11 korzyści z blogowania dla właścicieli małych firm w 2020

 

Czy są jakieś korzyści z blogowania? Pewnie że są. Przez dziesięciolecia przedsiębiorcy promowali swoje firmy poprzez content marketing. Forma marketingu treści zmieniła się jednak na przestrzeni lat.

Pomyśl o wynalezieniu prasy drukarskiej, ogromnym wpływie telewizji, a następnie wybuchu technologii cyfrowych. Jednym z powszechnych trendów w tej ewolucji jest fakt, że firmy stale znajdują lepsze sposoby dawania więcej klientom i uzyskiwania większych korzyści.

W ostatnich latach jednym z takich cyfrowych mediów, które właśnie to robi i tworzy wartość dla twojej firmy, jest blogowanie.

Dziś chcemy rozszerzyć korzyści płynące z blogowania dla właścicieli firm, aby pokazać, dlaczego powinieneś mieć bloga, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. A jeśli tak, to mamy dla Ciebie kilka wskazówek, które pomogą Ci zobaczyć więcej korzyści z blogowania.

Gillette wcześnie zrozumiał zalety blogowania

Najlepszym przykładem, jaki przychodzi mi na myśl, jest przejście Gillette’a z promowania maszynki do golenia za pośrednictwem lokalnych gazet w weekendy na przekonujący blog o stylu życia, który zawiera porady na temat golenia.

blogowanie dla biznesu

Marka wcześnie zrozumiała, że ​​reklamy wychodzące stają się passe. Nadszedł czas, aby uznać się za lidera branży, gdy ludzie myślą o goleniu.

Odeszli od strategii wychodzących i zaczęli stosować techniki przychodzące, takie jak blogowanie, które tworzą wartość dla ich bazy klientów i pomagają sprzedawać swoje produkty w sposób nie-sprzedażowy. Ta metoda najlepiej pasuje do klientów.

Dotyczy to nie tylko dużych korporacji, ale także małych firm. Korzyści płynące z blogowania są powszechne i mogą pozytywnie wpłynąć na wszystkie firmy każdej wielkości.

nowoczesne blogowanie

Jak widać w powyższym przykładzie, minęły czasy, kiedy jedynym sposobem na wpłynięcie na kupującego było poszukiwanie reklamy drukowanej w lokalnej gazecie. Lub ogłaszając nowy produkt w telewizji w czasie największej oglądalności, mając nadzieję, że twoi odbiorcy zobaczą twoją reklamę i zareagują.

Boom dot-com bardzo się zmienił dla właścicieli firm. A przede wszystkim, w jaki sposób promują swój biznes, aby przyciągać klientów, którzy gromadzą się w sklepach.

Dzisiaj reklamodawcy polegają na czymś znacznie bardziej adaptacyjnym, co tworzy wartość. Chociaż zakres reklamy online jest ogromny, skupimy się na temacie blogowania i korzyściach, jakie przynosi on właścicielom firm takim jak ty.

Blogowanie dla właścicieli firm

Jako właściciel firmy, jeśli nie masz pojęcia, czym dokładnie jest blogowanie, nie mówiąc już o korzyściach płynących z blogowania, nie ma się czego obawiać. Jesteś we właściwym miejscu!

43% właścicieli firm twierdzi, że nie wie, co to jest blogowanie, lub nie prowadzi aktywnego blogu dla swojej firmy. W dobie marketingu internetowego firmy te prawdopodobnie tracą więcej klientów i sprzedaży.

Alert spoilera! – 55% spośród tych, którzy to robią, wykorzystują go jako swoją pierwszą strategię marketingową dla firm przychodzących i twierdzą, że skorzystali na tym.

blogowanie dla właścicieli firm

Blog to kompilacja myśli, faktów i ekspertyz związanych z biznesem, branżą lub jej odbiorcami. Jest to pisemna informacja, która jest dostępna online i może być dostępna dla każdego, kto odwiedza witrynę firmy.

Internet zrewolucjonizował sposób, w jaki właściciele firm myślą o reklamie. Nie tylko pod względem mediów i publikacji. Zmienił sposób, w jaki konsumenci faktycznie konsumują media.

Dzięki otwarciu różnych dróg gromadzenia informacji firmy sprawiły, że firmy przemyślały i często zmieniały strategię marketingu przychodzącego.

Wiele firm stosuje obecnie strategię, w której konsumenci przychodzą do nich w celu uzyskania informacji, a nie popychają sprzedaż poprzez strategie wychodzące, aby szerzyć wiedzę o swoich produktach.

