10 najlepszych narzędzi do badania słów kluczowych w 2020 r. (W tym bezpłatne opcje)

Badanie słów kluczowych jest kluczowym elementem nowoczesnego SEO. Niezależnie od tego, czy zaczynasz pisać starego bloga, czy opracowujesz strategię dotyczącą treści na nowy; słowa kluczowe dobrej jakości to jeden z najbardziej skutecznych sposobów na przyciągnięcie do witryny spójnego ruchu o wysokiej jakości. Zebraliśmy listę najlepszych narzędzi do badania słów kluczowych, które pomogą Ci zdobyć treść.

10 najlepszych narzędzi do badania słów kluczowych

1. Ahrefs Keyword Explorer

Ahrefs jest obecnie jednym z najlepszych narzędzi do badania słów kluczowych dostępnych dla twórców treści. Platforma zapewnia użytkownikowi szeroki raport słów kluczowych i opiera się na danych strumienia kliknięć w celu zapewnienia unikalnych wskaźników kliknięć.

Wyróżniające się funkcje

  • Dokładny wynik trudności słowa kluczowego
  • Ponad 1000 sugestii słów kluczowych
  • Obsługiwane w ponad 171 krajach
  • Dane dotyczące kliknięć w celu poprawy CTR
  • Obszerny przegląd SERP

cennik

Ahrefs ma cztery plany cenowe. Stawki dla freelancerów, marketerów internetowych, średnich firm i większych marek zaczynają się już od 82 USD miesięcznie, jeśli wybierzesz roczny plan płatności.

Mają ofertę próbną (7 USD za 7 dni) w swoich abonamentach Lite i Standard.

2. Planer słów kluczowych Google

Google Keyword Planner to prosta opcja oferująca kilka podstawowych funkcji. Mimo braku funkcjonalności jest to jednak jedno z najdokładniejszych źródeł danych dotyczących słów kluczowych na rynku. Dane pochodzą bezpośrednio od Google, a wyniki dobrze integrują się z monetyzacją AdSense.

Wyróżniające się funkcje

  • Znajdź komercyjne słowa kluczowe, używając zakresu stawek „u góry strony”
  • Dokładna liczba operacji wyszukiwania bezpośrednio z wyszukiwarki Google
  • Najlepszy wybór dla witryn biznesowych

cennik

Planer słów kluczowych Google jest dostępny za darmo.

3. SEMrush

SEMrush jest jak szwajcarski scyzoryk SEO. Zamiast tworzyć listę słów kluczowych, SEMrush sugeruje 5-10 bardzo szczegółowych słów kluczowych, których używają Twoi konkurenci.

Wyróżniające się funkcje

  • Odkryj długie słowa kluczowe i propozycje grup reklam
  • Uzyskaj roczne trendy słów kluczowych
  • Światowe statystyki dystrybucji CPC
  • Dostęp do pełnego zestawu narzędzi do badania słów kluczowych
  • Analiza trudności słów kluczowych i organiczne analizy ruchu

cennik

SEMrush jest gospodarzem 7-dniowej bezpłatnej wersji próbnej usługi. Aby uzyskać dostęp do okresu próbnego, musisz podać dane karty kredytowej, ale jeśli zdecydujesz się anulować subskrypcję w ramach 7-dniowego okresu próbnego, nie zostaną naliczone żadne opłaty.

SEMrush ma cztery różne plany cenowe. Najlepsze oferty pochodzą z rozliczeniami rocznymi.

  • Pro – Plan dla witryn o ograniczonym budżecie i freelancerów zaczyna się od 83 USD miesięcznie i jest rozliczany co roku.
  • Guru – Agencje SEO oraz małe i średnie firmy uznają funkcje tego planu za idealne do codziennego zarządzania witrynami z treścią. Guru zaczyna od 166 USD miesięcznie.
  • Biznes – Jest idealny dla sklepów i agencji eCommerce, a jego cena wynosi 333 USD miesięcznie.
  • Przedsiębiorstwo – Jeśli masz rozbudowaną strategię treści, wykraczającą poza możliwości powyższych rozwiązań, SEMrush może dostosować plan do twoich potrzeb.

4. KWFinder

 

KWFinder to narzędzie zaprojektowane przez Mangools – programistę znanego z dostarczania najlepszych narzędzi do badania słów kluczowych we wszystkich kategoriach. Aby rozpocząć, możesz skorzystać z przewodnika dla początkujących.

