję strony, wiek domeny. Również datę pamięci podręcznej, udziały społecznościowe i inne.

SEOquake działa również w SERP, pozwalając zobaczyć dane każdej witryny z jednej strony i ma przydatną opcję, która wyróżnia linki nofollow z przekreśleniem.

9. Screaming Frog

Jest głównie chwalony za to, że jest doskonałym narzędziem SEO na stronie, jednak gdy zrozumiesz tajniki oprogramowania, z pewnością znajdziesz zastosowanie również do SEO poza stroną.

Moim ulubionym zastosowaniem jest odzyskanie linku do wzmianki o marce za pomocą Screaming Frog, aby zaindeksować pełną listę znalezionych stron i za pomocą niestandardowego filtra. Również aby sprawdzić, czy istnieje link do strony internetowej tej marki, czy nie w HTML. Może to zaoszczędzić godziny (a nawet dni!) Dzięki ręcznemu sprawdzaniu każdej wzmianki.

10. Buzzstream

Jeśli chodzi o zarządzanie zasięgiem, na platformie oprogramowania Buzzstream jest niewielu rywali.

Podzielony na dwa kluczowe obszary, Buzzstream jest narzędziem do zarządzania A) budowaniem linków oraz B) PR i mediów społecznościowych.

Co mówią: „Fragmentacja mediów doprowadziła do tego, że miliony wpływających osób rozmawiały o produktach i usługach w sieci społecznościowej. Budowanie i skuteczne zarządzanie relacjami z tymi osobami wpływającymi jest kluczem do znalezienia przez klientów. ”

Z powodu ewolucji wyszukiwarek i wprowadzenia mediów społecznościowych ludzie zasadniczo zmienili sposób robienia zakupów i poznawania produktów. Co robi BuzzStream? Celem jest uporządkowanie chaosu rozwijania autentycznych relacji z wpływowymi osobami w sieci społecznościowej.

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz budować połączenie, czy doświadczony „zasięg”, zrozumiesz siłę zarządzania i organizacji w tym dziale. Utrzymywanie kontroli nad rzeczami może stać się przytłaczające, a ta dziwaczna platforma zapewni Ci najlepszą okazję.

11. SEOTools dla Excela

Pierwszy wiersz na stronie Niels Bosma dla SEOTools dla Excela brzmi: „Prawdziwe SEO działają w Excelu”. Nie możemy się kłócić z tym stwierdzeniem, a także nie możemy się spierać o to, jak przydatny jest jego pomysł.

SEOTools dla Excela może importować całe bogactwo danych do twoich arkuszy kalkulacyjnych, zarówno w celach SEO w witrynie, jak i poza nią. Możesz nie tylko uzyskać dostęp do rankingu strony i udziałów społecznościowych, ale także dobrze wykorzystuje interfejs API Majestic.

Jednym z moich ulubionych zastosowań tego narzędzia jest sortowanie list potencjalnych klientów według ich autorytetu. Sygnałów, co oznacza, że ​​mogę priorytetyzować je pod względem ważności i korzyści.

12. SEMRush

Ma wiele danych, które mogą być przydatne do wszystkiego, od analizy kar po audyty łącza zwrotnego. Świetny wszechstronny.

SEMrush to narzędzie SEO, które bada słowa kluczowe, śledzi strategię słów kluczowych, których używa konkurencja, przeprowadza audyt SEO bloga, szuka możliwości linków zwrotnych i wielu innych.

13. Kerboo

Narzędzie opracowane przez praktycznych SEO dla praktycznych SEO, co daje mu bardzo dużą przewagę konkurencyjną w zakresie wielu działań.

Od odkrywania i odrzucania linków do ciągłego monitorowania i raportowania.

Cechą szczególnie interesującą dla SEO poza stroną jest funkcja „Peek”. Po prostu dodając odpowiednie słowa kluczowe związane z branżą lub tematyką witryny, Kerboo uruchomi się i rozpocznie wyszukiwanie. Nie tylko odkryje potencjalne strony do zasięgnięcia, ale może je posortować według wartości SEO i autorytetu, a także zbierać dane kontaktowe i informacje o kanałach społecznościowych.