Naszym zdaniem jest to jedna z największych zalet blogowania. Zmiana sposobu prowadzenia działalności przez firmy.

Ale istnieje 11 innych niesamowitych korzyści z blogowania, którymi chcieliśmy się z tobą podzielić. Uważamy, że jako inteligentny właściciel firmy powinieneś o tym wiedzieć, jeśli chodzi o blogowanie dla swoich klientów.

Oto kilka danych wysokiego poziomu na początek:

  • Firmy, które publikują regularne treści, otrzymują 8-krotnie większy ruch
  • Blogowanie pomaga zmniejszyć ogólne wydatki na marketing o ponad 60%
  • Blogowanie pomaga osiągnąć 3 razy więcej potencjalnych klientów

11 korzyści z blogowania jako doświadczonego właściciela z pierwszej ręki

  1. Pokaż, że jesteś ekspertem w swojej branży

Zasiłek: Zaufanie

Wygląd bloga i sposób pisania możesz dopasować do swojej osobowości lub głosu marki. Te rzeczy pomogą Twojemu blogowi wyróżnić się na tle innych. Dzięki temu Twoi czytelnicy będą mogli nawiązać z Tobą głębszą więź. Dzięki temu jesteś przejrzystą marką, z którą chętnie byś sobie poradził.

Ponadto blogowanie to świetny sposób dla firm na dzielenie się wiedzą z klientami na temat branży lub innych istotnych obszarów zainteresowania. Firmy odnoszące sukcesy konsekwentnie publikują artykuły na blogach, aby potwierdzić swoją pozycję lidera branży i eksperta w danej dziedzinie.

Pomaga konsumentom budować zaufanie do twojej marki. Użytkownik, który czyta Twojego bloga, często naturalnie ma z Tobą kontakt i ci ufa.

Jest to część strategii przychodzącej, o której wspominaliśmy wcześniej z Gillette. Po pierwsze, budujesz zaufanie klientów, zanim spróbujesz je sprzedać na swoich produktach / usługach.

Przykład branżowy: Airbnb

zalety blogowania

Powyższe zdjęcie pochodzi ze strony blogu Airbnb Belong Anywhere. Łączy czytelników z doświadczeniami gości i recenzjami miejsc docelowych.

Kiedy myślisz o wakacjach budżetowych, nigdy nie przegapisz sprawdzenia Airbnb w pierwszej kolejności.

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co sprawia, że ​​innowacyjne startupy, takie jak liderzy branży Uber i Airbnb i prowokują do myślenia? Takie rzeczy jak blogowanie są na pierwszym miejscu, gdy klienci planują wakacje.

 

  1. Stwórz wartość dla swoich klientów

Zasiłek: Zwiększ wartość ogólnej obsługi klienta

Ludzie nie podążają za nadmiernie sprzedawanymi markami. Co jest do naśladowania? Nie ma ciekawych historii z wielu stanowisk sprzedaży.

Najważniejszą zaletą blogowania jest tworzenie wartości dla klientów. Chcesz zapewnić lepszą obsługę klienta niż konkurenci. Nie możemy wystarczająco podkreślić tego znaczenia.

Blogowanie bez myślenia o wartości dodanej do doświadczenia klienta jest jak wyruszenie na wędrówkę bez butów. To nie ma sensu, bo zranisz się.

Dzięki blogowaniu dajesz swoim klientom coś za darmo, zanim dokonają zakupu. W nadziei, że darmowe informacje poprowadzą ich do samodzielnego zakupu.

Niektóre rzeczy, którymi możesz się podzielić, to pomocna lista kontrolna, pomysły, przepisy kulinarne itp.

Im więcej twoi potencjalni klienci mogą uzyskać od ciebie za darmo, tym bardziej lojalni będą, gdy zostaną klientami. Edukacja najpierw przed sprzedażą jest zawsze dobrą taktyką!

Przykład branżowy: Etsy Marketplace

Etsy to rynek produktów kreatywnych. Jest to biznes oparty na handlu elektronicznym, taki jak Amazon, ale w przypadku produktów rzemieślniczych, takich jak ręcznie robione świece, domowe dekoracje itp. Z biznesowego punktu widzenia wypełniają lukę między sprzedawcami a użytkownikami.

Ale co czyni go tak dużym i rozpoznawalnym?

Fakt, że użytkownicy polegają na nich w zakresie ich kreatywnych potrzeb i pomysłów. Wiele można przypisać ich strategii przychodzącej – którą jest ich blog Etsy Journal.

blog przez etsy

Ten blog składa się z artykułów, list kontrolnych i pomysłów, które nie promują bezpośrednio swoich produktów, ale przekazują pomysły i inspirują użytkowników. Ich celem jest zwiększenie wartości dla użytkowników, którzy z kolei ufają marce w zakresie jej kreatywnych potrzeb.