Platforma KWFinder ułatwia znajdowanie słów kluczowych o niskim poziomie trudności SEO, a także szereg innych przydatnych funkcji.

Wyróżniające się funkcje

  • Unikalny i łatwy w obsłudze interfejs użytkownika
  • Znajdź słowa kluczowe w dowolnym języku docelowym, w dowolnym miejscu
  • Wybierz opcje z listy skutecznych słów kluczowych
  • Uzyskaj dokładne statystyki dotyczące konkurencji słów kluczowych
  • Szczegółowy przegląd SERP wraz z listą sugestii
  • Użyj filtrów, aby zawęzić listę sugestii słów kluczowych

cennik

KWFinder jest częścią pakietu Mangools, który zawiera 4 inne narzędzia SEO. Pozwala tylko na kilka bezpłatnych wyszukiwań. Wybierz abonament roczny, aby zaoszczędzić do 40% na którejkolwiek z 3 subskrypcji.

  • Podstawowy – 30 USD (freelancerzy i małe firmy)
  • Premia – 40 USD (nowe startupy i blogi)
  • Agencja – 80 USD (sklepy eCommerce i ciężkie strony)

5. Long Tail Pro

Nie jest tajemnicą, że słowa kluczowe z długim ogonem są nowym standardem SEO. Long Tail Pro generuje długie słowa kluczowe dla niszowych witryn, a nawet zyskał popularność wśród producentów treści dla witryn mikro-niszowych.

Wyróżniające się funkcje

  • Potężne, szczegółowe dane dotyczące słów kluczowych
  • Łatwo znajduj słowa kluczowe z długim ogonem
  • Zawiera zalecenia dotyczące przyciągania wysoce przekształcalnego ruchu organicznego
  • Ponad 2500 przeglądów SERP co 24 godziny

cennik

Long Tail Pro to narzędzie premium i obecnie nie oferuje bezpłatnego okresu próbnego. Subskrypcje rozpoczynają się już od 25 USD miesięcznie (rozliczane co roku). Long Tail Pro oferuje obecnie trzy plany dla użytkowników.

  • Rozrusznik – 25 USD / miesiąc
  • Zawodowiec – 45 USD / miesiąc
  • Agencja – 98 USD / miesiąc

6. Majestic

Majestic to wszechstronne narzędzie SEO do monitorowania stanu Twojej witryny. Jest to idealne narzędzie dla nowych blogów i małych firm, które nie mają zasobów, aby zainwestować dużo skomplikowanego wsparcia w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.

Wyróżniające się funkcje

  • Wszystkie funkcje SEO są dostępne w jednym zestawie narzędzi
  • Znajdź łatwe do ukierunkowania frazy
  • Konkurs badawczy na każde słowo kluczowe
  • Wykres wiarygodności a autorytet dla analizy strony internetowej

cennik

Majestic umożliwia zarejestrowanie się i uruchomienie 3 bezpłatnych wyszukiwań, które pomogą Ci poznać tę usługę. Narzędzie sprawdzania słów kluczowych jest jednak dostępne tylko w planach PRO i API. Możesz wybrać zestaw narzędzi SEO za 83 USD / miesiąc po wybraniu opcji rozliczeń rocznych.

7. Narzędzie Keyword Tool

Jeśli masz obsesję na punkcie eksploracji danych słów kluczowych, wypróbuj Narzędzie propozycji słów kluczowych. Platforma jest uważana za jedno z najlepszych narzędzi do badania słów kluczowych na rynku i oferuje analizy dla wielu wyszukiwarek, w tym Google, YouTube, Bing, Amazon i App Store.

Wyróżniające się funkcje

  • Znajdź świetne słowa kluczowe za pomocą Google Autouzupełniania
  • Uzupełnij swój marketing w mediach społecznościowych analizą słów kluczowych na Instagramie i Twitterze
  • Eksportuj wyniki do CSV
  • Prosty UX dla początkujących

cennik

Narzędzie propozycji słów kluczowych jest bardzo podobne do Narzędzia planowania słów kluczowych Google. Jest bezpłatny dla pierwszych ponad 750 słów kluczowych i bardzo łatwo zacząć. Plan „Podstawowy” Narzędzia propozycji słów kluczowych zaczyna się od 69 USD miesięcznie i jest rozliczany co roku.