Najbardziej imponującym aspektem Kerboo było wyszukiwanie e-maili. Wychodząc kilka kroków poza LinkedIn Sales Navigator, Kerboo przywraca wszystkie te informacje, a potem kilka!

Doskonałym przykładem tego, w jaki sposób możesz użyć tej funkcji jest to, że może ona śledzić niemal wszędzie online. Dana osoba pisze i przekazuje treści za pomocą swojego adresu e-mail, otwierając w ten sposób wiele innych możliwości tworzenia linków.

14. Contentbird

To narzędzie, które służy jako wszechstronne centrum informacji i śledzenia danych dla SEO. Uważam, że faworyzuje przede wszystkim tworzenie linków.

Prawie każdy etap procesu tworzenia linków jest zawarty w Contentbird od początku do końca. Po pierwsze, ma narzędzie do wyszukiwania linków, które uruchamia się i wykonuje większość ciężkiej pracy za Ciebie. Stamtąd możesz wysłać zasięg z poziomu samego narzędzia i śledzić zasięg od czasu oczekiwania na sukces. Funkcja zasięgu pozwala również zapisywać szablony i pobierać informacje o osobie / witrynie, z którą się kontaktujesz automatycznie, dzięki czemu każdy adres e-mail można łatwo dostosować do odbiorcy.

Po drugie, Contentbird nie przestaje działać po zbudowaniu linku. Cały profil linku zwrotnego jest regularnie monitorowany i sprawdzany, co oznacza, że ​​żaden usunięty lub utracony link nie przejdzie pod twój radar.

Contentbird oferuje również usługę ostrzegania w celu śledzenia najważniejszych zwrotów biznesowych w Internecie. Niezależnie od tego, czy jest to Twoja marka, wzmianka o konkurencji lub osoby omawiające tematy istotne dla twojej branży.

Jednak zdecydowanie moją ulubioną funkcją jest to, jak łatwo możesz utworzyć i oznaczyć prawie wszystko, czy to kontakty, czy etapy w procesie docierania. Nie wszystkie agencje i marketerzy stosują ten sam proces udzielania pomocy, więc możliwość dostosowania go do własnego stylu pracy jest ogromną korzyścią.

Oczywiście nie możemy napisać takiego artykułu, nie wspominając o naszej własnej preskryptywnej platformie marketingowej Apollo Insights. Apollo to znacznie więcej niż tylko budowanie linków. Gromadzi wszystkie dostępne dane na temat twojej witryny z wielu wyżej wymienionych narzędzi, analizuje je i identyfikuje wszelkie zagrożenia i szanse w kampaniach marketingowych w sieci wyszukiwania. To nas wyróżnia spośród innych agencji SEO i dlaczego jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom przewagę w ich branżach.

15. Senuto

Senuto to narzędzie łączące w sobie trzy podstawowe funkcje:

  • analizę widoczności serwisów w wyszukiwarce Google,
  • monitoring pozycji,
  • bazę słów kluczowych.

Wpisując adres dowolnej strony internetowej, już po kilku chwilach otrzymamy zestaw danych, dzięki którym szybko określimy aktualną kondycję domeny. Czytelny wykres zaprezentuje liczbę słów kluczowych, na które rankingowała witryna w TOP w wybranym przez nas przedziale czasu.

16. SEMSTORM

Słowa kluczowe łączymy z konkretnymi lokalizacjami, nie tylko ze względu na dane państwo, ale też miejscowość. Rozbudowany Suggester ułatwi dobór słów kluczowych  o określonym potencjale i konkurencyjności, a inna funkcja. Nazwana Generatorem Tematów – proponuje wartościowe pytania i problemy, idealne do opisania w artykule na firmowym blogu.


Podziel się:

Dodaj komentarz