  1. SEO

Optymalizacja wyszukiwarek to coś więcej niż tylko ranking. Jest to długoterminowa taktyka, dzięki której twoja firma będzie widoczna nad konkurencją w wynikach wyszukiwania. Można to zrobić na kilka sposobów.

Jednym ze sposobów jest pisanie postów na blogach wokół słów kluczowych wyszukiwanych przez klientów. To świetny sposób na upewnienie się, że publikujesz odpowiednie treści. A gdy algorytmy wyszukiwarek się indeksują, okazuje się, że Twój blog wielokrotnie używał popularnego słowa kluczowego. Ze względu na ich znaczenie decydują o tym, aby twoja firma zajęła wyższe miejsce na stronie wyników wyszukiwania.

Istnieje wiele optymalizacji na stronie i poza nią, ale jest to jedna z wielkich korzyści blogowania dla właścicieli firm.

Zasiłek: Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania

Przykład branżowy: Firmy ubezpieczeniowe są tutaj doskonałym przykładem. Czy kiedykolwiek googlowałeś, co robić po wypadku samochodowym? Prawdopodobnie zobaczysz coś takiego.

wyniki wyszukiwania

Trzy najlepsze wyniki pochodzą z różnych firm. To podkreśla jedną z najważniejszych zalet blogowania. Firmy, które blogują konsekwentnie, mogą korzystać z narzędzi online, aby zwiększyć swoją widoczność podczas wyszukiwania. Możesz także generować więcej tematów blogów na podstawie wyszukiwań, które są popularne wśród Twoich klientów. To świetna taktyka polegająca na korzystaniu z blogowania na swoją korzyść.

  1. Zbieraj e-maile

Właściciele firm mogą wykorzystywać blogowanie jako sposób na zbieranie wiadomości e-mail od zainteresowanych klientów, prosząc odwiedzających witrynę o zasubskrybowanie postów na blogu. Następnie możesz dodać tych użytkowników do lejka marketingowego. Gdzie możesz wysłać więcej komunikatów i promocji na temat swojej firmy. Im więcej punktów kontaktowych masz z klientem, tym większa szansa na konwersję.

zalety blogowania

Zasiłek: Twórz listy e-mailowe zainteresowanych klientów do przyszłych marketingowych punktów kontaktowych.

Przykład branżowy: Blogi kosmetyczne wykorzystują blogowanie na wielką korzyść, jeśli chodzi o zbieranie wiadomości e-mail w celach marketingowych. Marki kosmetyczne często udzielają wskazówek i najlepszych praktyk. W ramach tego doświadczenia zachęcają czytelników i odwiedzających do zapisania się na biuletyny, aby otrzymywać spójne porady lub funkcje. Taktykę tę można zastosować w wielu innych branżach.

  1. Generowanie popytu

Jest pierwszym krokiem w taktyce generowania potencjalnych klientów, która przechwytuje zainteresowane lub potencjalne perspektywy za pośrednictwem formularza kontaktowego. Generowanie popytu to część, w której firmy muszą generować wystarczający popyt z rynku, aby móc im sprzedawać. Firmy często wykorzystują blogi i prezentacje treści jako kanał do ogłaszania nowych produktów, funkcji i informowania klientów o swojej marce i oferowanych rozwiązaniach.

Zasiłek: Twórz i pielęgnuj zainteresowanie swoją marką i produktami

Przykład branżowy: jabłko

Apple jest doskonałym przykładem generowania popytu poprzez prezentację treści.

prezentacja treści

Każdego roku, gdy pojawia się kultowe oprogramowanie lub produkt, liderzy Apple przedstawiają szczegółową prezentację, aby podekscytować obserwujących markę na temat nowej wersji. Steve Jobs zaczął to i trwa nawet po jego śmierci, ponieważ działa.

  1. Prowadzić konwersje

Mówiąc najprościej, istnieją trzy etapy pozyskiwania klienta do firmy.

  1. Świadomości
  2. Rozpatrywania
  3. Decyzyjny

Korzyści z blogowania można rozszerzyć na wszystkie trzy. Jeszcze ważniejsze jest zrozumienie, że wszystkie trzy etapy odgrywają równie asertywną rolę w nawróceniu klienta.

Na przykład listy kontrolne i porady w poście na blogu mogą pomóc przyciągnąć nowego klienta i zainteresować go Twoimi produktami lub usługami.