8. Serpstat

Jeśli szukasz pełnego pakietu SEO, Serpstat to doskonała opcja, która łączy w sobie analitykę witryny, badanie słów kluczowych, analizę SERP, analizę linków zwrotnych, narzędzie do śledzenia pozycji i funkcje kontroli witryny oraz pozycjonowania. Jest to kompleksowe rozwiązanie mające na celu usprawnienie całej kategorii SEO.

Wyróżniające się funkcje

  • Poznaj swoją konkurencję za pomocą funkcji wykresu konkurencji
  • Znajdź trudność słowa kluczowego i trendy słów kluczowych
  • Najbardziej ekonomiczna opcja na naszej liście

cennik

Podobnie jak kilka innych opcji, które wymieniliśmy tutaj, Serpstat może być używany kilka razy za darmo, rejestrując się w celu uzyskania członkostwa próbnego. Aby jednak regularnie korzystać z usługi, musisz skonfigurować jedną z subskrypcji. Osobisty plan kosztuje już 55,20 USD miesięcznie.

9. Eksplorator słów kluczowych Moz

Eksplorator słów kluczowych Moz oferuje proste w użyciu, gotowe do użycia rekomendacje dotyczące słów kluczowych. Narzędzie SEO Moz zawiera wszystkie funkcje, których można oczekiwać od najlepszych narzędzi do badania słów kluczowych, a także dwa unikalne punkty danych.

Organiczny wynik CTR – Ten współczynnik klikalności pokazuje liczbę kliknięć, które powinny przyciągnąć na stronie 1 Google.

Wynik za pierwszeństwo – Wynik priorytetu jest mieszanką wszystkich indywidualnych czynników typowych narzędzi używanych do sugerowania opcji słów kluczowych. Łączy dane dotyczące CTR, liczby operacji wyszukiwania i trudności słów kluczowych, aby pomóc Ci wybrać najlepsze warunki dla twojego projektu.

Wyróżniające się funkcje

  • Uzyskaj pokrewne propozycje słów kluczowych
  • Organiczny CTR i wynik priorytetowy dla inteligentnego kierowania
  • Moz oferuje miesięczny okres próbny

cennik

Zarejestruj bezpłatne konto Moz i otrzymuj 10 bezpłatnych zapytań miesięcznie. Keyword Explorer nie jest samodzielnym narzędziem badawczym, aby uzyskać pełny dostęp do tego przydatnego małego zasobu, który trzeba będzie zapłacić za cały pakiet SEO. Funkcje wyszukiwania słów kluczowych Moz można uzyskać w planie platformy „Średni”, który zaczyna się od 179 USD miesięcznie z opcją bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego.

10. SpyFu

SpyFu to najlepszy wybór do analizy strategii SEO konkurencji. To narzędzie odkrywa cenne, praktycznie niewykorzystane słowa kluczowe i robi ogromną różnicę, jeśli pracujesz w bardzo nasyconej niszy.

Wyróżniające się funkcje

  • Porównaj różne witryny internetowe konkurujące o jedno wyszukiwane hasło
  • Odkryj poziom trudności i historyczne zmiany rang
  • Dodatkowe moduły do ​​dogłębnej analizy domen

cennik

SpyFu różni się nieco od innych narzędzi, które wymieniliśmy tutaj, ponieważ oferują miesięczne wyniki, a nie opinie w czasie rzeczywistym. Możesz zasubskrybować SpyFu za 33 USD miesięcznie, jeśli wybierzesz opcję rozliczeń rocznych.

Które narzędzie do wyszukiwania słów kluczowych jest dla Ciebie najlepsze?

Są to jedne z najlepszych narzędzi do badania słów kluczowych, jakie można obecnie znaleźć na rynku SEO.

Aby znaleźć ten, który działa dla Twojej firmy, zacznij od analizy swojego budżetu, a następnie rozważ główny cel strategii SEO Twojej marki.

Jeśli najważniejszy jest budżet, zawęź wyszukiwanie do Google Keyword Planner lub Serpstat. Jeśli potrzebujesz bardziej niezawodnego zestawu narzędzi, będziesz patrzeć na KWFinder, SEMrush lub Moz Keyword Explorer.

Czy masz pytania dotyczące wyboru tych narzędzi? Zapytaj w komentarzach!

Zostaw odpowiedź