Ponadto tematami przewodnimi mogą być konwersje klientów na etapie rozważań, które mogą wymagać niewielkiego nacisku i nieco więcej informacji o produkcie.

I wreszcie, marketing treści referencyjnych może pomóc klientowi na etapie decyzyjnym, który może potrzebować dowodu społecznego przed zakupem od ciebie. Blogowanie jest ważnym elementem procesu konwersji potencjalnych klientów.

Zasiłek: Popchnij klienta przez proces konwersji potencjalnych klientów (świadomość, rozważanie, decyzja) bez „sprzedaży”.

Przykład branżowy: Luźny

Slack, wewnętrzne narzędzie do przesyłania wiadomości w miejscach pracy, najlepiej pasuje, gdy myślimy o korzyściach płynących z blogowania, jeśli chodzi o pomoc w konwersjach potencjalnych klientów. Gdy użytkownik przegląda strony z cennikami Slacka lub decyduje się na niestandardową wycenę, zostaje powitany komunikacją dotyczącą historii Slacka dla klientów. Blog poświęcony historiom sukcesu klientów. To bardzo dobrze może okazać się ostateczną taktyką sprzedaży, która zmusza potencjalnego klienta do konwersji.

  1. Uzyskaj ekspozycję i widoczność

Czasami właściciele firm uważają, że ich pieniądze lepiej inwestować w takie działania, jak zarządzanie marką, niż w reklamę i promocje. Ale w jaki sposób budować świadomość na temat swojej firmy bez wydawania środków na jej promocję?

Jak informujemy naszych klientów, blogowanie jest często odpowiedzią na wiele ich pytań. Jeśli Twój blog naprawdę tworzy wartość dla użytkowników, wyszukiwarki go podniosą. Nieważne co. Ta strategia jest świetnym sposobem dla marek na przechowywanie informacji o nowych produktach i usługach na ich stronie internetowej. Gdzie użytkownicy odwiedzą nie tylko po to, aby uzyskać informacje, których szukają, ale także dowiedzą się ogólnie o firmie.

Zasiłek: Zwiększ widoczność marki

blog tesla

Przykład branżowy: Blog Tesli

Firmy takie jak Tesla wydają niewiele na promocję swojego biznesu. Więc jak są tak popularne? Zamiast tego polegają na dodawaniu wartości swojej społeczności dzięki blogom i artykułom, które i tak zyskają historię w publikacji. To ich sposób na szerzenie wiedzy o nowych produktach i funkcjach. A czasem jedyny sposób.

  1. Zbuduj swoją sieć dzięki Influencer Marketing

Innym sposobem, w jaki blogowanie może przynieść korzyści właścicielom firm, jest współpraca z wpływowymi osobami w ramach strategii marketingu treści. Na ogół dajesz wpływowi swój produkt, który ma lub którego używasz w zamian za wpis na blogu oceniający produkt i twoją firmę. Kluczem tutaj jest upewnienie się, że pracujesz z wpływowym, który klienci podziwiają lub podążają.

Jest to ważna zaleta blogowania, często pomijana przez właścicieli firm. Pomyśl o sobie jak o nowym właścicielu firmy. twoja firma jest młoda i ma niewielu obserwujących. Twój blog najprawdopodobniej początkowo nie wywrze dużego wpływu. Z drugiej strony, osoby wpływowe mają już setki tysięcy obserwujących, do których mogą wypromować twoją firmę za pomocą prostego posta na blogu oceniającego Twój produkt.

Zasiłek: Większy zasięg dzięki marketingowi influencerów

Przykład branżowy: Home Depot, wprowadzając nową gamę mebli, narzędzi i sprzętu, rzucił wyzwanie grupie wpływowych, aby zbudowali stylowe patio przy użyciu tylko produktów Home Depot.

Home Depot Pinterest

Ideą marki było udokumentowanie, jak łatwe były ich narzędzia. Wpływowi pisali o tym na swoich stronach blogowych, które Home Depot udostępnili na swojej stronie i platformach społecznościowych, pomagając w ten sposób marce osiągnąć szeroki zasięg.

Blog Home Depot

  1. Generuj linki zwrotne

Linki przychodzące to linki na innych stronach internetowych, które prowadzą z powrotem do twojej witryny. Oprócz tego, że jest doskonałym narzędziem do zwiększania SEO, znajduje swoje miejsce wśród korzyści blogowania. Jak już wspomniano wcześniej, blogowanie tworzy wartość dla klientów, udzielając wskazówek i ważnych informacji na temat firmy lub branży w ogóle. Jeśli te artykuły na blogu są wystarczająco cenne, aby rozwiązać problem z klientem, mogą zostać pobrane przez inne witryny lub blogi.

Gdy inne witryny zawierają linki do twoich informacji, wygląda to na silną rekomendację dla Google. Tak jak w przypadku każdego produktu, im bardziej ktoś go poleca, tym bardziej chcesz go używać. Te cyfrowe zalecenia (linki zwrotne) pomagają zwiększyć autorytet witryny i sygnalizują, że witryna sprzyja algorytmom wyszukiwarek.

Zasiłek: Linki zwrotne podnoszą Twój autorytet domeny i pozycję w wyszukiwarkach.

Przykład branżowy: New York Times jest tego doskonałym przykładem. Chociaż zaznaczył się w mediach, prowadzi również własnego bloga, który mówi o swoich opiniach na różne tematy, od opieki zdrowotnej po technologię. Tematy są tak trafne i dotykają codziennego życia ludzi, że marki często powołują się na „New York Times”, powołując się na podobny temat.

  1. Informacje zwrotne

Blogowanie to także świetny sposób, aby klienci mogli komentować twoją firmę. Ze względu na łatwą dostępność blogów w witrynie marki, blogowanie stało się rozszerzeniem dla klientów, aby dowiedzieć się więcej o tym, co lubią, a czego nie.

Klienci mogą dzielić się z innymi użytkownikami historiami na temat twoich produktów / usług. Lub po prostu zostaw opinię na stronach bloga. Podobnie jak w przypadku odsłuchów społecznościowych, marki mogą łatwo odpowiednio dostosować strategię marketingową / reklamową na podstawie zaangażowania i opinii otrzymywanych z postów na blogu.

Czy masz jakieś inne korzyści z blogowania, które zauważyłeś dla swojej firmy? Udostępnij je nam w komentarzach poniżej.

Zasiłek: Blogi mogą zapraszać użytkowników do wystawiania opinii i opinii.

Przykład branżowy: Trip Advisor

Jednym z takich przykładów jest blog Trip Advisor, w którym wspomniano o różnych miejscach wakacyjnych na całym świecie. Każdy post na blogu kończy się sekcją komentarzy, w której użytkownicy mogą zostawić swoje opinie, opinie i sugestie dotyczące lokalizacji, jeśli ją odwiedzili. Jest to świetny sposób, w jaki firmy mogą wykorzystać opinie, nawiązać kontakt z klientami i ulepszyć swoją działalność.

  1. Bądź przed konkurencją

Firma, która ma aktywny blog na swojej stronie internetowej, jest bardziej prawdopodobne, że odwiedzający ją dokona zakupu. Ostatnie badanie marketingowe wykazało, że 55% użytkowników jest wystarczająco zachęcanych do kupowania od firmy, jeśli mają spójnego i interesującego bloga. Firma ze stałym blogiem jest postrzegana przez użytkowników nie tylko jako ekspert, ale także tworzy wartość, która pośrednio pomaga konsumentowi wybrać produkty i usługi.

Zasiłek: Mają większy udział w rynku niż konkurenci.

Przykład branżowy: American Express

blog online

American Express jest prawdopodobnie jednym z najlepszych przykładów, które należy odnotować, jeśli chodzi o korzystanie z blogów, aby wyprzedzić konkurencję. Podczas gdy inni konkurenci byli zajęci rozmowami o swoich nowych produktach, American Express odnotował wzrost w małych firmach w Ameryce Północnej i postanowił to wykorzystać. Założyli blog, w którym dzielą się sposobem, w jaki właściciele firm mogą rozwijać swoje firmy, oraz tym, w jaki sposób społeczność powinna wspierać małe firmy.

Taktyka okazała się skuteczna, ponieważ blogi te nie miały charakteru promocyjnego, ale sponsorowały ważną przyczynę tego, jak American Express wspiera właścicieli małych firm i ich marzenia. Dało to wyjątkową przewagę konkurencyjną marce, ponieważ teraz stanowiła samą ideę prowadzenia działalności gospodarczej.

Korzyści z blogowania to nie koniec…

Wszystkie te korzyści widzieliśmy na naszym blogu. Wiemy, że te taktyki działają i wiemy, że są prawdziwe.

Korzyści z blogowania nie ograniczają się tylko do posiadania bloga w swojej witrynie. Jeśli uda ci się skierować do niego wystarczający ruch, wkrótce zaczniesz zauważać wzrost sprzedaży. Ludzie nie tylko zaczną ci bardziej ufać, ale także będą kupować od ciebie więcej produktów. Może być kluczowym narzędziem w twoim arsenale marketingowym.

Zostaw odpowiedź